יום שני, 15 באפריל 2013

ראיון נטול כפפות [או ידים]

לאור הראיון שהעניק ראש העיר מאיר רובינשטיין לעיתון שערים והכתבה בעיתון משפחה רצינו לעורר את תשומת לבכם לאי  דיוקים שקיימים בין שתי העיתונים.
א. שימו לב בכתבה ב"משפחה" ביום שלישי ז' ניסן עומד הגידול בעיר בחמש שנים האחרונות לדברי מר רובינשטיין על 20% , שלשה ימים אח"כ בעיתון "שערים" יום שישי י' ניסן עומד הגידול בעיר בחמש שנים האחרונות לדברי מר רובינשטיין על 12% בלבד, לאן נעלמו 8% בשלשה ימים?

ב. לדברי מר רובינשטיין עמד תקציב התברי"ם לפני חמש שנים על 30 מליון וכהיום עומד לדבריו על 110 מליון, א"כ מדוע כתב שהתקציב הנ"ל צמח ביותר מ70%, וכי הנ"ל לא למד חשבון מ-30 ל-110 זה יותר מ70% ?

ג. פורסם בעיתונות ש"ביתר פמלי" יחד עם נדיב, מתכונים שעד חג השבועות תושלם בניתו של המקוה של "קארו" ברח' דרכי איש, אך כדאי לזכור שגם בקיץ שעבר פירסם הנ"ל בעיתונות ש"קרן ביתר פמלי" תתמוך במקוה הנ"ל ועד החגים בתשרי תשע"ג המקוה יושלם, אז אף הוזכר בכתבה שלצורך הכשרתו של המקוה אף יביאו קרח, אך לאכזבתינו המציאות טופחת לנו על הפנים, ולעת עתה מוצאי חג הפסח עדיין לא המשיכו את העבודות במקום, ולדברי גורם בכיר ככל הנראה בחג השבועות עדיין לא נזכה לטבול במקוה הנ"ל.










תגובה 1: