יום שלישי, 14 במאי 2013

רובנשטיין מבטיח כבר 5 שנים מקווה בשכונת התמר ועדיין מחכים.

רובנשטיין מבטיח כבר 5 שנים מקווה בשכונת התמר ועדיין מחכים.

מדובר בשכונה המאכלסת יותר מאלף משפחות ויש לה מקווה קארוון אחד קטן. היה כבר אמור להיות בשכונה לפחות כמה מקוואות כמו בשכונה המקבילה לה שכונת הגפן, אך מה לעשות, ראש העיר עסוק בלהוסיף מיסים איך ידאג למקווה.

אז הנה הוא הבטיח מקווה עד לחגי תשרי.


ולא קרה כלום.

אח"כ הבטיח מקווה עד שבועות.



היום בדקתי ואין מקווה עדיין.

אבל אל תדאגו, יש לרובינשטיין תאריך חדש. הוא מבטיח שהמקווה יהיה בנוי עד לכ"ג בסיון אולי אז כבר סוף סוף יהיה מקווה.


עוד נודע לביתר בתנופה כי גם הכסף שכביכול רובינשטיין השיג הוא אינו נכון. בסך הכל הכסף מובא בהלוואה שבאה ממשפחת שפירא שגם אותה סידר מישהו אחר.

נחיה ונראה

הנה קישור לפירסום שהיה באתר העירייה.



מקווה הטהרה ע"ש רבי אברהם יוסף שפירא זצ"ל

מקווה הטהרה ע"ש רבי אברהם יוסף שפירא זצ"ל (הגדל)
ביתר עילית; מקווה הטהרה המפואר בשכונת התמר החדשה ברחוב דרכי איש יושלם לזכרו ולע"נ של שלוחם וחביבם של גדולי ישראל זיע"א ויבדלח"א; הרה"ח רבי אברהם יוסף שפירא זצ"ל

ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין רתם את משפחת שפירא והשבוע נחתם ההסכם עם מוסדות 'תפארת צבי' וקרן 'ביתר פמלי' להשלמת מקווה הטהרה * חנוכת הבית תתקיים בע"ה ביום היא"צ מוצש"ק פרשת שלח כ"ג בסיון תשע"ג

מקווה הטהרה המפואר בשכונת התמר החדשה שבעיר ביתר עילית יושלם לזכרו ולע"נ של שלוחם וחביבם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל זצוק"ל ויבדלח"א; הרה"ח רבי אברהם יוסף שפירא זצ"ל. בליל רביעי בשבוע שעבר נחתם ההסכם בין משפחת שפירא ת"א-לונדון-וינה לבין ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין. חנוכת הבית תיערך בעז"ה ביום היארצייט של אביהם במוצש"ק פרשת שלח. כ"ג בסיון תשע"ג. במעמד רבני העיר. ראשי מוסדות 'תפארת צבי' ורבני ת"ת וישיבת 'דרכי איש', שבניו כבר הנציחו במהלך השנים האחרונות ע"ש אביהם הדגול זצ"ל, ותלמידיהון.
ברחוב דרכי איש שבשכונת התמר הולך ומוקם מקווה טהרה גדול ומפואר. השלמת המקוה החדש שבנייתו החלה ע"י מוסדות 'תפארת צבי', בראשותו של הרה"ג רבי דוד קארו שליט"א, בסיוע עיריית ביתר עילית וקרן 'ביתר פמלי', נקלע לקשיים תקציביים וראש העיר, הרב רובינשטיין רתם את משפחת שפירא שנענתה ברוחב לב ובנפש חפצה להשלים את המקווה שייקרא ע"ש אביהם הדגול זצ"ל.
המקוה החדש צפוי לשרת את כל תושבי האזור המייחלים זה זמן רב למקוה ראוי לשמו וסמוך לביתם. מקווה הטהרה מכיל 3 בורות טבילה ו-27 מקלחות. לפני מספר חודשים נערך סיור הלכתי במקוה החדש, בהכוונתו של הג"ר שלמה איצקוביץ' שליט"א חבר הבד"ץ ורב בשכונת הגפן, ובהשתתפות הרה"ג ר' דוד קארו שליט"א רב ביהכנ"ס, ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין והרב יחזקאל רוזנברג, יועץ ההלכתי של המקווה אשר ידוע כמומחה ובעל שם בהקמת מקוואות טהרה בארץ ובעולם אשר למד ושימש את הגאון רבי מאיר ברנסדורפר זצוק"ל בהלכות מקוואות וליווה אותו בבניית מקוואות. המשתתפים התרשמו מההידורים ההלכתיים ומהבניה האיכותית והמיוחדת של המקוה.
כזכור, לפני כשנה הודיע ראש העיר, הרב רובינשטיין כי הקהילה אשר תזדרז להשלים בניית מקוה לרווחת הציבור בשכונת התמר החדשה, עד תחילת שנת תשע"ג, תזכה לסיוע כספי נדיב מצד העירייה ומצד קרן 'ביתר פמילי'. מוסדות "תפארת צבי", שלמעשה כבר אז היו באמצע בניית מקוה אזורי, נענו לאתגר ובהחלטה מהירה הודיעו ראשי המוסדות על האצת העבודות ופתיחת המקוה. אולם, כאמור, התקשו להשלימו מחוסר התקציב הנדרש.
יצוין, כי בקומה מעל המקוה הוקם כבר השלד לחדרי ה'שטיבלאך' שישרתו בע"ה את ציבור המתפללים בשכונה ובעז"ה עם סיום בניית המקוה מתכננים המוסדות לגייס את המשאבים הנדרשים להשלמת חדרי התפילה.



תגובה 1:

  1. אנונימי17.5.2013, 0:29

    הבטחות , הבטחות , הבטחות
    לקיים זה לא חובה אצל רובינשטיין

    השבמחק