יום שישי, 31 במאי 2013

התכתבות במייל לגבי מכרזי מחיר למשתכן עם חברת אולניק מינהלת הפרוייקט

שלום
נרשמתי לשני מכרזים בביתר עילית
איך אני יוכל לדעת את התוצאות?
אני שומע ויודע שיש פה הרבה הטיות ואי צדק בתוצאות המכרזים  ויש אפליה ברורה
לצערי בין אשכנזים לספרדים
אני חרדי שעשיתי צבא כמעט חמש שנים ומשרת פעיל במילואים יודע שסיכוי שואפים לאפס 



רק אשדר יש לה תוצאות והיא התחילה לשלוח את המכתבים בדואר.
השאר יהיה להם תוצאות לאחר יום העצמאות וישלחו אותן בדואר.

בברכה,
קטי קנדי
אשר אולניק חב' להנדסה בע"מ



תודה על התשובה
אבל עדין איך אני יכול לדעת שהשיבוץ תקין
מהסיבה שאני שומע שיש דרכים לעקוף את תנאי הסף של משרד בשיכון
דוגמה שאני שמעתי שעסקנים פונים לאנשים עם מספר ילדים גדול שאין להם דירה שרשומה על שמם והם גרים בדירה של דמי מפתח , והם נרשמים למכרז איך אתם יכולים לעלות על הקומבינה הזו לדוגמה?
בתקווה להבנה 

ההקצאה והשיבוץ מתקיימים בנוכחות: נציגי משרד השיכון, עו"ד החברה ונציגי מינהלת פרויקט מחיר למשתכן- כולם אנשים אובייקטיביים.
בנוגע ל"קומבינה" של דמי מפתח:
ואנו מבקשים כתנאי להרשמה - תעודת זכאות. בהליך הנפקת תעודת הזכאות נבדק נושא בעלות דירה מול נתוני מס רכוש.
לנו אין מעקב אחר נושא דמי המפתח - הרישום נמצא רק אצל העירייה.
כאשר זכאי מוזמן לרכוש דירה הוא צריך לחתום בנוכחות עו"ד על טופס שמעיד כי אין לו דירה.
מתוך כוונה שהליך זה ירתיע אנשים מלחתום על הצהרה כוזבת.

בברכה
טלי משולם עטר
אשר אולניק חב' להנדסה בע"מ
יוסף קארו 30, תל אביב-יפו 67014
טל. 03-6824824 פקס. 03-6812870

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה