יום שלישי, 18 ביוני 2013

התקבל בדוא"ל לשיפוטכם.

התקבל בדוא"ל של המערכת המכתב המוצרף.
הנהלת המערכת דנה באם להעלות את המכתב או לא, ולבסוף התקבלה ההחלטה כי אתם הקוראים הנאמנים תתנו דעתכם על ידי כתיבת תגובות.
נשמח לקבל תגובתכם.

****************/************

"לכבוד הבלוג של ביתר עילית אינני רוצה להכנס לרכילות מרושעת שאינה מתקבלת על הדעת בשום הגיון ואחד שתוקף את ראש העיר מחמת זה הרי הוא עובר על לאו מהתורה "ארור מכה רעהו בסתר". בימנו כיון שהותרה הרצועה - כל אחד תוקף כאוות נפשו מבלי לשים לב ללאוו מפורש זה. אך חשוב מאוד לציין כי איש ציבור, עומד יום יום מול התושב ועליו להשיב לשאלות שנשאלות לגופן של דברים, ולא לטייח דברים מתחת לשטיח. הרבה מאוד תמורות חלו לצערנו מתחילת כהונת הקדנציה הנוכחית, לצערנו הרב - לרעה, החל בביסוס מעמדו של ראש העיר כ"שריף" משל היינו בעיריית חוסאן שעל פי השריף יקום דבר. מקרה קלאסי שתפור למידותיו של השריף השכונתי שהוא אישית מפקח על כל המחלקות ונועל את מנהלי המחלקות והאגפים, הוא לא נותן למנהלים ולנבחרי הציבור לפעול, ורוצה הכל לעשות לבד כדי שיקרא שהוא עשה משהו. הדבר לא נשמע בימיו של יצחק פינדרוס ואפילו בימיו של יהודה גרליץ שנתן לכל מנהל מחלקה את הכבוד הראוי ומרחב תימרון, בעיריה של היום כולם מרגישים שהם עובדים אצל יהודה דייטש. הנוהל הזה הוא בלתי תקין וחייב לעבור מן העולם. לא יתכן מצב שדייטש שאינו נבחר ציבור והוא בסך הכל אמור לסייע לשריף לבצע פעולות יהפוך לאישיות חשובה יותר ובלתי ניתנת לעירעור מחברי המועצה ומנהלי האגפים."

12 תגובות:

  1. אנונימי18.6.2013, 0:47

    יפה כתבת ובדיוק בשביל זה כולנו נבחר במועמד הראוי הרב וייסברג שאצלו בטח לא תהיה התנהגות קלוקלת כמו שיש היום

    השבמחק
  2. אנונימי18.6.2013, 2:07

    אתה כל כך צודק כל מילה שלך מדיוקת לחלוטין הנחת את הדברים על השולחן בדיוק כמו שזה במציאות כל עובדי העירייה וכל חברי העירייה מנכ"ל העירייה הרב גרליץ מנכ"ל החברה הכלכלית הרב מינצברג סמנכ"ל החברה הכלכלית הרב שפיצר שאגב רובינשטיין הצניח אותם מירושלים כי בביתר עילית חיים בהמות לא צריכים לספק פרנסה לבהמות העיר כולם לא זזים ימינה או שמאלה בלי אישור מיהודה דייטש ..........................

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי18.6.2013, 13:30

      המינוי של הרב שפיצר לא קשור בכלל למאיר רובינשטיין והוא לא הכיר אותו לפני זה בכלל, הרב שפיצר הובא לחברה הכלכלית אך ורק ע"י הרב מינצברג מנכ"ל החברה, אז לפני שמלכלכים לבדוק טוב טוב...

      מחק
    2. אנונימי18.6.2013, 16:47

      לא משנה מי הביא את מי עניי עירך קודמים ואם יש תעסוקה בעיר דבר ראשון צריך לתת לתושבי העיר ולא להביא אנשים מבחוץ יש מספיק אנשים מוכשרים בעיר. אין לי שום דבר אישי נגד הרב מינצברג והרב שפיצר אנשים מוכשרים משכמם ומעלה אבל יש קודמים להם.

      מחק
  3. אנונימי18.6.2013, 3:47

    כמה אתה צודק. יהודה רובינשטיין שולטים בעיריה בעריצות שעוד תכנס לספר השיאים. ולא די בזה אלא שהם הכניסו את העיריה לגרעון והם עוד יפילו את הכל על מנהלי האגפים המסכנים.
    די לשלטון האייטולות.

    השבמחק
  4. אנונימי18.6.2013, 8:25

    אני לוקח צעד קדימה
    כל ראש עיר פרסם עלון עם פרסום עצמי
    גרליץ עם הפיתוח והניקיון
    פינדרוס עם כיתות לימוד והוצאת הקראונים
    מה ראש העיר מספר
    על גשר שהוא חולם להקים
    על חשמל "כשר" במקואות
    על עוד ועוד דמיונות
    התושבים רוצים לראות פעולות ולא דמיונות
    אם הוא טוען שמצבו הכספי טוב שיוציא מאזנים מלאים ויוכיח כמאמר ניתי ספר וניחזי

    השבמחק
  5. אנונימי18.6.2013, 9:24

    כל דבר צריך את האישור של דייטש, וזה מותנה כמובן בפרסום מודעה גדולה בעיתון המהללת את דייטש ורובינשטיין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי18.6.2013, 14:04

      בכל תפקיד בכיר מנהל הלישכה יש לו כח רב , השאלה איך משתמשים עם הכח ואת מי רומסים - נוצר היום מצב שלמנהלי מחלקות אין מילה ואין אפשרות להביע דיעה - שילטון יחיד יש בעירי

      מחק
  6. אנונימי18.6.2013, 12:11

    אתמול בלילה התקיים חוג בית מצומצם עם הרב וייסברג , מה אומר לכם הוא נתן נאום של ראש ממשלה ,ניתח בצורה מעוררת השתאות את המצב בעיר אני מציע לכל התושבים לארגן חוגי בית ולהזמינו יש מה לשמוע, בין הדברים הייתה אמירה מאד חשובה , והיא שכל מוסד שיעיז לשים לו מודעת הלל הוא יקזז לו את עלות המודעה מהתקציב שמגיע למוסד, רבותיי זה בדיוק ראש עיר שביתר זקוקה לו , שחר חדש מתחיל , הכח נמצא בידי התושבים הבה נשנס מתניים כל אחד יתן ממרצו ואז נוכל אנחנו התושבים להתחיל לחייך ולקבל את המגיע לנו בזכות ולא בחסד.

    השבמחק
  7. אנונימי19.6.2013, 21:15

    הגענו למצב שבו אם אתה רוצה להכניס מחסן לחצר בכניסה לעיר עוצר אותך דוד בשער A ועד שאתה לא מקבל אישור מיהודה קלמן .או יהודה דוייטש אתה לא יכול להכניס. (ובדרך כלל אם אתה לא מקורב אתה לא תקבל )ממתי פקח מוקטן אמור לנהל לתושבים את העיר. או עוזר ראש העיר.
    מישהוא בדק אם יש חוקיות לדבר כזה למנוע מאזרחים להכניס חפצים לביתם ולקבל אם כן אישור מפקח העיריה

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי23.6.2013, 22:46

      קלמן לא פקח קטן - הוא משפחה של הראיס

      מחק
  8. אנונימי23.6.2013, 8:34

    הלו, לא בכל אשכול צריך לדחוף את ויסברג מליון פעם.

    השבמחק