יום שישי, 28 ביוני 2013

נער שוליים תקף אברך באלימות ופצע אותו

2 תגובות:

  1. אנונימי28.6.2013, 15:48

    אין עשן בלי אש הנוער לא סתם תוקף תושבים

    השבמחק
  2. אנונימי28.6.2013, 16:52

    מוסר
    פרצתי את המנעול וחדרתי פנימה, אך אותי הרגשת הפחד הקדימה. רוקנתי את הכסף מכל הקופות, ועכשיו נותר רק את הסימנים לכסות. מבעד לחשכה אני מבחין בזוג עינים, ומרוב פחד נקשו לי השינים. האיש אליי החל להתקרב, ואני נפלתי על הריצפה וכולי כואב. במקום להכות בי הוא עזר לי לקום, הסביר לי את פשעי ועשה לי שיקום. מאז אני כבר אדם אחר, שכמעט תמיד על היצר גובר. אחר כמה שנים ישבתי לחשוב, מה היה קורה אם הוא לא היה אדם טוב. הוא היה מכה בי ושובר את עצמותי, והייתי ממשיך בדרך אבותי.

    יש לנו את הכוח לעזור לזולת, אם נעצור את הכעס ובפניו לא נבעט. ננסה להבין את המצב המלא, ואז אותו על דרך המלך נעלה.

    שבת שלום

    השבמחק