יום חמישי, 4 ביולי 2013

התקבל במייל מכתב מתושב שכונת התמר

לכבוד 'ביתר בתנופה'
רציתי לעלות נושא שבשנים האחרונות עלה מספר פעמים לנושא הן בעיתון 'קורא בביתר' והן 'במידע ביתר 'והן 'בשערים' אך במציאות כאילו תושבי שכונת התמר הם סוג ג' או ד'
 
1.שנים לא היה לנו מתקנים עבור הילדים בשכונה ורק כעבור 4.5-5 שנים מהאכלוס ואחרי לחץ רב [מצד התושבים], וכמובן אחר פרסום רב בכל העיתונים [מצד העיריה] הותקן ב"ה המתקנים [שכדוגמתם קיים בכל שכונה בי-ם].
 
2.שטיבלך נורמליים אין בשכונה אמנם לאחרונה נפתח חדר נוסף בקרוונים של הרב אשר וויס אך במקום לא פועל 'מזגן' מכיון שאין לבית כנסת מספיק כוח חשמל, ובזמן שכל בית כנסת מזדמן מקבל חיבור [רשמי או לא] מהעירייה לחשמל, בית כנסת הנ"ל כנראה מכיון שהוא לא משויך לחסידות מסוימת לא זכאי לקבל ונאלץ למשוך חשמל מבית פרטי כשהעלויות יקרים וכח החשמל חלש, גם חדרי השרותים שם הם נוראיים, מבלי להתיחס לבלטות [קרמיקה] השבורים ברחבי בית הכנסת.
 
3.גם מקוה בנוי אין בשכונה אמנם לפני 'יותר' מחודש נחגג 'חנוכת הבית' למקוה ברוב פאר [ אפי' לשונות בקר היו לשובע] אך עדיין אין מקוה, בימים אלו נשלמים 7 שנים לאכלוס השכונה ו- 6 שנים לבחירה של ראש העיר החסידי אבל פתיחת המקוה עוד לא נראה באופק. ומי יודע מתי?
 
בכבוד רב
ובתקוה שפרסום הדבר יהיה לתועלת
 
אהרן ז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה