יום שני, 1 ביולי 2013

מכתב מתושב כואב ודואג


לכבוד הבלוג של ביתר בתנופה ראשית אני מודה לכם על מה שאתם כותבים ומביאים בזה תועלת מרובה לעירנו היפה.

ברצוני לתת התייחסות קטנה על חוסר תשומת לב משווע של העירייה שזה מעיד עד כמה אנו סובלים מהקורה כאן ועכשיו על מפגעים בטיחותיים ועל חוסר טיפול לדברים שזה ממש פיקוח נפש ועל הפקרות בכלל.

ברחוב המרכזי של ביתר בצומת הרחובות ברים פחד יצחק ישנם כבר תקופה ארוכה כמות גדולה של אבנים שמפריעים ממש לכל עובר ואין אחד ששם לב לכך שזה ממש מסוכן ולמה כי כנראה זה לא שייך לאדם פרטי רק  לבית כנסת מסוים או לעירייה.

האם זה לא ההפקרות ?

האם זה לא מורה על חוסר אזלת יד של העירייה ?

האם זה ככוכבי יופי או כוכבי בושה ?

אנו מתקדמים יותר פנימה לרחוב פחד יצחק אנו רואים שוב פעם את ההפקרות של העירייה איך שצינור לאספקת מים של בית כנסת מסוים עובר ללא ביקורת וללא מונה מים כלשהוא מעמדה של כיבוי אש אין דין ואין דיין וכשחס ושלום תושב לא ישלם את חשבון המים מיד ינתקו את המים או ישלחו לו פתק אדום במקרה הטוב וכאן אין אפ' אפשרות לדעת את כמות המים שסופק.

האם זה לא הפקרות ?

אנו מתקדמים עוד פנימה יותר לרחוב פחד יצחק אנו רואים איך שאתר בנייה שכרגע דרך אגב לא בונים שם השער של האתר בנייה פתוח לרווחה ואין אחד שיעלה בדעתו כמה זה מסוכן ובלתי סביר שמקום כזה פתוח וזה ממש גובל בפיקוח נפש שילדים יכולים להיכנס לשם ולהיפצע וזה מחוסר תשומת לב של האחראים בעירייה על הנושאים האלו כי זה ס"ה לטובת התושב ולא טובת מנהלי מוסדות שאותם משרתים כל הזמן.

האם זה לא בושה ?

הגיע הזמן להחליף את מאיר רובינשטיין שהוא מתפקידו לדאוג לתושבים ולא לדאוג רק למנהלים הגיע הזמן להחליפו מהר ככל האפשר אם לא תבינו זאת זה יהיה בכייה לעוד מספר שנים לא מבוטל וחבל כי בזמן הזה אנו יכולים באמת ליהנות מניקיון כמו שהיה פעם ולא רק מדיבוריים וצחוקים שזה מה שמאפיין את מאיר רובינשטיין לכל אורך הקדנציה שלו כלפי התושבים חוסר התייחסות משווע לדברים רציניים במיוחד.

יש לנו מועמד רציני שמתמודד על ראשות העירייה הרב חיים ויסברג שהוא איש אם קבלות למי שמכיר אותו עזר לאלפי אנשים בכל תחום ולמי שלא יודע זה פשוט נובע מבקשתו האישית לכל מי שעוזר לו שהוא מעדיף שזה יעשה באופן צנוע וללא פרסומת כך אמר לי אחד שמכיר אותו אישית לאחר שביררתי עליו לסיכום עכשיו זה הזמן לעזור לעצמינו ................

נ.ב. בקרוב עוד חומר למחשבה למה צריך להחליף את מאיר רובינשטיין.

ג.....  כ......

תושב דואג


מצורף תמונות




 

2 תגובות:

  1. אנונימי2.7.2013, 18:02

    נורא ואיום מה שקורה בעיר שלנו

    השבמחק
  2. אנונימי2.7.2013, 19:45

    אני בני משפחתי וחבריי נצביע להרב חיים וייסברג כמונו יראו וכן יעשו רוב תושבי העיר

    השבמחק