יום שישי, 26 ביולי 2013

רובינשטיין בלחץ מהפריימריס בחב״ד

בס״ד 

 
בעקבות ההתמודדות בפריימריס בקהילת חב״ד אשר אמורה להתקיים בעוד 10 יום - נודע לביתר בתנופה שראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין בלחץ מהתחממות הגיזרה לקראת הבחירות .

זאת ועוד שגם המתמודדים לא מוסיפים לו נחת וכייף....

מצד אחד יש לו את הנציג הקיים אורי הולצמן שיושב לו על הצוואר כבר 5 שנים בתוך מועצת העיר. ותובע ממנו ללא הרף על קיפוח קהילת ומוסדות חב״ד המפוארים בביתר. ומאלצו לפעול בהתאם.

(לו לא היו לו ״צרכים מיוחדים״, היה נענה לכל תביעותיו של הולצמן, כמו לתביעות האחרות המועלים באתרנו. אבל מה לעשות, והמסכן מאיר רובינשטיין עומד מול בור ריק שהתרוקן על ידי ידיו הוא...)

מאידך, 2 המתמודדים הנוספים, יעקי הרשקופ ויעקב מיוחס, גם הם הודיעו על מאבקים שינהלו מול מאיר רובינשטיין אם חלילה הוא ימשיך קדנציה נוספת.

לכולנו ידועה וזכורה מאבקו הבלתי נלאה של יעקי הרשקופ בראש איחוד הקבלנים מול השחיתויות בגבייית כספים שלא כחוק בהוראת ראש העיר מאיר רובינשטיין.
ועוד ידו נטויה.
וכמה שרובינשטיין מתחנף אליו בכל הזדמנות ואירוע, הרשקופ מתעקש לנקות את אורוות העיריה מהשחיתות המתנהלת על ידי העומד בראש הפירמידה, מר מאיר רובינשטיין ראש העיר ביתר נכון להיום.

שלושת המתמודדים הנ״ל מאוחדים בדעה אחת:

״לא ניתן לרובינשטיין להמשיך בהשתוללות חסרת האחריות באי ניהול תקין של העיר ובחלוקת משאבים והטבות שלא לפי אמות מידה הוגנות, בלשון המעטה״ - דברי המתמודדים.

ביתר בתנופה מאחל הצלחה למתמודדים, ומקווה שמי שייבחר יצטרף לעשיה ומאבק בשחיתות ולתיקון העוול ושוד הקופה הציבורית של ראש העיר מאיר רובינשטיין

3 תגובות:

  1. אנונימי26.7.2013, 18:22

    מקורות יודעי דבר אומרים שיענקי הרשקוף סגור עם הרב חיים וייסברג אם זה נכון הולך להיות מעניין כי שניהם אנשי עשייה למען הציבור ללא חשבונות כל הכבוד תמשיכו ותביאו רווחה לתושבי העיר.

    השבמחק
  2. אנונימי28.7.2013, 2:10

    יעקי לא סגר אם אף אחד , המטרה שלו שחב״ד תקבל בזכות ולא בחסד את מה שמגיע לגודל הקהילה

    השבמחק
  3. אנונימי28.7.2013, 11:41

    חב"ד לא סגרו עם אף אחד
    חב"ד רוצים לראות מי המועמדים ורק אח"כ להתחיל משא ומתן ולראות עם מי לסגור

    השבמחק