יום שני, 8 ביולי 2013

התקבל במייל : מכתב מתושב רחוב נדבורנא

 
 
לכבוד ביתר בתנופה
 
בעקבות הכתבה שלכם
 
יצאתי לבדוק מה קורה בשטח והאם העירייה עשתה סדר, גם דיברתי עם כמה שכנים זועמים, הנה לפניכם התוצאות כפי שנאמר לי על ידי שכנים זועמים:
 
תלונה 1. עריית חלם:
היות וילדים נפצעו מארגזי שתייה אז העירייה דאגה שבעל המכולת שהשתלט על האזור ייקח משם את הארגזי שתייה אבל ארגזים אחרים, משטחים ומקרר מקולקל לא איכפת לעירייה שיהיה שם, הרי בינתיים ילדים נפצעו רק מארגזי שתייה אז למה לטפל בארגזים שלא מכילים שתייה, חלם כבר אמרנו?
ראו את התמונות המעודכנות.
 
תלונה 2:
תושבים רבים מתלוננים כבר מספר שנים לעירייה על הפיכת רחוב נדבורנא על ידי בעל מכולת למקום תעשייתי וזאת למרות שהמקום לא מתאים לתעשייה התלונות היו בין היתר על הסכנה היום יומי שיש מכיוון שהמקום לא מתאים למכולת ועל התוספת בנייה הלא יפה שבעל המכולת בנה בחזית ללא היתר והלכלוך שהמכולת גורם לסביבה וארגזים ועגלות שהמכולת שם במדרכה, נודע לי שלפני כחודש הזהיר אחד התושבים את הפקח על 1 הסכנות הקיימות בזה שיש עגלות מפוזרות במדרכה אך הפקח ענה שיש לבעל המכולת היתר להוציא עגלות למדרכה ופחות מחודש אחר כך - בסוף שבוע שעבר הדרדר מלגזה של המכולת מהמדרכה לכביש ובדרך נס הוא נתקע בעוצמה ברכב וגרם לנזק כבד וכך בדרך נס ניצל ילד בן 7 שהיה בקרבת מקום.
 
נדהמתי לעבור במקום היום ולראות שלמרות הנזק והנס שקרה רק לפני מספר ימים בעל המכולת ממשיך להחזיק את המלגזה + העגלות במדרכה ולקינוח הוסיף גם לכלוך על המדרכה, אין משהוא בעירייה שיכול למנוע את האסון הבא? מצורף תמונה מהבוקר.
 
גם התלונה לפקח וגם הידרדרות המלגזה מתועדים ומוסרטים אך השכן שתיעד את זה לא מוכן לשחרר את הסרטונים, לטענתו הוא העביר את הסרטונים לטיפולם של "החלונות הגבוהים בעירייה" כהגדרתו והוא לא רואה סיבה שלעת עתה זה יתפרסם ברבים.
אולי אם אתם תצליחו בדרכים שלכם להשיג את 2 הסרטונים מהעירייה ולהעלות את זה כאן  ינוצלו גם חיים של ילדים אחרים.



 
 

2 תגובות:

  1. אנונימי8.7.2013, 15:13

    עד הבחירות לא יקרה שום דבר בעיר כי לאף אחד בעירייה לא מזיז כלום , בעז"ה מיד לאחר הבחירות כשראש העיר הכושל יעוף מהעירייה יתחילו לזוז דברים, דרך אגב ישנם שמועות שהרב חיים וייסברג כבר סגר הסכמים עם שני קבוצות מובילות והמועמדות שלו מתחילה לצבור תאוצה , אם הדבר נכון הרי שתושבי העיר מאחלים לו הצלחה מרובה והלואי שיצליח להוציא אותנו מהבוץ שבו אנו נתונים.

    השבמחק
  2. אנונימי8.7.2013, 16:25

    איך הפכו שטח של בית כנסת למרכז מסחרי

    השבמחק