יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

תחקיר על אחוז הגידול של תושבי העיר במשך כהונתו של רובינשטיין? או שיעור חשבון לראש עיר שלא יודע חשבון? אולי בכלל ראש עיר שקרן?

אז בכמה אחוז גדלה העיר בשנות כהונתו של מאיר רובינשטיין ראש עיריית ביתר עילית

בעיתון משפחה שלפני פסח שנה זו טען רובינשטיין ב 20%

בראיון לעיתון שערים בערב פסח טען הנ"ל שב 12%
.
ואם תקראו את המאמר שמובא לקמן והתפרסם באתר של העירייה לאחרונה
תגיעו למסקנה שהוא גדל בלפחות בכ33-32% ,

בחשבון פשוט אם יש כאן 13000 ילדים עד גיל 6 תוסיפו עוד אלפי משפחות  [בעל ואשה] שאוכלסו ב-6 שנים האחרונות בשכונת התמר ועוד, וחלקם הגיעו להתגורר בעיר יחד עם מספר ילדים, התוצאה היא לא פחות מ32-33%.

צילומים מהעיתונים הנ"ל ניתן גם לראות בבלוג בתאריך יום שני 15 באפריל 2013
 


"התפרסם באתר של העירייה"
 
בטקס קביעת המזוזות וחנוכת האגף החדש בתחנה לבריאות המשפחה
כ 13.000 ילדים בגילאי 6 – 0
; כ 2000 תינוקות נולדים בשנה, כ"י
_________________________________

כ 80% מהתינוקות עד גיל שנה מקבלים את הטיפול והמעקב בתחנות לבריאות המשפחה בעיר. האגף החדש  בגבעה ב' יסייע לטיפול בכאלף תינוקות עד גיל שנה. ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין; 'אתם עושים עבודה חשובה באמונה ובאהבה; אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות שותף למלאכת קודש זו'. _________________________________
"עובדי התחנות לבריאות המשפחה (טיפת חלב) בביתר עילית עושים עבודה חשובה באמונה ובאהבה. זכינו ב"ה לאוזן קשבת מצד משרד הבריאות ומפעל הפיס ונמשיך לסייע לכם, ככל האפשר, כדי שילדי ביתר ומשפחותיהם יוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר ובתנאים האופטימליים. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות שותף למלאכת קודש זו – כך אמר ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין בטקס קביעת מזוזות וחנוכת אגף חדש בתחנה לבריאות המשפחה שבגבעה ב' בעיר ביתר עילית.
בטקס אותו הנחה בטוב טעם ודעת, מנהל לשכת רה"ע, הר"ר עקיבא אוביץ השתתפו; מ"מ רה"ע, הרב שלמה שרעבי שאף נשא דברי ברכה והעלה על נס את עבודתם המסורה של העובדים. מנהל התכנית הישובית של התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון, הרב אברהם שוורץ. מנהלת מחוז י-ם במשרד הבריאות, ד"ר זמיר חן. אחות מחוזית, גב' נעמי אדלשטיין. מנהלת התחנה לבריאות המשפחה בגבעה א' וחברת הועדה הישובית לתוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון, הגב' חיה מלכיאלי. נציגי עמותות וארגוני רווחה. עובדי התחנות ובכירי העיריה.
הרב אברהם שוורץ אמר כי בעיר יש כיום כ 13.000 ילדים בגילאי 0 – 6.  כאלפיים תינוקות נולדים מידי שנה. כ"י. עד היום הסתפקו תושבי גבעה ב' בעיר בתחנה קטנה ששירתה כאלף תינוקות בגילאי שנה. הרב שוורץ שיבח את ראש העיר, הרב רובינשטיין שפעל ללא לאות כדי להגדיל את קיבולת התחנה וזמינות התורים וגייס את מפעל הפיס ומשרד הבריאות ואף הורה לאגף שפ"ע לסייע, ככל הנדרש. "עובדי האגף, שזו ההזדמנות להודות להם, התגייסו למשימה ובמקום הותקנו במהירות כל מערכות התקשורת, מחשבים, הריהוט והציוד הנלווה".
מחזיק תיק הבריאות, חבר העירייה, הרב שלום סנדרס אמר כי כ 80% מתוך אלפיים התינוקות בגילאים עד שנה מקבלים את הטיפול בשתי התחנות לבריאות המשפחה בעיר. שתי קופות חולים בלבד מפעילות בעיר ביתר שירותי 'טיפת חלב' לתינוקות עד גיל שנה לכ 20% בלבד. הרב סנדרס אמר כי הטיפול הניתן בתחנות לבריאות המשפחה הנו בתחום מתן חיסונים. גילוי מוקדם של בעיות בריאות .הדרכה לאורח חיים נכון המונע מחלות. הדרכה וייעוץ להורים בנושאים הקשורים להורות ולגידול ילדים. וכי צוות האחיות והרופאים, יועצים ואנשי מקצוע נוספים  מדריכים את הגננות, המטפלות ומנהלות מעונות היום בנושאים כמו: מניעת מחלות מדבקות, בטיחות, תזונה נבונה ועוד, ומשתתפות בתוכניות קהילתיות שכונתיות בשיתוף שירותים אחרים כמו חינוך ורווחה.




 

 אז רובינשטיין יודע חשבון או לא ?
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה