יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

העיר ביתר עילית נמכרה , התושבים צריכים לומר " רק לא רובנשטיין "

ב"ה
 
ביום חמישי ט' אלול העיר ביתר עילית נמכרה , לשני המאירים פרוש את רובינשטיין, המכירה התבצעה על ידי מנהלי המוסדות בעיר אשר בלי יוצא מן הכלל העדיפו את המשך קיום החבילה מהפרדתה.
תמיכה מחודשת ברובינשטיין מהווה תמרור אדום על המשך אי עשייה כפי שנעשה בקדנציה החולפת, אפס קידום, אפס יצירתיות, אפס תעסוקה, אפס נקיון. בקיצור, אפס אחד גדול.

משמעות התמיכה ברובינשטיין זה יריקה לתוך פרצופם של תושבי העיר שבקדנציה החולפת לא זכו לכלום ממה שהבטיח להם פרוש, ובנוסף לכל הכישלונות בכל תחום שהוא. 
 
 
נתחיל במצע שרובינשטיין הבטיח:

ניקיון
 
ניקיון העיר, מתחת לכל ביקורת, פחי האשפה עולים על גדותיהם, איסוף האשפה שנעשה פעמיים בשבוע בניגוד לתקופת פינדרוס שכל יום מכולות האשפה פונו, וריח הצחנה לא עלתה ברחובות העיר.
כיום, הרחובות והפחים מוזנחים בצורה איומה, וישנם רחובות שאי אפשר לעבור דרכם מבלי לחוש בריח הנורא הנודף מכל האזור.

תעסוקה
 
נושא התעסוקה שהיה הדגל הראשי של רובינשטיין נותר כפי שהבטיח, שום קידום, שום מפעל לא גילה התעניינות להעביר את מקום עבודתו לביתר עילית, וכשכבר זה כן קרה עם הכי כדאי רובינשטיין נלחם אתו שהוא יבצע את הכיכר שיביא לשם את האוטובוסים, (סיפור קטן: לנדאו מהכי כדאי ביקש לרובינשטיין שיקים כיכר כדי שהאוטובוסים יוכלו להגיע עד לצרכנייה, רובינשטיין אמר לו שהוא מוכן לבנות את הכיכר בעלות של חצי מיליון ש"ח, לנדאו אמר לו שאין לו כל בעיה עם זה רק הוא רוצה לברר האם אלו העלויות, מתברר כי עלות בנית הכיכר שהוא ביקש מסתכמת ב 85 אל"ש, מדוע רובינשטיין דורש חצי מליון ש"ח, לרובינשטיין הפתרונים).
עסקים שכבר כן הוקמו באזור התעשייה מתלוננים על אפס התעניינות של רובינשטיין בצרכים שלהם[לדוגמא דברו עם עובדי חברת מלם  ].

חדר מיון קדמי
 
בפרוס ימי הבחירות הקודמות, רובינשטיין הצהיר כי תוך כמה חודשים יוקם החמ"ק, כדי שלא להסתבך עם תביעת דיבה אנו חוקרים כעת בדיוק מה היה בין רובינשטיין למנכ"ל מד"א, מקורות יודעי דבר יודעים לספר כי רובינשטיין לא הסכים שמד"א יכנסו לחמ"ק כדי שח"ו השלמונים לא יעברו דרכו. תכלס - 6 שנים אין עדיין חמ"ק, כשהוא הבטיח שתוך כמה חודשים יושלם בנייתו. אז בשביל מה זרקנו את פינדרוס? זאת ועוד הסיפור של הקדש בית היתומים ע"ש דבורקין  שפורסם בביתר בתנופה שרובינשטיין חייב אותם להתחייב בכתב שהם לא בונים שם חדר מיון .

אגרת שמירה
 
האגרה מטפסת ומטפסת. ואף אחד לא רואה את הסוף, רכבים נגנבים, ובשורה התחתונה תחושת הביטחון בעיר לא השתנתה מלבד העלאת מיסים חודש אחר חודש, במקום לגייס תקציבים ממשרדי ממשלה הוא מעדיף לגבות זאת מתושבי העיר "העשירים".
 
אגרת פועלים
 
אגרת פועלים זוהי שערורייה נוספת, זה לאכול את העוגה ולהותיר אותה שלמה, ולקבל כפול כסף, מצד אחד לגבות מכל תושבי העיר העלאות חוזרות של אגרת שמירה, וגם לגבות מקבלנים מסוימים אגרה שאיננה חוקית, ומי משלם את המחיר? תושבי העיר שמרחיבים דיור.
 
דירות למקורבים
 
בשנים האחרונות הופשרו כמה מאות יחידות דיור, מי זכה בדירות הללו? מקורבים לצלחת בלבד קיבלו דירות, ואנחנו יכולים לספר לכם כי בכל פרוייקט "זכו" כל מיני עסקנים שמקורבים לראש העיר או למשה הס, זוהי איננה שערורייה?
לביתר בתנופה יש מידע מעניין בעניין בבוא היום הדברים יתפרסמו בהרחבה .
 
מבני חינוך למקורבים
 
לא כדאי להוסיף על כך, אבל לערלוי אין 2 חיידרים בביתר, אבל יש להם 2 בנינים, האחת ברחוב התעוררות תשובה, והשניה ברחוב חב"ד שמושכרת לת"ת אחר כשמי שמשלם את השכירות זוהי העיריה.

תקציבים שנעלמים
 
מישהו יודע לאן נעלמו כל תקציבי התרבות של העיר? אינני מעוניין להמשיך ולפרט, כי זה באמת מסוכן. אבל טוב יעשה מישהו ממשרד מבקר המדינה אם הוא יבדוק את הנתונים, הוא יגלה שם דברים מעניינים.
 
נוער נושר   
 
התחום הכי קריטי לתושבי העיר, נזנח בצורה שגובלת ברשעות ואטימות, מאות בני נוער מסתובבים בחוסר מעש בעיר ואין פוצה פה, אין תוכנית עבודה איך לטפל ולחסל את הרעה החולה הזאת מהעיר, מלבד כמה עסקנים שלשם שמים מטפלים בנוער המנותק הזה. מאיר רובינשטיין יכול לזעוק חמס על כך. אבל מי שנישל את פנחס כהן מכל תפקידיו זה הוא ורק הוא. בגלל פוליטיקה זולה ומכוערת.
 
 
לכן ביתר בתנופה קורה בקול גדול בלי להתבייש
 
ביום הבחירות נצביע "רק לא רובינשטיין "
 
 

8 תגובות:

  1. אנונימי18.8.2013, 3:22

    אם וייסברג יקח יהיה יותר גרוע.
    וייסברג הוא אנטיפסט וטיפש פי שתיים מרובינשטיין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי18.8.2013, 3:24

      אתה צודק.
      אבל בנתיים אין מישהו אחר ואסור לתת לרובינשיין עוד קדנציה.

      מחק
  2. אנונימי18.8.2013, 14:01

    הכל אמת רק צריך להוסיף שחוץ מלהוסיף את המילה "והחסידות" בכניסה לעיר שום דבר לא השתנה אתם זוכרים שהוא פרסם שנה שעברה לפני ראש השנה על המקוה גברים ברח' דרכי איש, ועל המקוה טהרה ברח' מוצפי, על אולמות לחתונות, על תחנת דלק, סליחה משהו כן בנה מקווה ברח' קניג בעיר!

    השבמחק
  3. אנונימי18.8.2013, 15:45

    שמתם לב איך בחדרי חרדים הורידו את הכתבה תוך פחות משעה? יש לעשות תחקיר כמה משלם הראיס כדי שיחפו עליו באתרים.

    השבמחק
  4. אנונימי18.8.2013, 16:10

    מגיב 1 אולי תסביר לנו מה זה אנטיפסט ? טיפש אנחנו יודעים מה זה ותהיה בטוח שוייסברג בכלל לא מתאים להגדרה הזו כי אם כן שני המאירים לא היו רועדים כמו עלה נידף ברוח רק כשהם שומעים את השם וייסברג.

    השבמחק
  5. אנונימי18.8.2013, 19:43

    הענין הוא שבחירות.לא עושים באתרים אלא בקבחני הקולות של העיר ודל

    השבמחק
  6. אנונימי18.8.2013, 23:08

    אני מסכים שוייסברג הוא תחליף.

    אבל רובינשטיין חייב ללכת הביתה.

    השבמחק
  7. אנונימי19.8.2013, 1:06

    אני חושב שרק ויסברג יעשה את השינוי המבורך להעיף את המושחתים האלו לכל הרוחות

    השבמחק