יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

התקבל בדואר האלקטרוני ע"י תושב שסבל ממאיר רובינשטיין ראש עיריית ביתר עילית


לכבוד עיריית ביתר עילית 

הנדון: עושק וזלזול בכספי ציבור משפחות עניות ברוכות ילדים


בשנה האחרונה החלטנו בשעה טובה ומוצלחת אני ורעייתי להרחיב את ביתנו לטובת ילדינו, שישנו בצפיפות ארבעה בכל חדר.

באנו במגע עם הקבלן מר -------- שיחי׳ הגשנו תכניות לעירייה ועברנו את הפרוצדורה הכל לפי הספר חוקי וישר.

לאחר כמה חודשי בניה יצאנו מהאירוע אני ורעייתי ברוך השם מאוד מרוצים מהקבלן ומהעבודה הזריזה והאיכותית.

פרט אחד בדיון ובחשבון העלה את חמתנו וכיוון שעיריית ביתר עילית קשורה לזה באופן ישיר באתי להעלות את הדברים על הכתב וליידע אתכם בטענותיי.

כשישבנו לערוך החשבון הוסיף לי הקבלן סכום נוסף גבוה ותמוה, לשאלתי לחגיגה זו מה עושה השיב לי ״צרכי ביטחון״. הבלגתי ושתקתי וכי מה אני מבין בצרכי ביטחון. כשאני משלם על מים אני מקבל מים כשאני משלם ארנונה אני מקבל פינוי אשפה ניקיון המדרכות וכו אבל מה מסתתר מאחורי הסוד של ״צרכי ביטחון״ הרי גם ככה כל חודש אנחנו משלמים על ביטחון גם בלי לבנות.

בכל זאת גברה סקרנותי ורציתי לבדוק מה אני מקבל בתמורה.

השתדלתי מאוד ושעות רבות עמדתי באתר הבניה כדי לראות מה יעלה בגורל כספי ואיך הוא עושה פירות ומביא פעילות ביטחונית ענפה כיאה לסכום העצום אותו אני מוזיל מכיסי, עמדתי ליד הפועלים הערבים ושוועתי בלבי לראות איזה כלי רכב שקשור אפילו בדרך אגב ל״צרכי ביטחון״ הדבר היחיד שהצלחתי לזהות בו קשר לביטחון ובעיקר לגביה של הכסף של הביטחון כביכול, הייתה כשבאו לספור את הפועלים. וכאמור בעיקר כדי לחייב את הקבלן בתשלום עבור השמירה על אותם פועלים.

אלא שכסף שילמתי ספירת פועלים כדי להוציא את כספי מהקבלן ראיתי אך ביטחון כלל לא הרגשתי.

אומר לכם את האמת באם עד אז הייתי רגוע לגור כאן בעיר גם מתוך מחשבה שיש כאן שלוחי השם אמתיים העושים מלאכתם נאמנה הרי שבחודשים אלו הייתי חייב להתחזק בביטחון בהשם יתברך שמו שהוא יבטיח אותנו כאן בעיר בריאים ושלמים. שהרי על עירנו אפשר לומר בפשטות ״ אם השם לא ישמור עיר שווא שקד שומר ״

ואני עומד ותוהה אולי העירייה פשוט צריכה לכסות חובות אחרים ורק חיפשה תירוץ ממי להוציא כסף. אולי מניהול העיר כושל כל כך שחייבים לערבב בין הקופות להגביר הכנסות לא משנה ממי ממה ואיך העיקר לשרוד גם אם זה יהיה לא בצורה הגיונית...
וזאת למודעי אנשים בעירנו רובם ככולם אינם משפצים לרווחה דמילתא. אלא מחוסר ברירה בגלל צפיפות ודוחק של משפחות ברוכות ילדים. ואשר על כן לפחות רציתי להביע את מחאתי שאשתדל שהיא תהיה גם נמרצת כי לא אנוח ולא אשקוט עד שאדע לאן הלך כספי.

אני מבקש לקבל תגובה מהעירייה במהירות האפשרית על פי איזה תכנית גובים את הכסף הזה שנועד כביכול לצורכי ביטחון. ועם התגובה שלכם בלי״נ אגש לעורכי דין כדי לראות מה לעשות בהמשך.

לא יכול להיות מצב שכמה מאות משפחות ברוכות בילדים כ״י שבונים כאן תוספות כל שנה ומשלמים כמה סוגי אגרות למיניהם האחת יותר מוזרה מחבירתה וכמובן חשבון הארנונה שמטפס להם מיד בסיום הבניה ומתפרנסות מהיד לפה, יצטרכו להוסיף לעלויות של הבניה. גם הוצאות פיקטיביות של ״צרכי ביטחון״.

ואני כולי תקווה שיפרוש הקב״ה על ירושלים וסביבותיה סוכת שלום ולא נצטרך לביטחון הרעוע של בשר ודם. בביאת גואל צדק בקרוב.

החותם בכאב ומצפה לתגובתכם

5 תגובות:

  1. אנונימי20.8.2013, 22:29

    איך מנהלי המוסדות יצחקו כל הדרך אל הבנק אם לא על חשבונך?

    השבמחק
  2. אנונימי20.8.2013, 22:36

    חיים וויסברג העם איתך הציבור איתך , אל תירא ואל תיחת תמשיך עם כל הכח ותפעל בכל העוצמה להחלפת השלטון המושחת,ובכך תקיים את הסעיף הראשון בשולחן ערוך ואל יבוש מפני המלעיגים עליו ,אנחנו איתך בכל מצב.

    השבמחק
  3. אנונימי21.8.2013, 10:22

    מעניין לאן בדיוק הולך הכסף?

    השבמחק
  4. אנונימי21.8.2013, 10:34

    הבעיה שאותו אחד שמוסיף את הבניה הוא עצמו עובר על החוק כי כל אלה שעושים תוספת בניה זה לא בשביל הילדים וכו' אלא עוד יחידת דיור שעולה המון כסף וטוענים תוספת חדרים והמבין יבין

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי21.8.2013, 13:29

      הבעיה היא אחרת לגמרי, והיא למה ראש העיר צריך להיות שותף שלך בכל בניה בעיר? מדוע הוא מבזבז כספי ציבור על שטויות והבלים ואח"כ מוצץ את לשד התושבים כדי לכסות גרעונות? התשובה תינתן בקלפי.

      מחק