יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

התקבל במייל: למה אין רופא בלילות בעיר

לכבוד ביתר בתנופה

למה ומדוע אין שירות של חובש בלילה שיוכל לטפל בכל מיני פציעות קטנות שקורה בפרט אצל ילדים קטנים
בשעות הלילה ושלא יצטרכו בגלל הדבקה או תפירה קטנה של פצע חתך או חור להיטלטל עד ל"טרם" לקבלת טיפול של 10 דקות וההורים וכן הילד או התינוק נשארים בשעות הקטנות של הלילה ברחובות מבלי יכולת לחזור ואז הם הולכים להעיר את ההורים בכדי להעביר את הלילה ותיכף לפנות בוקר יש צורך לרוץ הביתה בכדי לטפל עם שאר הילדים, אני חושב שבעיר עם בלע"ה כ"כ הרבה ילדים צריך דבר זה להיות בסדר עדיפות ראשונה,
 
בברכה 
 
הורה שכמה מילדיו תושבי ביתר

6 תגובות:

  1. אנונימי6.8.2013, 17:32

    אין רופא כי הראש המושחת יש לו צי רכבים עם נהגים צמודים ,אז מה איכפת לו מהתושבים? תתעוררו תושבים יקרים תעיפו אותו המשלטון ומהר.

    השבמחק
  2. אנונימי6.8.2013, 18:36

    לפני כחודש בליל שבת הבת שלי נפלה ונהיה לה חור במצח והיה צריך הדבקה או תפירה הגעתי למוקד מאוחדת ב 23:45 והיה כבר סגור הלכתי לאיש החסד לשמשי גרוסברגר יו"ר הצלה ביתרוסידר לי הסעה ע"י גוי לאפרת כדי לקבל טיפול האם זה נורמלי שאני יצטרך להיכנס לשאלה של חילול שבת בכזאת עיר גדולה

    השבמחק
  3. אנונימי6.8.2013, 18:38

    אין רופא כי עוד לא מתו מספיק אנשים בעיר
    הנה נפטר אברך יקר וכולם דיברו ולא נעשה כלום
    אולי אם יקרה מקרה מצער לאחת ממשפחות האצולה יעשה משהו בנידון

    השבמחק
  4. אנונימי6.8.2013, 22:16

    מאין לכם שאנשים לא מתו??????????????

    לפני כחודש נפטר אברך שסבל מקוצר נשימה
    והיות ואין מוקד טר"ם בביתא נאלץ לקחת מונית עם אשתו ובתו לירושלים למרבה הצער נפטר בדרך לעייני אשתו ובתו

    מערכת ביתר בתנופה הבטיחה לחשוף מדוע לא הוקם מוקד טר"ם בעיר.. אנחנו מחכים בסבלנות

    השבמחק
  5. אנונימי6.8.2013, 23:04

    לפני 3 שנים היה צריך להפתח חדר מיון קדמי, אולם לפי השמועות ראש העיר הידוע בנקיון כפיים שאין דומה לו דרש להיות שותף בעסק ולזה אף אדם נורמלי לא מוכן, לכן המבנה עומד שומם ותושבי ביתר הנוהים כמו עדר סומא אחר העסקנים של המוסדות שגם הם ידועים בנקיון כפיים סובל וימשיך לסבול עד שהציבור יקום ויגיד די לא מוכנים יותר לסבול, ההזדמנות מגיעה בעוד חודשיים וחצי,עורו מהתרדמה קומו ועשו מעשה ביום הבחירות מחליפים את ההנהגה.

    השבמחק
  6. אנונימי6.8.2013, 23:18

    תשמעו סקופ אמיתי, בעתון שערים פורסם כי את פסל הרימון עם גן החיות הצמוד העירייה הזמינה כבר לפני שנה , ממסמכים שדלפו מהעירייה מתברר כי זה הוזמן רק לפני 5 שבועות , נשאלת השאלה כסף לחדר מיון אין, כסף לילדי חינוך מיוחד אין, לפסלים וחיות יש? זאת שחיתות ציבורית ממדרגה ראשונה יושב אדם ועושה עם כספי ציבור מה שמתחשק לו אוי לך העיר ביתר שאלה הם המנהיגים שלך.

    השבמחק