יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

פתיחת שנת הלימודים המקרטעת, התקבל במייל : מכתב של הורה לילד בת"ת חסידי לחינוך מיוחד "דרך התורה"

לכבוד ביתר בתנופה

לידיעתכם גם ת"ת חסידי לחינוך מיוחד "דרך התורה" וכן המכינה לשיבה קטנה שתכננו להתחיל את הלימודים בר"ח אלול לא יתחילו בשלב זה את הלימודים עד למועד בלתי ידוע.
בשנה שעברה החיידר היה בבניין של מתמידים שרובינשטיין המושחת נתן להם אותו למרות שהתלמידים שלהם לא מביתר בכלל (מעניין מה הם נתנו לו בתמורה, ולא רק ענייני בחירות...)
הסיבות למה הת"ת לא מתחיל בזמן : ביום ד' האחרון! הוכרע שהם הולכים לחלק מהקרוואנים שהיו שייכים לאור עולם ברח' בניין דוד. אין להם מספיק חדרי ספח להקצות למוסדות ואנו, מס' הורים, הודענו להנהלה שאיננו מוכנים להתחיל כך את שנת הלימודים.
בכל מקרה, גם אם היינו מוכנים להתחיל את הלימודים בזמן זה לא אפשרי, רק היום מגיעה ההזמנה של החומר לשיפוצים  (הקרוואנים נראים נורא) .
 
תעזרו לנו להילחם בראש העיר בבקשה.
 
מדובר בתלמידים שלחדרי הספח יש חשיבות גדולה ביותר ובפרט חדרי הטיפול הרגשיים שאין להם מקום במבנה שם.

5 תגובות:

  1. אנונימי4.8.2013, 14:17

    למה מה קרה למישהו מחברי המועצה המושחתת הזו יש ילד בחינוך המיוחד? להחליף את הראש ומהר.

    השבמחק
  2. בושה וחרפה לרובינשטיין ! האם הוא שונא כל כך את ילדי חינוך המיוחד? כל שנתיים הילדים צריכים לעבור טרור? ילדים מסכנים מתלתלים אותם על לא עוול ! ילד רוצה ללמוד ולא יכול בגלל תלמידים מחוץ לעיר??!

    השבמחק
  3. בושה וחרפה כל שנתיים מטלטלים את הילדים האילו! לפני שנתיים רובינשטטין לא הקצה להם כלל איפה ללמוד רק אחרי הרבה תחנונים והפצרות מעסקני קהילות הוא נתן להם מקום בשליש מהבנין שהוחרם ממתמידים ע"י העיריה ! הישיבה של מתמידים מירושלים שישארו בבירה מה להם בעיר שלנו? האם התלמידים של חינוך המיוחד של עירינו הפקר?

    השבמחק
  4. אני כתושב שבנו לומד בחינוך המיוחד, מתבייש שבני היקר שלא חטא שום דבר בחייו אלא בזה שהוא צורך ליחידיות של החינוך שמעניקים לו צוות המסור שם החיידר, צריך לעבור עשר מדורי גיהנום במקום להתחיל שנה"ל כמו ילד רגיל הוא צריך לחפש מקום חדש ב"קראוואן" האלוב שמעניקים חבורת מוג לב שיושבים בעיריה אוכלי חינם ודילים במקום לומר למתמידים (הגנבים שהוחרם מהם אותו בנין) תשארו בירושלים לא צריכים את הקולות שלכם .

    השבמחק
  5. אנונימי5.8.2013, 23:16

    רובינשטיין למד מלפיד - רק ה'עילויים' מותר ללמוד במסגרת שהולמת המשפחות - מי שיש לו צרכים מיוחדים - אין לו מקום ביהודת שלו
    לא ברור ממי הוא למד - ירבעם בן נבט, אחז, יוחנן הורקינוס, הורדוס, אבן באבאשיד, פראו פאול, זנוויל שרנץ, מנדלסון, היינה
    ככל הנראה - עם הזיקה שלו ל"חסידות" ואת "ידיעותיו" של כיתת לימוד בחיידר - מיכאל לוי רודקינסון

    לפיד הלא דתי יחליט מי לא ילמד בישיבה - ועל זה יצאו בהפגנות
    רובינשטיין במסווה של חרדי יחליט מי לא ילמד בחיידר - והעולם כמנהגו נוהג
    הבל פיהם של תינוקות של בית רבן לא הוגד על ידי פוליטיקיים שלא דרכו בין כותלי ישיבה מאז שסולקו מהם - אלא נקבל בתמימות את דבריהם של חז"ל - ומדובר בכל ילד יהודי.
    כמה חבל - אלא כדברי רבי עקיבא - רובינשטיין מקיים את דברי התוכחה - בע"ה נזכה לראות את דברי הנחמה



    השבמחק