יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

בושה! אין לראש העיר זמן לדאוג לחשמל לבית הכנסת השכונתי בשכונת התמר.

מדי ערב שיעורו של הרה"ג רבי אברהם אייזנבאך מרבני ביתר מתקיים בביתו של אחד מחברי השיעור משום שהעירייה עדיין לא הספיקה לסדר את החשמל בבימ"ד ביאלא,
היום התקיים זיץ אחרי השיעור בחצר בביתו של הרב פישל ברנשטיין.
יציין כי בשונה מיתר שכונות העיר אין בשכונת התמר בית כנסת  מרכזי בנוי.
כנראה שבתקופת כהונתו של מאיר רובינשטיין כראש עיר היו דברים חשובים יותר לסדר.



5 תגובות:

  1. אנונימי26.8.2013, 8:01

    אחרי הבחירות כנראה יתחילו להזיז דברים בעיריה


    השבמחק
  2. אנונימי26.8.2013, 11:55

    אני רוצה להבין, מדוע העיריה צריכה לספק חשמל לשיעורי תורה? האם לא מספיק שהראש המעוות שם את פסל הרימון בכניסה לעיר? וגם הסביר במתיקות לשונו את הפסוק המתאים לענין, זה בדיוק תרבות יהודית , פסל עם דבר תורה, בשביל מה צריך שיעורי תורה? אם הוא יסבסד את החשמל לבית הכנסת מאין יקחו הוא וחבר מריעיו ממון לטיול השנתי לאומן, תושבי ביתר צריכים להיות קצת יותר הגיונים ולהבין שכסף של כספי ציבור מוציאים רק על דברים חיוניים לראש וחבריו, ומי שלא הבין שימשיך להצביע לראש ואז יקבל אותו לעוד 5 שנים , וגם ימשיך לקטר ולבכות ולהתלונן כי כך חונכנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי27.8.2013, 13:33

      עכשיו תהיה קצת פחות ציני ממתי העירייה משלמת חשמל לבתי כנסת איזה בית כנסת בעיר או בעיר אחרת מקבל חשמל בחינם מים מקבלים חינם אך לא חשמל לא שאני חושב שהעירייה מתנהלת כשורה אך בנושא זה אני לא מבין מה זה קשור לעירייה.

      מחק
    2. אנונימי27.8.2013, 20:39

      כעת אני בכלל לא ציני, ביהכנ"ס החדש של סלונים רחוב יסוד העבודה מקבל חשמל מהעיריה,כ"כ אם היית יודע כמה שילמה העיריה לביהכנ"ס של בוסול ברחוב דברי חיים שערות ראשך היו סומרות, כל הנושא הזה הוא מקום לתחקיר עמוק איך גוזלים כספי ציבור.

      מחק
    3. אנונימי28.8.2013, 13:57

      אינני יודע אם באמת סלונים של רוטנברג מקבל חשמל בחינם אך השטח שעליו יושב הבית כנסת של סלונים וברסלב של גיסו של רובינשטיין שבו מתפלל יהודה דייטש הוא שטח שמיועד למתנ"ס כך שמעתי ואפי' קיבלו עליו תקציב, תשאלו את החברה מברדיטשוב הם בזמנו בדקו את זה.

      מחק