יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

תזכורת - מחר ההפגנה ליד בניין העירייה עבור ילדי חינוך מיוחד

עיריית ביתר עילית טרם הציעה פתרון להצעתם המבישה עבור החיידר שלנו
 
לכך, מחר נצא לבניין העירייה בשעה 10:30 לבקש פתרון עבור המצב,

כל מי שחינוך חשוב לו יבין את הצורך לבוא - להצטרף להפגנה, ולהראות שילדי ישראל אינם הפקר

בברכה
ועדת ההורים

10 תגובות:

  1. אנונימי7.8.2013, 0:27

    שלום,
    כמנהל ששלח תלמידים לדרך התורה אני רוצה לומר לכם שזה מוסד יקר מאוד וחשוב לעזור לו.

    הוא עושה עבודת קודש ממש ועם כל הלב.

    עם כל הניסיון שלי בחינוך למעלה מעשרים שנה אני לא מכיר חיידר שעובד עם כ"כ הרבה לב.

    השבמחק
  2. אנונימי7.8.2013, 10:42

    חרפה פשוט
    לזרוק ילדי חינוך מיוחד לפחונים?
    איפה משרד החינוך?
    איפה התקשורת?

    השבמחק
  3. היום בשעה 11 התקיים (למעשה לא התחיל אחרי 11:30) חנוכת הבית של חיידר חב"די באידיש של מנדי כהן בנו של הרב אשר לעמיל כהן שליט"א (רב מטעם חב"ד בעיר) ראש העיר במקום להיות נוכח במשרדו כבר משעה 10:30 ראש העיר היה שם בחב"ד כדי לעטום ממאכלי הטקס. כניראה שאוכל חב"די יותר חשוב מלענות להוריי הילדים מחינוך המיוחד! מנהלי החיידר קיבלו הודעה מביריוני העיר "כל הוריי שיבוא לההפגנה בעיריה היום נא לזרוק את ילדיו מהחיידר" אין בושה? לזרוק ילד הנצרך לחינוך לזרוק לרחוב??

    השבמחק
  4. אנונימי7.8.2013, 18:32

    אתמול שעת לילה מאוחרת . שעה 1 לפנות בוקר המיקום מכולת של חיימקה. עיתונאי של "משפחה" יושב ממול ראש העיר שמראה סימני פחד על צלחת טשולנט (שמרגיע מצפון ריק). משוחח על ילדי חינוך המיוחד ועל חששות לגביהם. על חילופה אין מה לדבר הרי יש דיל עם מתמידים, יש דיל על בנין שהובטח בעבר עם רביץ. מי יעשה "דיל" לא פוליטי בשביל הילדים ?

    השבמחק
  5. אנונימי7.8.2013, 20:18

    עירית ביתר מראה את פרצופה האמיתי במקרה הזה אין לך "קולות" אתה לא שוה מה לנו כי נלין על בנט ווחבר מרעיו

    השבמחק
  6. אנונימי7.8.2013, 21:16




    אני




    מה שונה ילדי ת"ת דרך התורה משאר המוסדות...


    1. שהם ת"ת דרך התורה (40 תלצידים) לפחות קבלו מבנה (קורת גג) שרק צריך לשפץ, ואילו יש הרבה הרבה מוסדות (150-200 תלמידים) שגם שטח/קורת גג לא קבלו.
    2. יש עוד מוסדות שקבלו קרוואנים כאלו - אפילו הרבה יותר גרועים (כמוסדות דרכי איש - לעלוב, ועוד) והם לא עושים את התעמולה והפגנות, אלא מנסים להסתדר גם בלעדי ההפגנות (מוסדות דרכי איש -הביאו אוהל ענק ושם לומדים התלמידים עד שהקרוואן שלהם ישופץ - ללא תעמולה והפגנות).

    3. בשנתיים הראשונות ת"ת דרך התורה לפחות היה להם מבנה הולם עם פינוקים (בכניסה לעיר), ויש הרבה הרבה מוסדות שמתחילת קיומם עדיין מתגלגלים ממקום למקום בתנאים לא תנאים.

    יראה הציבור וישפוט שההנהלה עושה סתם תעמולה והפגנות והם פשוט רצו להישאר בתנאים הנוחים שהיו להם עד כה (בכניסה לעיר), אבל לצערם נכנסו מוסדות אחרים יותר חשובים ולקחו מהם את הפינוק,

    נ.ב.

    ת"ת דרך התורה נקראת ת"ת באידיש ואין שם אפילו מילה אחת באידיש (אני לא יודע אם המנהל או אחד מאנשי צוות/המורות הקיימים (לא המפוטרים) יודעים בכלל את שפת האידיש).

    השבמחק
    תשובות
    1. למגיב האחרון שתעון טענות שונות מטייח יפה את כל הסיפור . ילד בחינוך מיוחד שונה מכל ילד אחר. 1)חוסר ביטחון עצמי 2) קשיי לימוד ברמות שונות 3) יש ילדים מבתים עם קשיים נוספים . מנהל ת"ת רגילה פותח את שעריו רק לאחר שהוא בטוח שירווח $$$ . דרכי איש (אני תלמיד מהשנים ששמו היתה עדיין כלל חסידי) קבלה מתנס חדשה אחרי שהיו בחב"ד (במקלט) בבית הכנסת האמריקאי (מקלט של נתיבות דאז) אח"כ לקראוונים בחלקת יואב . נכון שכל ת"ת עברו טילטולים אבל ילד בחינוך מיוחד שם לא בגלל שהוא רצה אלא בגלל שהוא צורך לזה.

      מחק
    2. אנונימי8.8.2013, 0:01

      יש גם כמה ישיבות של חינוך מיוחד שיש להם אותה בעיה של דרך התורה ולא עושים את כל הבלגן שמנהלי דרך התורה עושים

      מחק
  7. אנונימי7.8.2013, 22:37

    אף ילד לא שונה מהאחר יש רק אחד שהוא שונה מכל תושבי העיר וזה מאיר רובינשטיין שחושב שהעיר של אמא שלו.

    השבמחק
  8. אנונימי7.8.2013, 22:53

    האם יודעים שעד לפני שנתיים העיריה לא ראה בצורך כזה ת"ת ? עד שהגיע מנהל קאמיניץ מנווה יעקב וישב והראה ליושבים בראש ביעיריה שלומדים אצלו הת"ת שבנווה יעקב טנדר שלם של ילדים. נו טילטול בתוך העיר בין קראוואן למתנס לבנין לא קבוע נו במילא אבל כל יום לנסוע מעל שעה לילד בן 6/7 זה לא בריא ולא נאה. אז נתנו אישורים לפתוח ת"ת כדי לחסוך בנסיעות ולרווחת הילד. מגיע עכשיו מוסד והם מטלטלים מעל 100 בחורים לעיר שלנו כדי שהם יכולים להשכיר את הבנינים שלהם ברמת שלמה ושאר המקומות לאחרים וכאן הם יושבים חינם. יש צדק כן אם יש מלא ת"ז מזויפים ומגיע בחירות משלבים ידים .

    השבמחק