יום שישי, 2 באוגוסט 2013

מערכת "ביתר בתנופה" פנתה בראיון טלפוני לחבר המועצה של קהילת חב"ד ר' אורי הולצמן.

מערכת "ביתר בתנופה" פנתה בראיון טלפוני לחבר המועצה של קהילת חב"ד ר' אורי הולצמן, בהמשך לפרסום הבלעדי אמש בזמן אמת באתרנו על המתמודד שנוסף ממש קרוב לחצות הלילה, מועד פקיעת ההרשמה למועמדים:

"מה תגובתך להיכנסו של המועמד הנוסף בדקה ה90 ר' יוסי קרישבסקי, למירוץ לפריימריז בחב"ד שיתקיימו בעז"ה ביום חמישי הבעל"ט (ב' אלול)?
 ראש העיר מאיר רובינשטיין את "המאכער" חיים גרינברג שלפו לך שפן-הפתעה?"

הולצמן: "לא אתייחס להאשמות המתרוצצות בקבוצות ובאתרים לסיבת היכנסו להתמודדות בפריימריז. ייתכן שהגורמים המוזכרים ינסו להשתמש בו, כמחסום לשלושת המועמדים האחרים המביעים קולות מחאה (ובצדק!) נגד ראש העיר המכהן.
"אני מאמין שיוסי קרישבסקי, שהוא אגב גם ידידי, הוא איש עשיה רציני, ראש על הכתפיים, ובהחלט חושב תמיד בצורה חיובית. ולכן לא הייתי מאמין שהוא יהפוך עצמו למריונטה על חוטים המופעל על ידי אינטרסנטים שונים.
"אמנם אנחנו כרגע במירוץ והתמודדות על אותה משבצת במועצת העיר, אבל אני מקווה מאוד ומאמין שלא אתאכזב אם וכאשר הציבור החב"די יבחר בו דוקא.

"אנצל את במתכם לאחל הצלחה לידידי יעקי הרשקופ, ידידי יעקב מיוחס, כמו לידידי יוסי קרישבסקי, כולם אהובים, כולם ברורים.
"מי שייבחר, הוא יהיה הנבחר והוא ייצג את כל קהילות חב"ד בעיר.
 
ובאשר למתמודד הרביעי - אתה מה יש לך לומר   -  אשמח שמישהו אחר יספר מה פעלתי לטובת קהילות ומוסדות חב"ד ולמען תושבי העיר כולה".
 
"שתהיה לכם ולכל תושבי העיר שבת שלום"

5 תגובות:

  1. אנונימי2.8.2013, 14:30

    ברור לכולם שמאיר רובינשטיין מתערב בבחירות הפנימיות - הוא הנחית מועמד מטעם גרינברג וכהן

    השבמחק
  2. אנונימי2.8.2013, 14:40

    ככ ברור שרובינשטיין שלח פתאום נציג ...
    תמיד טענו שנציג רק מזיק ופתאום שיש נציגים עם כח מאחוריהם רובינשטיין מעדיף נציג שלו

    השבמחק
  3. אנונימי2.8.2013, 15:52

    הראיס סיים לפתור את הבעיות הפנימיות באגודה ועכשיו הוא מתעסק עם חב״ד????

    השבמחק
  4. אנונימי2.8.2013, 16:00

    אני אספר לך מה עשית למען תושבי העיר, כלום אחד גדול , אתה רוב השנה בחו"ל וזה כל מה שמעניין אותך, ובכלל מי אמר שצריך לעשות למען מוסדות חב"ד מה זה פה עיר פרטית של מנהלי מוסדות ? זו עיר של כולנו, והיינו שמחים לשמוע ממך מה עשית עבור 800 בנות שלומדות אצל הרב גנזל מדוע שנים הן יושבות בקאראוונים , להן לא מגיע? אל תתלוננו רק על הראש המושחת כל חברי המועצה הם באותה סירה כל אחד דואג למסגרת הפרטית שלו וזהו, ובדיוק את זה צריך לשנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי4.8.2013, 3:03

      אני מבין ששלח אותך וינברג לכתוב בעקרון אף אחד לא היה עוזר לך חוץ מאם תיהיה ועדה קרועה ואז יהיה מעומד מבחוץ חילוני אז יעזרו לכולם שוה בשוה

      מחק