יום שני, 30 בספטמבר 2013

לאן נעלמו 4 מליון ש"ח עבור החדר מיון קדמי? מצורף מהאתר של העירייה.

4 מיליון ₪ יושקעו בהשלמת החמ"ק

4 מיליון ₪ יושקעו בהשלמת החמ"ק (הגדל)

4 מיליון ₪ יושקעו בהשלמת חדר המיון הקדמי במרכז החירום העירוני.
ראש העיר, הרב רובינשטיין הודה לשר לשת"פ אזורי, מר סילבן שלום ולמנכלי"ת משרדו: 'זו הצלת נפשות של ממש לתושבי העיר והאזור". לצד מרכז ההפעלה והמוקד העירוני בטחוני הפועל במרכז, מתקדמים המגעים להקמת תחנת משטרה, מד"א וכיבוי אש שיופעלו ממרכז החירום.


"המשרד לשיתוף פעולה אזורי ישקיע כ 4 מיליון שקל להקמת חדר המיון הקדמי במרכז החירום העירוני בעיר. מצאנו כאן שיתוף פעולה נדיר עם כל תושבי האזור ואנו מופתעים לטובה. נעשה הכל בכדי לסייע לכם לסיים את כל מרכיבי מרכז החירום לטובת תושבי העיר והסביבה כולה. המערכות הללו הנן חיוניות ביותר וכשישנה תשתית אנושית שכזו זו אכן מטרתנו במשרד לשת"פ אזורי – כך אמר חשב המשרד לשיתוף פעולה אזורי, עמנואל מודריק בתום ביקור שערך במרכז ההפעלה והמוקד העירוני במרכז החירום בעיר ביתר עילית בביקור השתתפו, מנהל אגף כלכלה ומחקר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, עדי אשכנזי. היועה"מ, עו"ד אריאל כאהן. ראשי ישובים סמוכים. רופאים, מ"מ ראש העיר הרב שלמה שרעבי, מנכ"ל העיריה, הרב יהודה גרליץ. קב"ט העירייה, רענן עמרן ובכירי העירייה.

ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין אמר למשתתפים כי סיוע המשרד לשיתוף פעולה אזורי להקמת חדר המיון הקדמי יאפשר מתן שירותי רפואת חירום ומהווה הצלת נפשות של ממש לתושבי העיר ולתושבי הסביבה. ראש העיר הודה לשר לשת"פ אזורי, מר סילבן שלום ולמנכ"לית המשרד, הגב' אורנה הוזמן בכור על האוזן הקשבת, האיכפתיות ועל תמיכתם החשובה בהקמת החמ"ק.

הרב רובינשטיין אמר כי מרכז ההפעלה הפועל כיום בתוך מרכז החירום משמש כמרכז בקרה שליטה ומידע לתושבים וכתשתית להפעלה ותיאום בין גורמי העירייה, כיתות הכוננות, צוות חירום יישובי, צה"ל וארגוני ההצלה והחירום וכמרכז הפעלה למל"ח לכל האזור. "אני שמח שהשלב הראשון בהקמת מרכז החירום הושלם אולם לפנינו עוד עבודה רבה. אנחנו מתקדמים עם אישור הקמת תחנת המשטרה במרכז החירום. כך גם עם הקמת תחנת כיבוי אש, מד"א ושירותי ההצלה. עתה, עם הסיוע שאתם מעניקים להקמת החמ"ק במרכז החירום נוכל בעז"ה לשרת כמובן את האוכלוסייה גם של יישובי הסביבה".

המשתתפים ערכו סיור באגפי הבניין המיועד למרכז החירום וחנכו את מחסן המל"ח החדש שהוקם לא הרחק. הם בחנו את דרכי הגישה למרכז החירום ונקודות ההזנקה של רכבי החירום וההצלה מבלי הצורך להיכנס לתוך העיר.

הרב רובינשטיין סיפר לנוכחים על היחסים המצוינים עם תושבי הישובים והכפרים הסמוכים המעבדים את שדותיהם בתוך העיר מבלי חיכוך כל שהוא עם תושבי העיר. "אני סמוך ובטוח שמערכת היחסים הטובה הזו ושיתוף הפעולה יאפשר לנו גם לתת את שירותי החירום וההצלה במרכז החירום לכל תושבי הסביבה".

3 תגובות:

  1. אנונימי30.9.2013, 15:52

    נערי רובינשטיין ידעו להשמיץ את פינדרוס על החדר מיון כשפינדרוס הוא זה שבנה את השלד שעומד כבר 6 שנים בשיממון

    השבמחק
  2. אנונימי30.9.2013, 15:59

    וזה חוץ מהכסף שהקומבינטור אוסף לחמ"ק דרך "ביתר פמלי", ומה עוד שהחמ"ק אמור להיות עסק רווחי, כמו טר"ם בירושלים

    השבמחק
  3. אנונימי30.9.2013, 16:34

    מדובר בפיקוח נפש אין לאן לפנות בשעות הלילה, לא משנה מי המעומד אבל למה לשחק בבריאות של התושבים.

    השבמחק