יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

מכתב שפורסם לפני כ-5 שנים ע"י תושב שכונת התמר, האם משהו השתנה מאז?

"מכתב מהבוחר לנבחר"


מי אמר שלא טעינו (מצביעי רובינשטיין)??!!
"עצור במילין לא נוכל"!

נזכיר לכל מי שכבר הספיק לשכוח, שאשתקד לפני הבחירות הסתובב ראש העיר הנוכחי הרב מאיר רובינשטיין בכל מקום ומעבר להבטחות רבות שפיזר כדרכם של כל נבחרי הציבור היקרים שלנו, הוא גם העלה שורה של טענות קשות על בעיות שכבר היו קיימות (שנזכירם להלן) תוך כדי הבטחות ברורות ביותר לתיקון ושיפור, מה גם שחלק מן הטענות היו חלק ממסע התעמולה כנגד ראש העיר הקודם הרב יצחק פינדרוס, היה זה דבר ברור מאליו שאם כהונתו של הרב רובינשטיין כראש העיר נראה מיד עשייה,.
המציאות ידועה לכל, מה שכנראה מכריח את הפתגם דיבורים לחוד ומעשים לחוד. לפני הבחירות הקירות מדברים אליך ולאחריהם אתה מדבר אל הקירות.
היה מן הראוי שמכתב זה יגיע ליעודו בלבד בתקווה שישפיע על נמענו, אך אחרי שהתקוה כבר אבדה לאחר אין סוף פניות לכל מיני גורמים הקשורים לענין כולל ראש העיר בעצמו שמספר ההבטחות שלו
שווה למספר התושבים המתגוררים בגבעה B-2, הוחלט לפרסם את המכתב מתוך תקוה שמה שלא נעשה בדרכים פשוטות יעשה ע"י לחץ ציבורי.
היות וכבר הארכנו דיינו ומאחר וכל הציבור יודע במה מדובר נציין את חלק מהבעיות ובקיצור נמרץ ככל יכולתינו.

מוקד 106
1. בענין כספי אגרת השמירה הועלו שנה שעברה טענות קשות מאוד כנגד ראש העיר הקודם, למה הם נגבים ולמה ולמי הם מיועדים. (כאילו שראש העיר המכהן לא ידע שקיים מוקד 106 שזקוק לכסף, משמע שהוא יודע שהכסף שנגבה כאגרת שמירה לא נזקק כ"כ?!), והנה ב"ה כבר חלפה שנה  ב"ה מאז הבחירות ודמי אגרת השמירה לא רק שלא הופחתו, אלא שהם במגמת עליה! (למי שלא עוקב), מה עוד שמאז הבחירות התאכלס שכונת התמר במאות יח"ד "מה שמעצים את השאלה בעוד כמה מאות פעמים!".
ואי"ה צפוי לקראת פסח גל איכלוס נוסף של מאות בתי אב! .
האמת שבכל עיר ואם בישראל קיים מוקד מסוג זה ללא אגרה כל שהיא, אמנם לכאו' יש הבנה שבעירינו תהיה גביה כל שהיא מחמת תפקיד הבטחון הרצוף המוטל על המוקד, מאידך זה לא סוד צבאי שבכל ימות השבוע יוצאים ידי"ח מילואים וכו' בתפקיד המוקד, כך שלכאו' קושית ראש העיר הרב רובינשטיין עומדת נצבה.
2. נניח לסוגיית הכספים (אולי ר"ה מתנהג בזה באופן של הפה שאסר ועו', לאחרונה עדים אנו לשימוש פולטי במונחים תלמודיים) ונדבר בסוגיית הבטחון, אם כבר משלמים שיספקו את הסחורה, אין מה להאריך כאן הרבה בדבר הידוע לכל, מצב הבטחון באזורי הבניה בכל שכונת התמר הוא בבחינת "פרוץ מרובה על העומד" (מונח תלמודי אמרנו) הגדר הוא רק בבחינת משל בעלמא, ואם דיברנו על מונחים תלמודים היה כבר אפשר לבנותה במונח תלמודי, חבל על הכסף בבניית גדר שנראית כמו גבינה שוייצרית, בעוד שבכניסה לעיר בודקים כל אוטובוס ותאי מטען (כאילו שמישהו עומד להבריח שם תותח?), בצידה השני הסמוך לכפרים הערבים המצב חוגג, שום פקוח רציני על אזורי אתרי הבניה לא בשעות היום ולא בשעות הלילה.
יום השבת שהשמירה מתבצעת ע"י אינם יהודים יהווה הוכחה שניתן לבצע את השמירה באופן יעיל ופעיל יותר.
ב"י, כמו בכל מוסד אחר הקיים בעירינו, מי לוקח את האחריות על כך במצב הקשה היום ה"י מה עוד שברחובי העיר מסתובבים בלי סוף ערבים. וכי דמם של אלו סמוק פחות?!.
3. הצוות המאייש את מרכזי הטלפון במוקד חייב טיפול שורש יסודי, אם כי ההתייחסות לא מתנשאת, אבל היא מזלזלת מאוד גם ביחס לתלונות שההיבט שלהם הוא בטחוני.
נציין שדרך הגדר ולא דרך הכניסה לעיר נגנבו משכונתינו מס' רב של רכבים.

מעברי המתצי"ם (מדרגות)
1. במצע הבחירות של ראש העיר קודם הבחירות היתה הבטחה לפתרונות חילופיים תוך כדי פעילות לתקן את הקיים, וודאי לראות את פני הנולד בכל הקשור לענין. (בשיחות סגורות גילגל ראש העיר את האשמה על מהנדס העיר תוך כדי הצהרות בנוסח "אני אדאג להעביר אותו מתפקידו ולהביא מהנדס נוח יותר").
למעשה כבר חלפה לה שנה מאז הבחירות ולא נעשה שום דבר בענין וגם לא נראה שום כיון באופק שאמור להתרחש משהו, ולא זו שלא נעשה דבר ביחס לעבר, הפעם עומדים בעיצומו של מח"צ נוסף (בסוף רחוב מוצפי) וגם שם לא השכילו לעשות שום רמפה.
יאמר ברורות בעית הבעיות היא שאף אחד ממקבלי ההחלטות לא צריך לרוץ בבוקר לקנות לחם תוך כדי טיפוס 100 מדרגות רחוב, וגם לא לצאת למסע קניות ברמי לוי תוך כדי סחיבת עגלה וילדים במדרגות, וגם לא להיות תלוי במרכז רפואי שהיציאה אליו כמו אחרי טיול סולמות במדבר יהודה.
ראש העיר בסיטואציה של תושב רח' מוצפי, כנסת מרדכי/יחזקאל, יש לו הרי רכב וחסל כל הבעיות.
נושא זה חייב לבוא על פתרונו באופן מיידי, ולא שייך בשופו"א להשלים איתו אפי' לא ליום אחד נוסף, יש ברחובות הנ"ל מאות תושבים שסובלים סבל רב מידי יום ביומו, סבל נורא שחייב לבוא על קיצו מיד!
היה קיים פתרון "זמני ומיידי" ע"י השביל שתחילתו בשטח הפנוי מול רמי לוי המתמשך עד רחוב חב"ד פינת מוצפי, אלא שבשנה האחרונה השביל נהרם כמה פעמים ע"י טרקטור שכנראה נשלח ע"י מן דהו, להזכירכם שראש העיר ביקר במקום אשתקד והבטיח להכשיר את המקום לשביל מסודר.


פסי האטה
1. דומה שמלכתחילה משהו תכנן שרח' מוצפי יהיה שטח למרוץ מכוניות. וכדי להכשיל מהלך זה התקינה העירייה 3 פסי האטה.
מי בדיוק השתגע בעיריה ולשם מה הותקנו, בעוד שברח' דרכי איש, ישמח ישראל לא הותקן אפי' פס האטה אחד (למרות נחיצותו ובפרט לאחרונה שהוכנס שם התחב"צ), הרי שברחובותינו (מוצפי) הותקנו 3 פסים במרחק 50 – 70 מטר, רבונו של עולם לשם מה?.
יש "שמועה" שהעיריה מקבלת תקציב על כל פס כזה וכדרכם של אנ"ש חצי מהתקציב מופנה למטרות אחרות, אין לנו שום התנגדות לנוהל מבורך זה רק שיתקינו את כל אותם הפסים הפקטיביים תחת בתיהם של נציגי העיריה.

[* ככלל כולנו הצבענו "בתמימות" רובינשטיין תוך כדי הסבר שיתחולל שינוי וכולם יהיו מרוצים (שינוי ממה למה?) בעית הבעיות שאין שום נציג בעיריה המתגורר באזור 2-B העומד על הצרכים המקומיים, כמו"כ שום נציג לא מגיע לאזור להתרשם].


בתקוה איתנה לשיפור יסודי ומוחלט של כל הבעיות .


להזכירכם הבחירות בירושלים כבר מזמן חלפו והגיע הזמן להתחיל לפעול למען המקום.
מי שלא יפעל היום יקבל את התשובה בבחירות הקרובות.


נ.ב. באם ליקוים חמורים אלו לא יותקנו באופן המיידי וזה אפשרי בדעתנו לפרסם עוד כל מיני נשכחות ודברים עלומים שלא יטיבו בלשון המעטה וז"ל.

3 תגובות:

  1. אנונימי24.9.2013, 16:47

    לתושבי שכונת התמר נעשה עוול אמתי.

    השבמחק
  2. אנונימי24.9.2013, 16:48

    כתושב שכונת התמר אני בוחר למעננו בגלל פורגס שהוא הנציג של השכונה שם. לו איכפת באמת מהשכונה והוא ייצג אותן במועצה.

    השבמחק
  3. אונסבכר24.9.2013, 22:02

    מה עם הדיכוי שפורגס עצמו עובר במועצה חייבים שינוי אמיתי

    השבמחק