יום שני, 23 בספטמבר 2013

פריצת ענק בביתר עילית. הקומבינטור מאיר רובינשטיין ממשיך להבליג ולשתוק!

 תושבי רח' הרב שך סובלים ומתלוננים: הקומבינטור מזניח אותנו.


הערב התגלתה פריצת ענק ברח' הרב שך בביתר עילית, עשרות דירות נפרצו (כנראה בליל שבת האחרון) לדירות שבעליהן לא שהו בהם בחג, ורוקנו אותם מכל דברי הערך שבהם.

המשטרה והצבא שסיירו במקום אמרו שבלי גדר קשיחה בין הרחוב לבין וואדי פוכין יש סיכוי גבוה שהעניין ימשיך ואולי אף יתגבר. 

התושבים במקום התלוננו בעיריה מספר פעמים על הגדר תיל שפרוצה בכמה מקומות. אם לא די בזאת, הפטרול שהתקיים בכביש עפר מאחורי הבניינים מדי יום מס' פעמים הופסק אף הוא בשבוע האחרון, הסיבה: ישנה חסימה לא ברורה שלא מאפשרת לרכבי הפטרול לנוע במקום, מה שמאפשר לערבי הפוטנציאלי להתגנב בשקט ולחזור מיידית לכפרם.

יצויין שמדובר בדירות של זוגות צעירים שלא סובלים מעודף מזומנים, ובכל זאת רוקנו מכל כלי הכסף, קצת כסף מזומן, כרטיסי אשראי וכו', והשאירו אותם כמצולה שאין בה דגים.

מאיר רובינשטיין הגיע הזמן לעזור לאזרח הקטן, והפעם ברצינות, אפילו שהבן של מאיר פרוש לא גר כאן, ואפילו שאנחנו לא בקומבינה שלך. התמרמרותם של התושבים והתעלמות מהם תזיק לך לטווח הארוך. אתה יכול לבנות על זה! תקוותנו האמתית שתיחלץ חושים כמו שאתה יודע ותהפוך שולחנות. אנחנו הרי יודעים שאם אתה באמת רוצה אתה יכול.
תחשוב שאנחנו חלק מאיזה קומבינה!

כל תושבי רח' הרב שך יצביאו בהמוניהם למעננו וזיידה לראשות!!!

הקומבינטור מתעלם ושותק!


5 תגובות:

  1. אנונימי23.9.2013, 2:35

    אני תושב רח' הרב שך,

    פרצו לדירה שלי בשבת האחרונה ולעוד 5 דירות בבניין שלי ובבניינים שכנים.



    בזמן האחרונה התלוננו כמה פעמים בעירייה על גדר התיל שמפרידה בין הרחוב שלנו לוואדי פוכין שנפרצה, העניין זכה להתעלמות ולא טופל.



    בנוסף בשבוע האחרון הפסיקו הפטרולים של העירייה בכביש עפר מאחרוי הרחוב בגלל תלולית עפר שחוסמת את הדרך שם, זה גם לא טופל למרות התלונות.



    התוצאות: ויטרינות מרוקנות, ארנקים גנובים, וחפצי ערך שנגנבו.



    אני מאוד מקווה שתעלו את זה לראש סדר היום!



    תודה רבה!

    השבמחק
  2. אנונימי23.9.2013, 3:12

    בושה

    השבמחק
  3. אנונימי23.9.2013, 10:12

    לא בוחרים רובינשטיין עד שיבנה גדר ביטחונית
    בעקבות פריצות של ערבים לדירות של אברכים ברחוב הרב שך בליל שבת האחרון, אני רוצה להזכיר לכולם שכבר לפני חצי שנה היו פריצות של ערבים מכפר פוכין - ומה עשה אז רובינשטיין? הוא שלח... חשמלאים להאיר את הסביבה בפרוג'קטורים...
    לאחר שנרגעו הרוחות, הוא הוריד את הזרקורים, בתקווה שהערבים (והיהודים) ירדמו...
    האיש הזה לא נבהל מאף אחד, כי הרי הכסא מובטח לו לעוד כמה קדנציות.
    ובכן, שימו לב! על התושבים הנפגעים והמאויימים ביטחונית, לעשות הפעם לרובינשטיין משהו דרסטי וכואב במיוחד - עוד לפני הבחירות - כדי שיתעשת ויבנה גדר ביטחונית ראויה לשמה.
    כי היום זה רחוב הרב שך, ומחר זה רחוב קדושת לוי. היום זה גנבות, ומחר זה רציחות.
    בכל אופן, מי שיבחר ברובינשטיין בצורה עיוורת, לפני שהוא יתחיל לבנות גדר ביטחונית כפולה ומכופלת עם מצלמות לכל אורך הוואדי - פשוט מכניס יהודים לסכנה!!!
    ראו הוזהרתם.

    השבמחק
  4. שתי אחים לי. אחד תושב ברוק והשני עבד בביטחון. הראשון היה לו רכב שנגרר לשטח הערבי באמצע הלילה ונמכר לאברך אחר בביתר. השני ראה במצלמות שעת מעשה ודיווח לסייר שימהר לשם לעצור את הגנבה עד שהוא הגיע כבר נעלם אכעבות הרכב ורק כעבור שנה הוא נמכר. שום כלום הביטחון של התושבים בB2 מופקר כבר כמה שנים. המוסלמים עושים כרצונם בעיר שלנו הראעיס קומבינאטר מעניין אותו רק דבר אחד ויחיד בצע למשפחתו וחבריו וקרובים !

    השבמחק
  5. אנונימי27.9.2013, 12:46

    העיקר שמשלמים עבור הביטחון

    השבמחק