יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

רק ראש העיר לא מסוגל לבלוע את הגלולה

ניר ברקת:
נגמרו המחלוקת אני ראש העיר של כולם...
משה אבוטבול:
מותר להפגין, אני מבין את תחושתם של אלו
שלא ניצחו בבחירות, אבל אני אהיה ראש העיר של כולם...

ישראל פורוש:
אני ראש העיר של כל אלעד גם אלו שלא הצביעו עבורי...


וכך כל הפוליטיקאים ראשי העיר השונים בכל עיר ועיר


רק מאיר רובינשטיין לא מסוגל לבלוע את הגלולה:
והוא מצהיר אתמול בצורה נלוזה ומבישה:

"אני מצפצף עליו ועל ציבור
השבבניקים שהוא מייצג

אני לא ראש העיר שלהם"...



(שבבניקים, כן לפי רובינשטיין מי שלא הולך אתו הוא שבבניק, מי שדורש שקיפות וצדק הוא שבבניק, מי שרוצה יחס לתושבים הוא שבבניק, מי שמאמץ את דעת רבני ביתר ובוחר במפלגות שהם אפשרו להתמודד הוא שבבניק, מי שלא רוצה בהמשך שלטון שחיתות וקומבינות הוא שבבניק, מי שחפץ בהנהגה עם הגינות ויושר הוא שבבניק, מי ששואל שאלות שהתשובות אליהם הינם בעייתיות הוא שבבניק, מי שהוא לא טמבל ולא מוכן לקנות את ה"לוקשן" שמנסים למכור לו הוא שבבניק, וכן מאיר אם זה נקרא שבבניק, אז אנחנו שבבניקים, אנחנו לא נאפשר לזה להמשיך לקרות, אנחנו לא מוכנים יותר לחיות עם זה, אנחנו רוצים שקיפות ויושר, הגינות וצדק, יחס הוגן לכל תושב ותושב באשר הוא, ואנחנו מאיר רוב מבני העיר, זכור, המהפך רק התחיל...)

6 תגובות:

  1. תושב עצבני\שונה אותך27.10.2013, 13:12

    ממש כמו אסד, -זוכרים איך אסד קורא למורדים? טרורוסטים. מאיר כלומניקשטיין :תתפטר! לך הביתה כי את השבבניקים האמיתיים אתה הבאת לעירנו!!! תפנים את זה כלומניק, הציבור מאס בשחיתות והוא רוצה שינוי!

    השבמחק
  2. אנונימי27.10.2013, 14:03

    רובינשטיין צריך לדעת שגם המצביעים שלו אינם תומכים בו. להלן מספר דוגמאות:
    אמר לי חסיד בויאן: "נאלצתי להצביע לרובינשטיין בהוראת האדמו"ר, אבל טוב שזיידה בפנים, שרובינשטיין לא יוכל לעשות כל מה שהוא רוצה..."

    אברך ספרדי אמר לי: " ירקתי והצבעתי לרובינשטיין. נכון שהם זייפו את חתימתו של הגר"ע, אבל מועצת החכמים הורתה כך ולא היתה לי ברירה."

    תומך של פכטר אמר לי: "הצבעתי למושחת כי הוא הבטיח מבנה לבית הספר של הבנות".

    השבמחק
  3. אנונימי27.10.2013, 14:50

    אתם צריכים להוציא ירחון שיחולק לכלל התושבים על כל מעשי העוולות, וכן לבדוק אם ראש העיר החל במימוש ההבטחות הרבות שהוא חילק ערב הבחירות לכל דורש.

    השבמחק
  4. אנונימי27.10.2013, 14:52

    שמעתי שהוא ניתק את הטלפון למנחם זיידה, זה מראה כמה הוא רפסן ופחדן ולא מסוגל להתמודד עם כשלונותיו

    השבמחק
  5. בס"ד
    רובינשטיין! שובבניק זה אתה! הגיע זמן לפנות למבקר המדינה שיבדוק התנהלות העירייה! כי יש יותר מידי שמועות על השחיתות!
    סוף דבר הכל נשמע! בסוף יתגלה הכל!
    חברים! למה אתם פוחדים לפרסם את שמכם? רובינשטיןן מפחד מכם יותר ממה שאתם פוחדים ממנו!
    לא נראה לי שראש העיר מפחד מאלוקים! אבל מהפירסום הוא כן מפחד!
    בכבוד רב: אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  6. אנונימי11.11.2013, 21:03

    מי שלא שומע לרבנים הוא שבבניק. לא היה רב אחד הוא אדמור אחד שתמך בזיידה או וייסברג

    השבמחק