יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

הגיע במייל: סכנת נפשות בכביש ליד רמי לוי

הנוסע לתומו ברחוב החוזה מלובלין, לא יכול שלא להבחין בסכנה הקיימת. ברוב שעות היום לאורך שני צידי הכביש חונות משאיות ענק, ומלגזות עם שיני מתכת ממהרות לרוחב הכביש, דלתות המשאיות נפתחות בצידיהן מדי פעם גם לפרוק מזון, ובטיחות אין. לא מדובר כאן בסימטה צדדית, מדובר ברחוב סואן ואחד המרכזיים בביתר כולה. אטובוסים ממהרים לדרכם, רכבים שיוצאים אף הם בינות למשאיות מהחנייה, ואף הולכי רגלי שחוצים אף הם. ישאל התושב המצוי "אוליי אין להם למשאיות חנייה אחרת?" מבדיקה פשוטה מתברר כי:

א. צד שמאל של החניה (כשמונה חניות!) סופח ע"י רמי לוי לצורך העמדת מכולה לקרטונים, שולחן מרגוע מעץ לעובדי רמי לוי המותשים, וסתם אריזות של אספקה. (ראה תמונה למעלה)
ב. החנייה המקורה שנועדה לחניות רכב של הלקוחות, סופחה רובה ככולה לצורך מחסן לאספקה יבשה. (מצורפת תמונה). אפילו את המספרי חניה שכחו להסיר...
ג. פריקת המשאיות מוגדרת ומותרת אך ורק בשטח הפנימי של הכניסה לאיחסון של רמי לוי. דבר שלא נעשה כיום משום שגם שטח הפריקה הפנימי הפך ל... מחסן. כל מקום אחר שמתבצעת בו פריקה ו/או טעינה, מעבר לשטח הפנימי, הוא בגדר ציפצוף על החוק.

משמע שמקום פריקה יש גם יש, ויש גם חניות בשפע. כך שאין שום סיבה שבעולם לסכן כל יום נוסעים והולכי רגל, ולפרוק עם מלגזות באמצע כביש מרכזי.
שאלתי היא האם מחכים ח"ו לאסון ואז יצטרכו לתת תשובות?!





3 תגובות:

  1. אנונימי13.11.2013, 13:59

    זה אותו "חיים זקן" שרוצה לבנות דיור ציבורי, צריך להסביר לו שאם הוא יבנה, יתלוננו במנהל על הדברים ה"חוקיים" שהוא עשה במרכז תמרים, החנות של הטמבור והעיצובים והחניות ועוד, ומה גם ששמעתי שגם הקומה השלישית של מאוחדת נבנתה עם בעיה של אישורים.

    השבמחק
  2. אנונימי13.11.2013, 22:39

    צריך פעם אחת ולתמיד להתלונן נגד חיים זקן.
    ההפקרות כאן חוגגת ואין פוצה פה.
    כבר פורסם כאן כמה פעמים, ועדיין אף אחד לא התעורר לפעול.

    מה שצריך לעשות, זה דבר מאוד פשוט.
    1. לגשת לתחנת המשטרה הקרובה (נראה לי בתלפיות או מגרש הרוסים) ולהגיש תלונה נגד הקבלן חיים זקן בגין העבירות על חוקי התכנון והבניה.
    2. כנ"ל נגד מאיר רובינשטיין ראש העירייה.
    3. תלונה למבקר המדינה נגד שניהם, גם רובינשטיין וגם זקן

    ובא לביתר גואל במהרה בימינו אמן!

    השבמחק
  3. אנונימי17.11.2013, 23:59

    השכנים התלוננו כבר לפני שנים לרמי לוי על הצחנה של מכולת האשפה הנכנסת לבתים ואין מענה. חיבים לסגור את החלנות

    השבמחק