יום שני, 16 בדצמבר 2013

רגל פה, רגל שם: משה גלסנר - הפרשן של רדיו קול חי הוא גם דובר בית"ר עילית

כתבה שפורסמה באייס

פרסום ראשון

רגל פה, רגל שם: משה גלסנר - הפרשן של רדיו קול חי הוא גם דובר בית"ר עילית

עיתונאי ודובר, 2 כובעים שלא יכולים להיות על אותו הראש, מונחים ברגע זה על משה גלסנר, הפרשן הפוליטי של קול חי. תגובת התחנה: "העניין בבירור"
משה בנימין | 17:09 15/12/13 |




בשבוע האחרון התקבלו במספר מערכות תקשורת, הודעה לעיתונות על מזג האוויר בבית"ר עילית. הידיעה אמנם בסיסית למדי, אך האיש שעומד מאחוריה, משה גלסנר, הוא הסיפור.
אבי רוזן, מנכ"ל קול חי (צילום: מנדי אור)
גלסנר משמש כפרשן הפוליטי בתחנה ונחשב לאחד הגורמים הדומיננטיים המועסקים בה
כפי שכבר קרה בעבר עם אנשי תקשורת מהמגזר החרדי גם כאן מדובר בעיתונאי - הפרשן הפוליטי של תחנת הרדיו קול חי, שמצא עצמו מהשבוע האחרון מכהן תחת כובע נוסף: דובר בית"ר עילית, ומי למעשה שיגר את ההודעה, כנראה שגם למערכת קול חי. מדובר כמובן במצב שלא יכול להתקיים בפועל, שכן זהו ניגוד עניינים מובהק.

במגזר החרדי מדובר במידע שכבר ידוע לכל אך עם זאת בתחנת הרדיו, בראשות המנכ"ל אבי רוזן, טרם התקבלה החלטה בנדון. גלסנר משמש כפרשן הפוליטי בתחנה ונחשב לאחד הגורמים הדומיננטיים המועסקים בה. במגזר יודעים לספר שלמנכ"ל רוזן התלבטות לא קלה בעניין, וזו מתחדדת כאשר מוסיפים לעניין את העובדה שלאחרונה פרש מתפקידו אברהם פרסטר מגיש המהדורה המרכזית של קול חי. אישי תקשורת חרדיים אומרים לאייס שרוזן "עושה חשבון שהוא לא יכול לאבד את פרסטר וגלסנר באותו החודש".

בתוך כך, לאייס נודע כי מי שכבר לוקח את העניין צעד אחד קדימה, הם גורמי אופיזיציה בעיריית בית"ר עילית, שצפוים לפנות לנציב תלונות הציבור דוד רגב, ולהצביע בפניו על ניגוד העניינים, שכן, בין היתר, גלסנר עוסק בפרשות פוליטיות מהעולם החרדי, לרבות אלו הקשורות בבית"ר.

מקול חי נמסר לאייס בתגובה: "העניין הספציפי בבירור. ככלל, רדיו קול חי פעל, פועל ויפעל במקצועיות ובהתאם לכללי האתיקה".

3 תגובות:

  1. אנונימי16.12.2013, 16:57

    ישנם כמה שאלות, האם הדובר הקודם הרב אלי נאה נכשל בתפקידו? האם לא צריך מכרז לתפקיד דובר? ואם כן מתי היה המכרז והיכן הוא פורסם? כ"כ מי מכהן היום בוועדת מכרזים? לקומבינטור פתרונים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי17.12.2013, 0:17

      מי שנכשל בתפקידו הוא הקומבינטור, שחשב שאפשר לקמבן את כולם, כל הזמן.
      רשימת הפשלות והמחדלים הרשומים לחובתו, צצו מכל פינה, למרות שהדובר נאה, ניסה לכסותם בשמיכה גדולה, גדולה ממידותיו אפילו.
      בואו לשכונת התמר, תראו את אפס העשיה של הרשות, תחושו את זעם הציבור, ותבינו שהגיע לגור כאן ציבור צעיר, תוסס ודינאמי, שלא יתן לדובר המקצועי ביותר, שימרח אותו. אלי נאה הוא דובר מקצועי ומשופשף מאד שעשה עבודתו נאמנה, אבל כנראה שבזמננו קשה לדברר אם יש לך מוצר זבל.
      בדיקה קצת עמוקה של תוצאות הבחירות מלמדת שרוב תושבי ביתר עילית, לא הצביעו לרובינשטיין!! רובינשטיין חייב לקלוט שהציבור החרדי הצעיר - התבגר. אי אפשר לבוא לבקר בבתי כנסת בשכונת התמר, אך ורק בשבת לפני הבחירות, אם במשך חמש שנים לא התייחסת ברצינות לטענות המשתכנים החדשים בשכונה.
      במקום שהוא יסיק מסקנות ויעשה חושבים, אולי הבעיה היא בו, אז נוח לו להפנות אצבע מאשימה באחרים, בכדי שהחברים המועטים שעוד נשארו לו ימשיכו לחשוב שהוא בסדר גמור. ומי שצריך ללכת זה הדובר, זה יועץ התקשורת משה פרידמן, זה המנכ"ל יהודה גרליץ, זה הגזבר יהושע פולק, זה היועץ המשפטי יצהר דגני - את כל אלה הוא עומד לפטר, העיקר שהוא יצא בסדר.
      שהשם ישמור איזה לחצים, ואיזה שקרים היו סביב הקול קורא שהוציא ממועצת גדולי התורה. תשאלו את הגבאים. אם לא הקול קורא הזה, רובינשטיין היה היום קול קורא במדבר, והוא גם לא יודע להוקיר תודה למי שאירגן לו החתימות.

      מחק
    2. אנונימי17.12.2013, 15:07

      ובכל זאת הציבור העדיף להיות כמו עדר ולהצביע בטמטום מוחלט עבור אדם שאינו מסוגל לנהל מכולת אז שיאכלו אותה חמש שנים רצופות עד לפעם הבאה שגם אז מנהלי המוסדות המושחתים שטיילו כל ימי השלג בגיפים שלהם יורו להם איך וכיצד להצביע וכך ימשיכו לסבול עד בא הגואל.

      מחק