יום שני, 16 בדצמבר 2013

הגיע במייל: פניה אל קרבניטי העיר, בענין גנים ומעונות.

אני פונה אל קרבניטי העיר בבקשה דרך ביתר בתנופה, כי למוקד העירוני אין מענה בימים אלו

אני פונה אליכם לכל מי שאחראי ואמור להחליט על הלימודים בבתי הספר והגנים וכו',

אני מודע לכך שאין לי את הנתונים שיש בידכם כדי להבין למה אין מחר מעונות ומשפחתונים, אבל מה שכן, אני כאזרח פשוט מתחנן אליכם,
אנא !, קחו בחשבון שהמעונות והמשפחתונים נועדו להורים עובדים, ולכן בכל השנה כמעט ואין שם חופשים וכדו', כי המדינה מכירה בכך שזה יעוד המעונות והמשפחתונים,
וכל יום כזה, שההורים צריכים לצאת לעבוד, ואין פתרון עבור הילדים הקטנים, הוא כאב ראש אדיר, וע"פ רוב הוא מסתיים גם בהוצאה כספית גבוהה בחיפוש מטפלות חילופיות, כך שאין הצר שוה בנזק, כי הרי ההורים שעובדים ממילא יצטרכו להוציא את הילדים מהבית ולהביא אותם למטפלות, אז מה הועלתם בכך שסגרתם את המעונות והמשפחתונים ????????

אם אף אחד לא היה עובד, הייתי מבין את ההיגיון בסגירת המעונות והמשפחתונים, אבל כשהילדים ממילא לא יהיו בבית בגלל שההורים עובדים, אז הילדים יצאו מהבית, ולהורים יכאב הראש במציאת פיתרון לימים אלו, והחור בכיס יגדל בהוצאה מיותרת לגמרי

ובפרט שבנושא של המשפחתונים אין שום הצדקה בסגירתם מחר, כי ע"פ רוב נמצאים המשפחתונים מטרים ספורים מכל אחד, כי כל אחד שולח במקום הכי קרוב אליו, ולפעמים מדובר אפ' באותו בנין, ובעלי המשפחתון מקבלים חופש ללא שום סיבה הגיונית, כשממול ההורים גם צריכים לשלם להם על אותם ימים וגם לשבור את הראש איפוא לשים את הילדים.


תושב כאוב

תגובה 1:

  1. אנונימי16.12.2013, 12:13

    אני חושב שעדיין ישנם אנשים אחראים בעיריה ואינם רוצים שילדיך יחליקו וישברו יד או רגל ואז תהיה תושב הרבה יותר כאוב ממה שאתה כעת.

    השבמחק