יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

הגיע במייל: נא להכיר - כישלון נוסח רובינשטיין, מחדלי הדיקטטור!

בעוד בכותרות העיתונים דאג מאיר רובינשטיין למכור כי העירייה תפקדה היטב במערכת השלג, הנה העובדות:
1. ביום ה עם תחילת הסופה, שום מערכת לא תפקדה, לא האוטובוסים לא מחלקת חינוך ולא מערכת הבטחון העירונית. עם ראש העיר לא היה כל קשר כי היה עייף מחתונת בתו בלילה שלפני.
2. שום טרקטור לא פעל בעיר במשך כל יום ה. הרכבים הנעים על כבישי העיר הם שיצרו מסלולי נסיעה.
3. ביום ה בערב לא היה טרקטור שיפנה דרך לתושבים שנתקעו סמוך לעיר.
4. ביום ו אין תחבורה, אנשים רצים אחר טרמפים, הכבישים פנויים אך תח"צ אין. גם לא היו חלות לקנות, משאיות עמדו במחסומים עמוסי חלות, החיילים חיכו לאישור מגבוה לאפשר כניסה לעיר וזה בושש לבוא.
5. בצהריי יום ו נעלמו פתאום 2 רכבי שטח של העיר ועשו דרכם לצפת. מה קרה? שבת שבע ברכות של ראש העיר. תושבי העיר לא צריכים רכבי חרום?! שבע ברכות יותר חשוב.
6. בליל שבת מגיעות קריאות למד"א על נשים הכורעות ללדת אך אין מי שיפנה את הדרך לאמבולנסים, כי רכבי השטח חונים בצפת וכך נולד בבית למשפחת ש. מרח' הרב שך תינוק בבית וכך לעוד משפחות בעיר.
7. מוצ"ש - אין שום טרקטור שיפנה שלג לרכבים שיצאו. רק חצאי צירים מפונים, רכבים פוגשים אלו מול אלו ולא מסתדרים אלא מתגלשים כי מדובר בירידות חדות. כמה זמן ייקח לטרקטור לפנות שלג כשהוא רך?
8. השלג נהיה לקרח ואין לימודים. ביום ב מודיע ראש העיר בהקלטה טלפונית כי יש לימודים ביום ב החל מהשעה 10 לכיתות הגבוהות. רגע, ילד בן 9 יציב יותר שיכול לשמור מלהחליק? ילדי גנים הרי נוסעים בהסעות מדלת לדלת, אולי להם כן לעשות לימודים?!
9. ביום ב בבוקר, אנשי מחלקת חינוך רואים שלא ניתן לקיים לימודים - הכל קרח. מחפשים את ראש העיר אך הוא נם את שנתו והשעה היא אחרי 9. הם מקבלים החלטה לבד בלי אישור לא לקיים לימודים.
10. שני בערב, תור ארוך של רכבים ממתינים ע"י המחסום של צה"ל בצור הדסה להכנס לעיר זה מספר שעות. לפתע משום מקום מגיעה שיירת כלי רכב בראשה נוהג יהודה דייטש עוזרו של ראש העיר, עוקפת את כולם מהנתיב הנגדי וחולפת על כולם מול עיניהם המשתאות של הנהגים. הוא וחבריו קיבלו אישור מיידי מגבוה לאפשר להם לעבור. אחד החיילים אומר לנהגים: אם ראש העיר שלכם היה שולח טרקטור אחד וגם מלח, כל הבלאגנים לא היו קורים באזור שלכם.
11. יום ג' עוד לפננו, ראש העיר ימשיך לישון. תחבורה לא יהיה כי לא פינו צירים בזמן. ביטול תורה יהיה. אנשים יפסידו ימי עבודה. ורובינשטיין ימשיך לקחת רכבי שטח עבורו, עיתון הבית ידווח על התפקוד המעולה של בן טיפוכם ואנו תושבי העיר נמשיך להתבוסס בקרח ובבוץ עוד ימים רבים.
- תעבירו הלאה לכל הקבוצות, אולי יגיע לראש העיר ואולי יפתח את עיניו -

3 תגובות:

  1. בס"ד
    אני גר בישמח ישראל ולא ראיתי שום טרקטור בשטח. כמובן עיתוני ביתר יהללו את העירייה על הפעילות המאומצת והצלחה רבה (למרות הכישלון) ושנדדה שנתו של ראש העיר המהולל תוך שהוא מנהל את מבצע זהב לבן.
    כדאי להעביר את הכתבה לכולם, יותר טוב להוציא ולחלק גילוין, אבל גם אם להעביר כתבה זו לראש העיר הוא לא יתיחס אליה כי הוא רגיל לשים פס על תושבי ביתר.
    אבל אנו גם כן קצת אשמים, כי הוא נבחר ברוב גדול!
    בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  2. ביתריסט17.12.2013, 16:26

    עלית נכשלה בגדול בקו בני ברק הוציאו אוטובוס פעם בשעה או שעה וחצי. למה לא הוציאו 2 או 3 ביחד. אני עמדתי בתחנה ברבי עקיבא 3 שעות ובזמן הזה עברו 2 אוטובוסים בלבד (אחה"צ) וכל אוטובוס היה מלא עד אפס מקום. וכל זה בזמן שאגד הוציאו אוטובוסים לירושלים כל 10 דקות פשוט בושה!!!!!!!! בחול המועד שזה שבוע שיש המון נוסעים הם עובדים יותר טוב. מה קרה לעילית?????

    השבמחק
  3. אנונימי22.12.2013, 1:07

    אישית ראיתי את ראש העיר שלכם יחד עם משפחתו כשהגיעו לצפת. ו אפילו הצטלמנו.
    הם הגיעו ברכבים משפחתיים רגילים לגמרי לא ג'יפים ולא בטחון.
    אני מקוה שתתקנו.וששאר הפרטים מדויקים.

    השבמחק