יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

התקבל במייל

שלום למנהלי הפורום,

כפי שכולנו ראינו ונוכחנו, בשבת החורפית שעברה עלינו בביתר, כמעט ולא נערכו סיורים ע"י מחלקת הבטחון של העיריה, למרות שזמן סופה הוא הזמן הראוי ביותר לפטרל ולבדוק את בטחון התושבים, למי אין חשמל וכו'.. ולמרות שברשותה של מח' הבטחון ישנם מספר רכבי 4X4 שביכולתם לנוע בכבישים מושלגים.

עובדה קטנה ממקור ראשון: משפחה שאני מכיר, נפל להם הגנרטור זמן מועט לאחר שקיעת החמה. בהיות ואב המשפחה כבר הלך לבית הכנסת, נאלצה אם המשפחה להפקיד את עולליה בידי השכנים ולצאת למסע מושלג לתור אחר רכב בטחון שיבוא לטפל בבעיה.. אולם הנ"ל לא הופיע... וכך במשך קרוב לשעה היא היתה ברחוב והמתינה לרכב בטחון שיחלוף. בסופו של דבר היא פגשה באיש הצלה שמתוקף תפקידו ולצרכי פיקו"נ הוא עמד בקשר עם מח' הבטחון וביקש מהם לשלוח סייר לבית המשפחה..

ישנה שמועה, שרכבי ה4X4 של העירייה שבתו בכלל בצפת בשבת זו. ושהם נלקחו על ידי ראש העיר היקר שלנו לשם לצורך שבת הש"ב של בנו. 
האם שמועה זו נכונה? 
והאם ניתן לאמת אותה בדרך כל שהיא?
 
במידה ואכן השמועה נכונה הרי שזה פשע בל יכופר לעשות שימוש אישי ברכוש הציבור ועל חשבונו בזמן כה קריטי.. ומן הראוי להביא זאת לידיעת הציבור.
אך במידה וזה לא נכון הרי ש'אשרי מי שחושדין בו ואין בו'...

אודה לתשובתכם...

בתודה,
שלמה
 
הערת המערכת :לתשובות אפשר להגיב בתגובות 

תגובה 1:

  1. אנונימי27.12.2013, 11:56

    רכבי ה4X4 היו רכבו של ראש העיר טויוטה שזכותו לנסוע בו וזה לא 4X4 והשני היה רכבו של ר יקי הרשקופ שנדב בשמחה לראש העיר קבלת תשובה

    השבמחק