יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

התושבים לא מוכנים לשתוק לדיקטטור, לפניכם מכתב שנשלח ע"י עו"ד לביטול היתר הבניה.


מכתב דרישת ביטול היתר בניה מס' 2012031 למגרשים 452 ו-531 ביתר עילית


הסיפור בקצרה כפי שהתפרסם בבלוג:

הדיקטטור רובינשטיין בשרות יזם נדל"ן מתעלל בתושבי רחוב יסוד העבודה ומאיים ועובר על החוק (תושבים מתגעגעים לבחירות)

תושבי רחוב יסוד העבודה והרחובות הסמוכים הביעו השבוע זעם רב לאחר שהתגלה להם כי כביש חדש צפוי להסלל בחדשים הקרובים אל תוך מתחם המוסדות החדש של הקדש דבורקין על חשבון הגינה הסמוכה ליסוד העבודה.

עצומה אשר חתומים עליה מאות תושבי האזור קוראת לראש העיר לבטל לאלתר את תכנית הבניה ואת האישור לסלילת הכביש מתוך יסוד העבודה אל עבר ״בית היתומים״

במקום יבנה בימים אלו מבנה ענק אשר בפועל יכיל בתוכו בית יתומים, חינוך מיוחד, סמינר, תלמוד תורה, אולם חתונות! ולידו צפויים לקום דירות אך הם יוגדרו כמשפחתונים.
בפינת יסוד העבודה ופחד יצחק יקום מרכז רפואי גדול ומשרדים.
לכל המתחם הזה צפוי להוביל כביש אחד בלבד והוא יעבור דרך יסוד העבודה תוך כדי עקירת דשא עצים וספסלים ובית הכנסת מנין אברכים.
במקום עוברים מידי יום מאד ילדים ולאחר סלילת הכביש צפוי המחדל של צומת המגיד ממזריטש וחבד לחזור על עצמו במקום זה.

הסיבה לבחירת מיקום הכביש מכוון זה הינה אך ורק לשם ניצול מקסימלי של שטחי הבניה במתחם וגריפת עוד רווחים כספיים למנהל ההקדש מר יוסי פלאי.

עקב העצומה ומכתב שנשלח לעיריה החל מסע איומים כנגד התושבים אשר כלל בתוכו גם איום בפינוי בית הכנסת תוך 30 יום באם לא תחדל ההתנגדות.

הגבאים חשים מאוימים ואובדי עצות מול כרישי הנדל״ן וראש העיר אך מתפללי בית הכנסת לא מותרים על זכותם לחיות ברחוב נורמלי.


תשריט מהשטח המדובר
תקנון b1

העצומה נגד הדיקטטור

תגובה 1:

  1. אנונימי13.12.2013, 0:43

    זה הפך כבר לשיטה. ראש העיר מחליט לאשר משהו, ומעבירים את זה כמו גנבים בלילה. יש מאות אישורי בנייה שלא פירסמו שום דבר לבעלי הזכויות במגרש כדי שיוכלו להגיש התנגדויות (אם ישנם) כחוק. הדיירים כבר התרגלו לראות ביום בהיר שמפרקים רעפים ואיזה מגדל שצץ להם מול הבית. מה שנקרא "לאחר מעיישע". דיי להתנהלות המופקרת! וכל הכבוד לתושבים שהבינו שמול "כלומשטיין" יש רק דרך אחת. לקחת עורך דין. אחרת? הוא יצחק לכם בפנים.

    השבמחק