יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

התקבל בדוא"ל: הציבור ממורמר מהתנהגות מחלקת הגביה ומחברת הגביה.

אחרי שקיבלתי קנסות על גבי קנסות על מים וביוב וכו' וכל פעם סכומים גדולים יותר, התקשרתי היום לשלם בויזה את יתרת הארנונה שנשארה לי לשלם. 
והמוקדנית לא הסכימה לרשום תשלום עד שאני משלם את הקנס של ההתראה על המים והביוב והשמירה.
באומרי שאין בין הדברים קשר כי כרגע אני צריך לשלם ארנונה ועל הקנס אני רוצה לדון איתם אמרו לי שזה ההוראות ואין אפשרות לשלם ארנונה לפני הקנס.
האם עירית ביתר מנצלת את הלחץ של הרגע האחרון כדי לגבות תשלומים נוספים?האם מותר לעיריה להתנות קבלת תשלום על ארנונה בתשלום נוסף על מים או ביוב?
אשמח אם תפרסמו שערוריה זו שהיא לא הראשונה והאחרונה שאנחנו סובלים מהאדם שעומד בראשה.מ.ש.פרטים מלאים יש בידכם.

3 תגובות:

  1. אנונימי29.12.2013, 19:37

    לא ברור לי מדוע מחכים לשלם ברגע האחרון?הרי ברור וידוע לכולם שיש תשלומי ארנונה
    אז למה לא לשלם במשך כל השנה ולחכות לרגע האחרון ולבכות שיש ריביות והצמדה

    השבמחק
  2. אנונימי30.12.2013, 3:26

    אני אישית הראתי להרבה אברכים ללא ידעתם העיריה הוסיפה ללא שום התראה מ"מר לדירתם כדי לגבות ארנונה גבוה יותר. צריכים להתריע בכל העיר "אנא תושבים בדקו כל חודש את התשלום לעומת החודשים הקודמים.

    השבמחק
  3. אנונימי30.12.2013, 12:19

    הכל טוב ויפה. תלונות נשמעות מוצדקות, אבל מדוע לפרסם שם בר"ת? אוליי יחשבו על מישהו אחר באותם ר"ת? כבר היה עדיף לתת את השם המלא אם אתה רוצה להשמיץ. וחוצמיזה, בדר"כ מדובר בפקידים שעושים מה שמונחת עליהם מלמעלה. יש להביע התנצלות על כך ויפה שעה אחת קודם.

    השבמחק