יום שישי, 3 בינואר 2014

רימון עשן

בס"ד
מאת תושב שאיכפת לו
תושבי ביתר נמצאים באי וודאות. 
תוקם קואליציה חדשה בקרוב? 
ימונה חשב מלווה?
אוליי וועדה קרואה בדרך? 
ובכלל בכמה מליונים של גירעון מדובר?
ימים יגידו מה יקרה בעיר הזאת.

אבל מי שמשחזר זמן לא רב אחורנית, יזכר במהלכים שנעשו ע"י רובינשטיין זמן קצר לפני הבחירות ויגיע למסקנה אמיתית וכואבת:

פיזרו עשן בעיני הציבור, המשיכו לחיות בפזרנות בלתי רגילה, ולא גילו לציבור אפילו קצת מהמציאות האמיתית.להלן העובדות:יום אחד בודד לפני הבחירות (!) לדוגמא השלימו את אשכול הגפן שהביאו במיוחד ע"י מעצב בעל שם היישר מאבני הבזלת מרמת הגולן. מחיר ועלות מדוייקת של הגפן הנ"ל לא פורסמה לציבור.מספר חודשים מועט לפי הבחירות הוחל בהכנת איילים, כבשים פועות, רימון ענק (לפיזור עשן בעיני הציבור)  וסביבו ציפורים מנקרות, ליקויים תוקנו מעל פני השטח, והוצאו סכומי עתק. לא פורסם דבר וחצי דבר על גירעון של עשרות מיליונים שהיה כבר קיים. רכבים חדשים נקנו, משכורות עתק המשיכו להיות משולמות  מידי חודש, וכאילו עולם כמנהגו נוהג.

עתה, לאחר שערפל הבחירות התפזר, נחשפה האמת הכואבת: 

עשרות מליונים של חובות לעירייה מצד אחד, ועקב כך גם אי יכולת לעמוד בהבטחות קואליציוניות מאידך, כשחרב "וועדה קרואה" מנופף מעל הראש.הרי ממה שנחשף כאן ב"ביתר בתנופה", וגם לאחרונה בשבועונים חרדיים, חגיגת השכר היא אחת המוגזמות, ובטח במצב של חובות עתק?!הייתכן שאחד הבכירים עלות שכרו כ60000 שקל מידי חודש, וידוע לכל שהוא מופיע מספר שעות בודדות ביום? על מה ולמה? ואחר כך צריך לשלוח גובה מיוחד עם "דפים אדומים" לתושבים?!השאלה היא אם רובינשטיין יתעשת ויקרא לדגל את כל הגורמים, כולל את אלו שאינם מחניפים לו השכם והערב, להקים קואליציית חירום להצלת "עיר התורה והחסידות"? כולל כמובן הכנת תכנית הבראה הכוללת משכורות שפויות יותר, או שימשיך לשמוע בקול יועצי אחיתופל שלו, שדאגו לו היטב מבחינה אישית, אבל אגב כך הרסו כל חלקה טובה והביאו את העיר החרדית היחידה לכזה שפל חסר תקדים?! 

5 תגובות:

  1. אנונימי3.1.2014, 11:31

    הוא יפול דרך ועדה קרואה ראש עיר שהגיע ועדה קרואה זה חותמת שכולם יודעים שהוא לא ניהל טוב את העיר

    השבמחק
  2. אנונימי3.1.2014, 12:18

    הפתרון נמצא ביחידת להב 433.

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      צודק! כאן זה לא אוקראינה (למרות שיש כאלו שחושבים שכן)! גם ראש הממשלה וכל שכל ראש העיר יכולים להיכנס לכלא! גם אם הם לא נמנים על האופוזיצייה הממשלתית כמו טימושנקו באוקראינה.
      מקווה שראש העיר שלנו יחזור בתשובה שלמה! יחדול מלעשות קומבינות ומלפרסם שקרים!
      בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.

      מחק
  3. אנונימי4.1.2014, 23:30

    רובינשטיין והעיר לא יגיעו לוועדה קרואה , מי שכותב את זה לא מבין ואין לו מושג בקריטריונים לוועדה קרואה והעיר נמצאת במרחק עצום משם , חשב מלווה זה ממש לא וועדה קרואה
    וראש העיר לא צריך את עיצות האחיטופל של קשקשני הבלוג וחס וחלילה אם יצרף אותם לקואליציה

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי5.1.2014, 16:36

      למה בני ברק לא הגיעה לוועדה קרואה על פחות ממה שהולך כאן?

      מחק