יום שלישי, 28 בינואר 2014

"היורד לאומנות חבירו"

בנייתם של 'מעונות המקרובים' על חשבון המשפחתונים של התושבים הקטנים, מתבצעת בקצב מהיר ומזורז לפניכם תמונות מהיום בבוקר מבנייתו של המעון ברח' הרב מוצפי, כמו"כ בימים אלו נשלמת בנייתו של המעון ברח' קדושת ציון, כך שבשכונת התמר לבד נבנים בימים אלו ע"י העירייה מתקציב התברי"ם 4 מעונות 1. ברח' קדושת ציון 2. ברח' קדושת לוי פינת אוהב ישראל 3. ברח' הרב שך 4. ברח' הרב מוצפי. לא כולל מעונות פרטיים, ובכולם הבנייה בקצב מהיר, ורק בנייתיו של בית הספר 'כלל חסידי' [למאות בנות שלומדות כעת בקארוונים דולפים] ברח' חב"ד עדין מתעקבת, להזכירכם 'מאיר' ערב הבחירות פרסם ע"י 'כתב החצר לשעבר' שתוך כמה חודשים תראו את הבנין בנוי אז כבר עברו כמה חודשים ועדיין לא החלה הבניה.

5 תגובות:

  1. אנונימי28.1.2014, 15:31

    בתמונה אחת תפסתם את המעון הנבנה במוצפי וגם את מעון נאות מרגלית ברח' כנסת מרדכי.

    השבמחק
  2. אנונימי28.1.2014, 16:42

    נו באמת די כבר, אם לא היו בונים מעונות היו רועדים אמות הסיפים של הבלוג, לא כל דבר חייב להיות שלילי, כ"כ לאן הגעתם יורד לאומנות חבירו הגזמתם , מיסטר זיידה כנראה שעדיין לא הפנמת שהבחירות נגמרו תלמד קצת טקטיקה מהרב וייסברג שהצטרף לקואליציה ויצא עם קופה נכבדה כדי שיוכל לקדם את הדברים שאיתם יצא לבחירות , אתה הבנת את זה?.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי30.1.2014, 14:30

      מיסטר מגיב אתה כנראה שייך לקבוצה שתנהל את המעונות, זה פשוט יורד לאומנות חבירו כי אין מחסור במעונות בשכונת התמר שכעת נבנים שם 4 מעונות בבת אחת חוץ מהמעונות שהיו וכבר קיימים, לפני שבונים מעון צריך שיהיה מקוה ומתנ"ס וספריה בשכונה ולא 4 מעונות עבור אלו שמתכו בקלומנשטיין שכלל לא גרים בשכונה ואולי אפי' לא בעיר.

      מחק
  3. אנונימי28.1.2014, 17:52

    המצב בבית הספר החסידי באמת קטסטרופה, זה בושה לעיר שכך בנות ישראל לומדות, וכל חטאם ופשעם שהם לא משיוכים למפלגה מסוימת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי29.1.2014, 8:16

      עוד לא הבנתם שבית הספר הוא פרטי !!!!!!!!!!! מנהלו עושה שנור ולא בדיוק אכפת לו מההורים ומהתלמידות

      מחק