יום חמישי, 16 בינואר 2014

התקבל במייל: האזרחים סובלים מהדיקטטור

לכבוד ביתר בתנופה

נמאס לי!!! נמאס לי!! 


כבר חודשים לא קיבלתי בדואר חשבונות של העיריה אבל כל שבוע או שבועיים אני מקבל דף עם קנסות על ימין ועל שמאל. כל כך מעניין שהדבר היחיד שהעיריה זריזה בהם זה הקנסות שהיא לא גומרת לשלוח לי על כל שטות ועל כל איחור. הלואי והיא היתה זריזה גם לתקן את כל מה שצריך כל כך מהר. אני האזרח לא יודע מה אני יכול לעשות בזה אבל אולי מישהו שם קצת יפעל בנידון.  


מ.ש. ביתר עילית



הערת ביתר בתנופה: שימו לב! מחיר האגרת גביה כבר ירד אחרי הפרסום בביתר בתנופה ביותר מ10% אך עדיין לדעתינו יש להוריד עוד כמות המכתבים ואת המחיר שעדיין גבוה.




3 תגובות:

  1. אנונימי16.1.2014, 19:14

    נמאס לך, אתה לא לבד לכולנו נמאס מאותם קבוצה של מושחתים שעושים מה בא להם.

    השבמחק
  2. תודה לך מנחם זיידה שאתה נלחם למען התושבים.

    השבמחק
  3. אנונימי17.1.2014, 15:43

    אולי תגש לשלם פעם אחת ולתמיד ותעשה הוראת קבע במקום להתבכיין קבוע , הרי לכל ילד ידוע שיש לשלם ארנונה , אז תפסיקו להתבכיין ותשלמו את מה שכל אזרח מחוייב

    השבמחק