יום שני, 27 בינואר 2014

הגיע במייל: ה'פושט רגל' מאיר רובינשטיין מנסה לעשוק את התושבים 'בשיטת מצליח'. "בטלן", במקום לגנוב את התושבים, לך תשיג תקציבים!

בס"ד

לכבוד: ביתר בתנופה.

לפניכם מכתב שקיבלתי מעורך דין, על חוב לעיריית ביתר שלא היה ולא נברא!

חבל שבמקרה כזה אסור לפנות לבית משפט ללא אישור של בית הדין. שלדעתי לא היה מאפשר לי זאת, מסיבה ברורה.

כאמור לעיל, לא היה לי שום חוב! גם לא קיבלתי מעירייה דרישה לתשלום של חוב כזה או אחר!

לאחר בירור במחלקת גביה נאמר לי שלא צריך להתיחס למכתב של עורך דין, כי זו טעות.

בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.


2 תגובות:

  1. בס"ד
    על כזה מכתב בדיוק של עורך דין של בזק בינלאומי (גם כן שיטת המצליח) הגשתי תביעה לבית משפט (באישור של בית דין).
    בזק בינלאומי אנשים לא יראי שמים! לא אכפת להם לגנוב מאנשים, הרי לא כולם שמרו חשבוניות, אישורי העברת פקסים והקלטות של שיחות כמו שאני עשיתי. ולא פשוט בלי רעיות להוכיח משהו (יש הרבה כאלו שמשלמים ואומרים שהכסף ילך להם לתרופות).
    אבל רובינשטיין? וכי הוא לא ירא שמים? וכי הוא יכול חס ושלום לזלזל באיסור גזל? היתכן? אני לא מאמין שהדבר נעשה ללא הסכמתו!
    בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  2. אנונימי28.1.2014, 14:51

    שמעתי גם אני על אחד שפתאום מצאו בעיריה שיש לו איזה חוב ושאף פעם לא היה ידוע ומיד חייבו אותו עם מכתב של עורך דין, מדובר באברך עדין נפש שלא הבין מהיכן נפל עליו הסיפור הזה, וכך עשה עושים כסף קל על חשבון המסכן.

    השבמחק