יום ראשון, 26 בינואר 2014

די להתנהלות במחשכים!

בס"ד


מאת ש.ר. (השם שמור במערכת)


מול קשר השתיקה של הלבלרים הרגילים, הבליח לפתע מכתב שנכתב בגילוי לב, שהיכה גלים סביב, בביתר ומחוצה לה. היה זה טור שכתב עיתונאי חרדי בכיר בשבוע שעבר בכותרת "גואליציה מקיר לקיר". בטורו המרתק הוא מתאר בצורה ברורה כיצד מתעלמים כולם מהתנהלות מוזרה בביתר, כשבעצם ישנה החרמה של ציבור גדול, שלא בחר במפלגה של רובינשטיין וכאילו הציבור הזה לא קיים. ייתכן מאוד שעקב כך, וייתכן שגם בגלל לחץ מחשיפה על התנהלות לא תקינה, זימן מאיר רובינשטיין את מנחם זיידה לפגישה דחופה בניסיון לצרף גם אותו לקואליציה.  האם זיידה ישתכנע וייקח אף הוא ג'וב בדרך לקואליציה? מכתב חריף שפרסם מנחם זיידה ובו הוא חושף את המשך ההתנהלות הלא תקינה של רובינשטיין, הביע יותר מהצהרה על סדר העדיפויות של מנחם זיידה. המכתב מבהיר את התובנה שאת מנחם זיידה וסיעתו לא יפתו בג'ובים או בהבטחות מפתות על מבני ציבור והטבות לחסידות זו או אחרת. יש כאן מסר שהגיע הזמן לפוליטיקה אחרת!  רובינשטיין בהתנהלותו עם יועצי סתר במחשכים, ועם שילטון קומבינה לחזקים והתעללות בחלשים. שלטון יחיד עם החלטות שמתקבלות לבד ומוגשות בצורת חותמת גומי לאישרור של החברים בגואליציה. הרי בסתר ליבם חברי המועצה יודעים בדיוק שאפשר גם מחו"ל לאשר בחותמת הגומי שלהם כל דבר.  הם באים לישיבות בעיקר כדי לטעום מהדגים המפולפלים, ולהצטלם לאמר: ראו נא מה זו אחדות! מפלגת יחיד מקיר לקיר!


הרי לא כל פוליטיקאי היה מוכן להילחם כמעט לבדו במלחמה הזאת. בלי תקציבים, עם התעלמות מכוונת מצד התקשורת, ומול פיתויים של ג'ובים ומישרות, מנחם זיידה נילחם, ולא יתפשר עד שיבינו איפה שצריך להבין, שעיר לא מנהלים בצורה כזאת! די להתנהלות במחשכים!!!
רובינשטיין ודייטש מנהלים את הכל במחשכים?

6 תגובות:

  1. אנונימי26.1.2014, 2:48

    כל מילה בסלע.

    השבמחק
  2. ביתריסט26.1.2014, 7:30

    הרב זיידה, בבקשה תשאר באופוזיציה, בבחירות הבאות ננצח. אל תתפתה למלכודת הדבש של הקומבינטור.

    השבמחק
  3. אנונימי26.1.2014, 15:29

    יש מישהו רציני שמאמין שרובינשטיין נפגש עם זיידה להציע לו להצטרף אליו?

    השבמחק
  4. אנונימי26.1.2014, 19:42

    הוא נפגש עם זיידה ונפגש עם וייסברג הוא מת לתת את ועדת ביקורת בעיריה לוויסברג

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי26.1.2014, 22:18

      הוא לא מת ולא נעליים, הרב וייסברג בהתנהלות נכונה ומחושבת נכנס לקואליציה עם תיק בריאות ויו"ר וועדה לקידום הילד וחברות בעוד וועדות חשובות כך בדיוק מקדמים דברים למען התושבים.

      מחק
  5. אנונימי30.1.2014, 16:44

    וייסברג בדרך להיעלמות פוליטית. בבחינת חטוף ואכול מה שיש. הוא מעדיף להנות חמש שנים, ואחר כך להתנדף.

    השבמחק