יום שני, 17 בפברואר 2014

התקבל במייל : רעיון לגבי מצב התעסוקה בעיר

 לכבוד ביתר בתנופה

עלה לי רעיון לגבי מצב התעסוקה בעיר אם תוכלו לפרסם.

היום יש בעיר מקומות של שטחי מסחר שריקים ואינם מושכרים,

אפשר להעביר החלטה במועצה העיר שהשנה כל המקומות של הצליחו להשכיר וישכירו למי שיפתח עסקים בעיר יקבל הנחה מארנונה לשנה בתנאי שהוא יתחייב להיות בעיר כך וכך שנים וכו וכו .

להלן מקומות שלא מושכרים שאני מכיר .

1.רחוב כנסת יחזקאל [איפה שהיה יש חסד לשעבר] 
2.באיזור תעשיה ערבה [הכי כדאי סגר ] יש בקומות למעלה גם שטחים ריקים .
3. בכיכר העיר יש חנויות ריקים.
4.בקניון לב ביתר יש חנויות ריקים .
5.מלא וילות ויחידות שאם יתנו להם את ההנחה ימצאו שוכרים.


9 תגובות:

  1. בס"ד
    לדעתי הפיטרון הכי טוב זה להפסיק להעסיק פלסטינים גם בעירייה גם ברמי לוי, וגם במקומות אחרים! ולקחת במקומם תושבי העיר! גם אם זה יעלה קצת יותר כסף למעסיקים.
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי17.2.2014, 14:27

      הלוואי שתושבי ביתר יתחילו לעבוד ....אבל כאן בארץ לא מקובל שאברכים יעבדו בסופר

      מחק
    2. בס"ד
      אתה לא צודק! תושבי העיר רוצים לעבוד ועובדים! אתמול תושב העיר צבע לי דירה! אני בעצמי עובד ומכיר הרבה מתושבי העיר שעובדים!
      אם וכאשר ישלמו יותר ממינימום יהיה מקובל לעבוד גם בסופר וגם במקומות פחות מכובדים!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      אם ישתלם לאברכים לעבוד הם יעבדו גם בסופרים! נכון שלימוד התורה הוא ערך עליון, אבל כאשר צריכים פרנסה אין מה לעשות.
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. אנונימי17.2.2014, 13:21

    גם בקניון חיים זקן יש חנויות ריקות

    השבמחק
  3. אנונימי17.2.2014, 13:59

    לאף אחד לא איכפת מהעיר הזאת, ממילא ההחלטות לגבי העיר מתקבלות אצל גורמים המתגוררים מחוץ לעיר ומספסרים בתושבי העיר כאילו היו חיות מחמד שלהם, אני חושב שצריך לפנות לאגודה של 'תנו לחיות לחיות' שיבואו לעזרת תושבי העיר

    השבמחק
  4. לגבי הרעיון שהצעת -
    אני מזהיר באופן חמור מלסמוך על העיריה וביחוד על העומד בראשה מאיר רובינשטיין
    אני תושב העיר סיכמתי עם העיריה ויש פרוטוקול עיריה המאשר זאת פטור ל 5 שנים בארנונה אם אסיק עובדים חרדים .
    ואכן כך עשיתי -לאחר 4 שנים ביטלו הפטור למפרע(כן למפרע) וכעת יש נגדי תביעה בהוצאה לפועל על סך 72000 ש"ח
    טלפון לברורים 0527186696

    השבמחק
    תשובות
    1. חמור מאוד הסיפור שלך צריך להוציא את לציבור תפנה למייל של הבלוג ונקבע פגישה

      מחק
  5. אני מזהיר באופן חמור מלסמוך על ההצעה לעיל.
    אני קיבלתי פטור מארנונה על ידי ראש העיר הנוכחי מאיר רובינשטיין .וההחלטה גם עברה במועצת העיר בנוכחות היועץ המישפטי. באם אעסיק עובדים חרדים .
    לאחר 4 שנים ביטלו לי למפרע(כן למפרע).על ידי יועץ מישפטי חדש.
    והוציאו נגדי הוצאה לפועל על סך 72000 ש"ח. -כל העיריה מודעת לעוול הזה - אבל משאירים אותי לכלבים
    על כן על תסמכו על ראש העיר ולא על שום חבר מועצה -רק אם יש לכם כספים ללכת לבתי משפט להיאבק.
    טלפון לפרטים 0527186696

    השבמחק