יום ראשון, 9 בפברואר 2014

התקבל במייל : כבר יותר משבוע שילדות מסכנות יושבות בלי חשמל בגן


לכב' ראש העיר ולכל הנוגעים בדבר,

ביום ראשון 2/2/14 חב' החשמל ניתקה את שירותיה למוסדות הגנים שבקדושת לוי 113.
מאז הילדות מתבקשות להגיע עם בגדים חמים מהרגיל ועדיין לא מורידות מעילים במהלך שהותן בגן, כיוון ששום בגד לא פותר את בעיית הקור בגנים.
מתוך תחקיר קצר שערכתי ישנם 3 מוסדות שמחוברים למונה אחד. גנזל וזלצמן שילמו כ"א חוב של 4000 ש"ח. אדרת אליהו חייב 2000 ש"ח ומנהל המוסדות פנה לעירייה בתאריך 4/2/14 שהוא מוכן לשלם 4500 ש"ח (2500) ש"ח יותר ממה שהוא חייב) כהלוואה לתקציב שהעירייה אמורה להעביר בחודשים הקרובים ומכתב שיבטיחו לפצל את המונה שלו ולהתקין מונה נפרד כיוון שלפני כשנתיים המבנה שבו הוא נמצא חובר בצורה לא חוקית והוא לא מוכן לקחת סיכון שמשרד החינוך וחב' החשמל יבואו בעיקבותיו. כיום מר קפלן - מנהל  'אדרת אליהו' מפעיל גנרטור כך שהילדים מוגנים מפני האקלים הקר.
לפי מה ששמעתי מנהל מוסדות עץ חיים - מר ט. חייב לחב' החשמל 9000 ש"ח ואינו מוכן לשלם את החוב. הוא עזב את המוסדות שבו הת"ת הנ"ל שהה במשך שנתיים בתחילת השנה.
פניתי טלפונית למר תיק שטוען שאינו יודע דבר על הנדון.
מנהל ת"ת עץ חיים מר  ט. כתגובה שאל אותי אם אני מעוניינת שהוא ישלם גם את חשבון החשמל שלי, ובעירייה מפנים אותי ממחלקה למחלקה כאשר אף אחד לא מוכן לקחת אחריות על הבעיה.
לכן, כיוון שהמצב הגיע למבוי סתום ובעצם "אין עם מי לדבר" ואנוכי בסך הכל - אמא של ילדה בגן "הליכות ביתה", אני מוכנה לפנות לגורמים חיצוניים שיתערבו בדבר, כולל פרסום הפרשייה באתרי אינטרנט כגון 'ביתר בתנופה', 'בחדרי חרדים' ובקשת עזרה משידורי תקשורת כגון התכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל כדי שהבעיה תיפתר. כמובן שאשמח לשמוע שהכל יבוא על מקומו בשלום מבלי צורך לערב גורמים חיצוניים הנ"ל.
בכבוד רב,
אמא לילדה שלצערנו לא מקושרת מספיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה