יום שישי, 21 במרץ 2014

כינוס חירום בחצות הליל

כ-40 איש התכנסו סמוך לחצות ליל אמש. המודעות הודבקו על כניסות הבתים בצורה די ספונטאנית. כאש בשדה קוצים הועברה הידיעה המבוססת שמתחת למערך הגנים שעומד לקום בפינת הרחוב הרב מוצפי וחב"ד, חופרים חלל עצום! שישמש כאולם חתונות! לצער תושבי רחוב חב"ד ומוצפי, הולך להיבנות להם ברחוב אולם חתונות על כל המשתמע מכך. רעש, מוזיקה, ריקודים. מיצווה טאנץ עד לפנות בוקר בשמחת המחותנים שליט"א ושתליט"א. האם זה חוקי?! לא! האם מותר לבנות חלל למטרה של אולם שמחות בלב שכונה מאוכלסת?! ממש לא! את מי בכלל מעניין חוק וסדר במדיניות השחיתות הזו?! כבר כל כך התרגלנו לשחיתות. אבל הפעם התושבים נחושים יותר מתמיד. ניתן היה לראות באסיפה הספונטנית את נחישות תושבי הרחוב. הרי דבר שאינו חוקי "לא מחזיק מים". בסופו של יום מי שתכנן את הקומבינה הזאת ישלם כלפי החוק. אז חבל. עדיף למארגנים של הקומבינה לרדת מהעץ הגבוה כבר עכשיו.


התושבים נחושים

כינוס חירום בחצות ליל

5 תגובות:

  1. אנונימי21.3.2014, 12:33

    זוהי קומבינה מלפני הבחירות, שתמורתה גרר חבר מועצת העיר הרשלר את כל חסידות בויאן נגד רצונם לתמוך בסיעת גש"ס, לדעתי יש לצאת להפגנות סוערות עד לביטול הגזירה שהולכת להדיר שינה מתושבי הרחוב, יש מספיק מקום באיזור התעשייה ערבה להקים אולמות שמחה, ואתם שם בחלונות הגבוהים היכונו למאבק שטרם היה בעיר ביתר, והפנייה אחת היא לחסידי בויאן לקח לכם הרבה זמן עד שהפסיקו לשנוא אתכם אל תגרמו לכך שהשנאה תחזור ביתר שאת.

    השבמחק
  2. אנונימי21.3.2014, 13:08

    כולי תקוה שדברי השיטנה המתועבים שנאמרו לעיל כנגד אחת הקהילות החשובות בעיר, והרי אלו מפירות הביאושים שהותיר אחריו פורושטיין במערכת הבחירות הקודמת בה סילק את ראש העיר המוצלח והביא ברוב צדקותו את הדקטטור שלנו.. לא מייצגים את הציבור הביתרי ..
    אז הנה עוד אחד שחוץ מלדבר לא לעניין גם מפיץ שנאה, וראינו כולנו איך העיר הרוויחה לאחר סילוקם של ה'באיאנערס השנואים'
    הגיע הזמן לדבר לעניין ולהפסיק להשמיץ, ביתר גמרה עם פרוש וסרחונותיו... קצת חופש ממנו.. מי שמתנגד- זכותו אבל תפסיקו לכלכך את הפה..
    נמאס מהפצת שנאה, נמאס!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי21.3.2014, 15:58

      אולי תסביר את עצמך מה אתה רוצה, זה נראה שאפילו אתה לא הבנת מה שכתבת.

      מחק
  3. אנונימי21.3.2014, 13:20

    רובינשטיין פושע

    השבמחק
  4. אנונימי22.3.2014, 23:43

    כל עוד זה לא חוקי לא ניתן לבצע אירועים
    איזה בן אדם יסגור חתונה כשיש סיכוי שיבואו שוטרים באמצע ויעצרו לו את החתונה

    השבמחק