יום שישי, 28 במרץ 2014

"תשית לראשו עטרת פז". על החזרת לשכת התעסוקה לעיר לאחר סגירתו בזכות אפרים מאיר רובינשטיין.

אנו מברכים את ראה"ע אפרים מאיר רובינשטיין על פתיחת "לשכת תעסוקה" בעיר ביתר. ועל מתן מקום מרווח לטובת תושבי העיר דורשי העבודה.

הבטחנו וקיימנו!

השמחה לא תהיה מושלמת אם לא נציין דבר אחד. כתוב על בעלי גאווה ח"ו שהקב"ה אומר "אין אני והוא יכולים לדור בכפיפה אחת". הרי זה קצת בעייתי להפוך ביזיון להצלחה וגאווה! הנתונים המופיעים בעיתון "שערים" שהוא השופר הרשמי של ראה"ע, וגם לעיתון "המודיע" הגיעו, אינם נכונים כלל ועיקר. ניתן לברר זאת אצל מנכ"ל שירות התעסוקה. הם אלו שפנו לראה"ע בבקשה להחזיר את הלשכה לביתר בעקבות הפנייה של הרב מנחם זיידה. מה מאוד התפלאו שם שהמכתב של ר' מנחם זיידה הגיע אליהם, כחבר במועצה, ואילו מראש העיר ביתר אין קול ואין קשב! ולא רק זאת. ראש העיר עצמו היה הגורם הבלעדי לסגירת הלשכה. התפלאו מאוד, ואף כעסו על כך. "האם לראה"ע ביתר לא איכפת מתושבי עירו?" המה ראו, כן תמהו. לאחר זמן, כתוצאה ככה"נ מלחץ בדעת הקהל, ראה"ע יצר קשר עימם, ובעצם "התפרץ לדלת פתוחה". הרי אם היה מראה חלק קטן מהמוטיבציה שלו אז, הלשכה לא היתה נסגרת מלכתחילה. אז כדאי להעמיד דברים על דיוקם.
 

לשכת התעסוקה סגורה

2 תגובות:

  1. בס"ד
    ככה זה בעיר התורה והחסידות שלנו! כל כישלון של עירייה מציגים כהישג!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  2. בס"ד
    היו צריכים לשלוח את רובינשטיין כמה פעמים לחתום בירושלים אבל לא בנסיעה ברכבו המפואר אלא בתחבור הציבורית! אז היה מבין את מצוקת התושבים!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק