יום חמישי, 22 במאי 2014

ציטוטים נבחרים של אפרים מאיר בתקופה האחרונה

אין בעיה שתהיה אופוזיציה, הבעיה היא שכל עוד שזיידה נשאר בשטח עם האתר שלו, זה גורם לשאר חברי העיריה שאי אפשר לשלוט עליהם, ופה הבעיה. עכשיו כל חבר עיריה רוצה להיות מוישה גרויס. תראה את רביץ. פתאום הוא נהיה לי האחראי על האברכים.
יש פקידים בעיריה שהם יותר חזקים מראש העיר, בעיקר יהושע פולק וישראל תיק. הוא פתח לו ערוצי קשר לכל מיני מנהלים מסוימים ונותן להם את כל מה שהם רוצים, מול הציבור הוא מפיל עליי שזה הוראות שלי, ואז אני רוצה לפטר אותו והוא שולח לי את כל המנהלים החברים שלו שאסור לנגוע בו.
אותו דבר עם החינוך מיוחד, הוא רצה לעזור לשטרית ואחר כך הוא טוען שזה אני. הם השתוללו ואז הוא אומר לי אל תדאג אני יפגע להם בתקציב אתה תראה הם יבואו אליך על ארבע. אבל מה הוא עשה? הלך לספר לזיידה הכל. אחרי שהוא ראה שזה יצא משליטה, הוא התחיל להתעלל בוייסנשטרן כדי להוכיח לי שהוא איתי. הוא חושב שאני טמבל.
יש לי תוכנית, הבעיה שאי אפשר לבצע אותה כי כל אחד דואג רק לעצמו. יבוא חשב או לא יבוא חשב, אין תוכנית אחרת. מה נראה לך אם יבוא חשב מה הוא יעשה? את מה שאני אומר לו לעשות!
אתה חושב שאם היה מישהו אחר לא היו לו בעיות? מי, פינדרוס שפתאום כולם מתגעגעים אליו? מי, גוטרמן? אתה חושב שבקריית ספר אין בעיות?

אפרים מאיר מתוסכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה