יום רביעי, 21 במאי 2014

חייבים להפקיע בביתר

רובינשטיין מנסה למתג עצמו כפוליטיקאי בקנה מידה ארצי

בכותרת נאה "חייבים להפקיע במירון". פותח הפרשן ראה"ע מאיר רובינשטיין את טורו ב"כיכר השבת". בטור הפרשנות מקונן רובינשטיין על אוזלת יד המשטרה, שפירסמה בראש חוצות על "קריסה אפשרית" במירון, ובכך גרמה לכשליש מהמתפללים שלא להגיע.

'טול קורה מבין עיניך'
רובינשטיין, מפרשן בחופשיות רבה את "משבר מירון", ושוכח לציין את חדלות המעש בעיר ביתר, וכיצד הוא עצמו גרם למיעוט מתושבי עירו לנסוע למירון. בבחינת "טול קורה מבין עיניך, וקיסם מבין שיניך". הרי מה שקרה בביתר, זה חוסר מעש במקרה הטוב. רק ציבור מסויים קיבל כרטיסים מסובסדים (שבכלל התברר שהחברה ש'זכתה' התנאי היה שהיא עצמה תסבסד כמות מסויימת, כך ששקל לא סובסד ע"י העירייה) ואנשים תמימים שבאו לרכוש בהנחה, הסתבר להם ש'אזלו הכרטיסים'. כחוט השני (זה ביטוי שרובינשטיין השתמש בו לכינוי מחדלי הממשלה במירון) ההתנהלות השערוריתית של רובינשטיין לאורך כל הדרך. מצד אחד, קשיים לנוסעים מביתר למירון. הרחיק לכת אחד הכותבים, שסיפר שהדרך הנוחה ביותר להגיע למירון היא... בנסיעה דרך בית שמש. ומצד שני, כאילו הוא הגיע מכוכב אחר, קובל רובינשטיין על הרשויות שבגללם לא הגיעו מספיק למירון! דבר והיפוכו.

מאיר רובינשטיין משתוקק להיות ח"כ ולשחזר את ה'הצלחה' בביתר

אבל אצל מאיר, שבטוח שאו-טו-טו מזמינים אותו לכסא עור הצבי כחבר כנסת מן המניין, אצה הדרך. הוא סיים להרוס כל חלקה טובה בביתר, (חובות אדירים, ניהול כושל, תשתיות בקריסה) ועכשיו הוא פנוי לג'וב יותר מרגש. הוכחה נוספת לשאיפתו לכהן במישור הארצי היא בכתבה הבלתי נשכחת בשבועון "שערים" שנשלחה על ידו במייל למערכת העיתון, מבלי שכלל נעשה ראיון. כחוט השני עוברת התנהלותו השערוריתית מול תושבי עירו, בהנחה שהם חסרי כל אינטלגנציה. מתברר, שקורא ממוצע של העיתון בביתר אינטלגנט לא פחות מיועץ בכיר בשכר בכירים של רובינשטיין, מה שלרובינשטיין לקח זמן רב להפנים. באותו ראיון, שואל רובינשטיין את עצמו: האם אתה שוקל להתמודד ולרוץ לכנסת? הוא עצמו עונה ומכחיש זאת מכל וכל.
אבל כאמור, תושבי עירו מבינים דבר מתוך דבר, ועצם השאלה מעיד על כוונות המראיין והמרואיין גם יחד...

צרכי העיר מרובים הם
הנה עצה אחת חינם.
מוטב למר רובינשטיין להתעסק עם צרכי עירו, כי מרובים הם.
אל לו להיכנס לפוליטיקה הארצית, בפרט שהבוץ שם עמוק גם כך. בשעה שכבר מונה חשב מלווה, תשתיות בקריסה, ויש מבוקה ומובלקה, ועשרות דברים הדורשים תיקון מיידי.

חייבים להפקיע בביתר
כמשקל נגד מול הכותרת של רובינשטיין "חייבים להפקיע במירון", שואלים תושבי ביתר את עצמם אם לא הגיע הזמן ש"חייבים להפקיע בביתר". חייבים להפקיע את ניהול העיר מידי מכלה ממונם של ישראל, שנכשל בכל פרמטר אפשרי, ובין נסיעה לקברי צדיקים בחו"ל מסביב למעגל השנה, לבין שהות קצרה בעירו, שולח כתבות פרשנות לכל מערכת של כל עיתון ואתר רענן.
מתעניין בפוליטיקה ארצית. רובינשטיין והשר לביטחון פנים. משמאל חה"כ מוזס

6 תגובות:

  1. אנונימי21.5.2014, 14:55

    אולי שכן יילך לפוליטיקה ארצית וישאיר את העיר עם ראש עיר אחר וישר.

    השבמחק
  2. ביתריסט21.5.2014, 16:00

    שיעוף לכנסת. רק שם יש מקום למושחתים. יאללה זיידה קח את המושכות.

    השבמחק
  3. אנונימי21.5.2014, 23:24

    כותב מוכשר בצורה מושחזת

    כל הכבוד

    השבמחק
  4. אנונימי22.5.2014, 2:36

    מצחיק שלטמבל הזה יש מה להגיד בכל דבר. אולי שימנו אותו ליועץ מיוחד למשטרת ישראל, גם נתפטר ממנו בעיר וגם אולי יסדרו לו שחרור מהכלא.

    השבמחק
  5. אנונימי22.5.2014, 3:12

    אני מבינה שרובינשטיין חושב שהוא סיפר הצלחה מה שמאפשר לו לחק עצות לכל העולם.

    השבמחק
  6. אנונימי22.5.2014, 13:28

    לגלסנר שמעלי, גם אם תלך ללמוד בבצפר בכדי לכתוב באמת בצורה מושחזת, לא בטוח שיהיה כך.
    צריך להיוולד עם זה. או שיש לך א"ז או שאין לך.

    השבמחק