יום ראשון, 11 במאי 2014

חידה: מה מניע את שאולזון להגן בחירוף נפש על רובינשטיין?

למי שעדיין לא שמע על הבלוג של שאולזון: בלוג בשם "עולמם של חרדים", הטוען לרדיפת הצדק, ואינו בוחל בתקיפה באופן די קבוע, אישית על אדמורי"ם של חסידויות גדולות, כגון בעלזא, וחסידות גור. לאחרונה הנ"ל מתמקד בחסידות בעלזא, ברבנית, בבן, כולל תמונות מאוד לא מחמיאות. כמו כן מרבה הנ"ל לתקוף את מפלגת "עץ" וחצר "שערי חסד", וכן את חסידות סאטמר על גווניה. ולא ציינו את חסידויות זוויעהל שהתפלגו לאחרונה, וחסידות ויזניץ' כנ"ל. כל הדברים האלו בטענה שיש להוקיע שחיתויות, בפרט בחצירות אדמורי"ם. והנה, עלה רוגזו על האופוזיציה בביתר, שהעיזה לספר לכולם על הכונס נכסים שבית המשפט הוציא ל"מידע ביתר", ועל חובות של מודעות הלל לאפרים מאיר רובינשטיין. בטענה שזה "מויסרים", וכדו'. הרי מדובר בטענה מגוחכת, כי הדבר כבר "לאחר מעיישה". כבר מונה כונס נכסים, וכבר הדבר בחקירה. זאת ועוד, מאוד לא ברור מדוע יוצא הנ"ל מהרגלו להצביע על חשדות לשחיתות ללא חשש גם מהלבנת פניהם של אלפי חסידים. ואילו במקרה של רובינשטיין, הוא מגן עליו בחירוף נפש. יגיד מי שיגיד, ששאולזון תומך בכל מי ששייך לסיעת "שולמי אמונים", משום ששאולזון היה עוזר של הרב פורוש בעבר. אך עדיין הדברים תמוהים וצריכים עיון גדול. הרי כדי להיות "מויסר" בביתר לא צריך הרבה. יש מגילות שלמות. כך שבפועל, זה שעד היום אף אחד לא נקרא לחקירה מוכיח בדיוק להיפך. שהאופוזיציה נוהגת באצילות נפש, ורק מתריעה בשער על מפגעים לתיקון. אחרת, הדיקטטורה היתה מושלמת. קואליציה ואינטריגות מקיר לקיר, וחסל.
לא ברור מה המניע. שאולזון

8 תגובות:

  1. אנונימי11.5.2014, 13:52

    כשראיתי אמש את קו ההגנה של שאולזון על אחד מגדולי המושחתים בזירה המוניציפאלית, ידעתי שמצא מין את מינו.
    כל גדולי הדור, לפי שאולזון, הם נמוכים ורמאים.
    אבל... רובינשטיין הצדיק. עליו צריך להגן. הלכות מסירה שייכות רק אצלו. ובכלל מי שקצת מתמצא יודע שהאופוזיציה במקרה של מידע ביתר, לא נהגה בשום מסירה.
    שאולוזן&רובינשטיין

    השבמחק
  2. אנונימי11.5.2014, 14:54

    שיטתו של שאולזון (שברח מן הארץ עקב עיתונו בארץ שהשמיץ כל גדולי עולם) הוא מגן מי ששולח לו "לא יחרץ געלט" ורודף מי שמסרב לשלם לו דמישתיקה. הוא גם רודף כ"ק אדמו"ר מזוועהיל שליט"א ומצדד עם האח שנתגרש ע"י אביהם זצוק"ל. לא בחינם הלך הזרזיר אצל העורב וד"ל (הוא מדמין עצמו לחסיד חב"ד אבל....... עם לג.מ.ג. מגיע ירושה אז גם לבארי גוראריה מגיע ירושה)

    השבמחק
  3. אנונימי11.5.2014, 15:04

    בושה וחרפה איך ששאולזון מחציף פניו נגד אדמורי"ם עם קהילות של אלפים. אבל אצל גדול הקומבינטורים, אוכלי ממונם של ישראל, המטייל בעולם לא ידוע מאיזה תקציב, הוא מגן כאילו הוא עו"ד מדופלם. לא זכור תקדים כזה שהגן על מישהו בכלל. הדברים יותר מתמוהים, בטח אחרי חשיפת ערוץ 2, וד"ל.

    השבמחק
  4. אנונימי11.5.2014, 15:12

    נולד בירושלים, בנו של שמואל שאולזון, שהיה סגן ראש עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל. למד בישיבת באר יעקב ובישיבת הנגב בנתיבות. בשנת 1972 נישא למרשה, ילידת ארצות הברית. לאחר נישואיו שירת ברבנות הצבאית. בתום שירותו הצבאי החל לעבוד כעוזר פרלמנטרי של מנחם פרוש.

    בשנות השבעים ייסד וערך את השבועון "צופר". בשנת 1979 פרסמו הרב שך, הרב יעקב ישראל קנייבסקי והרב יחיאל מיכל פיינשטיין פסק הלכה ולפיו "השבועון צופר אסור לבוא בקהל, הוא מלא רכילות, לשון הרע וליצנות גרועה וביזוי לתלמידי חכמים ולבני ישיבות". בעקבות זאת שינה שאולזון את שם העיתון ל"צוהר"‏[1]. בשנת 1982 נסגר העיתון.

    בשנת 1983 היגר לארצות הברית. בשנת 1985 החל להוציא בניו יורק את העיתון "פנים חדשות", בעברית וביידיש. בשנת 2008 שינה את שם העיתון ל"בעולמם של חרדים". בשנת 2011 חדל העיתון להופיע, במקביל לבלוג שפתח.

    שאולזון ניהל באמצעות עיתונו מערכה נגד חסידות סאטמר ואדמו"רה הרב משה טייטלבוים. בכמה מקרים הגיעו הדברים להכרעת בית משפט ובמקרה אחד הופעלה נגדו אלימות. פעמים רבות, בעקבות ידיעות שפרסם, הופצו נגד פשקווילים בשכונות החרדיות.

    בחשון תשע"ב (נובמבר 2011) החל להפעיל בלוג בשם "בעולמם של חרדים", באתר בלוגר, שבו סקופים חדשותיים ומאמרים התוקפים פוליטיקאים חרדים, רבנים וחצרות. יאיר אטינגר כתב על שאולזון: "הוא לא מהסס להצמיד לבכירי הרבנים שמות תואר כמו "טיפש", "צבוע" או "רשע". אבל התחביב העיקרי שלו הוא לחשוף את קרבי הקהילות המסוגרות ביותר. לאחרונה התמקד בחסידות גור, החצר החסידית הגדולה בישראל, ששום גוף תקשורת חרדי אינו מעז לצאת נגדה. הוא נוגע בעצבים הרגישים ביותר של החסידות, ובפרט במחנאות המושתקת בתוכה [...] הוא עוסק במצב בריאותם של האדמו"ר ואשתו, מפרסם כתב תביעה הטוען לשחיתות באיחוד מוסדות גור, חופר בפרטיהן של הוראות שנויות במחלוקת שניתנות לחסידים...". גורמים נוספים שעליהם כתב שאולזון רבות הם חסידויות ויז'ניץ וסאטמר והפילוג במחנה הליטאי‏[2].

    במרץ 2014 פרסם ערוץ 2 צילומי וידאו שצילמו עסקנים מאחת החסידויות במפגש אתו ובמהלכו הועברו אליו, לפי הטענה, סכומי כסף כחלק מעסקה עם אותם עסקנים בעניין הפרסומים בבלוג. בתגובה הכחיש שאולזון שנטל אי פעם כסף תמורת פרסום או אי פרסום ידיעות.‏[3]


    שאולזון משמש כרב בית כנסת בפלטבוש. הוא אב לשני בנים ושתי בנות.

    השבמחק
  5. בס"ד
    מה השאלה בכלל?! כסף יענה את הכל! רובינשטיין כנראה שילם לו כמה גרושים! הרי כמו שאמר שאולזון בעצמו: אף אחד לא עובד חינם!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  6. אנונימי11.5.2014, 17:19

    פליאה בעיני מדוע אתם בכלל מתייחסים לחלאה האנושית העונה לשם שאולזון.

    השבמחק
  7. אנונימי11.5.2014, 17:22

    מקורות יודעי דבר מספרים כי הנבל שאולזון הועף ע"י הרב פרוש ז"ל לאחר שנתפס על חם גונב ממשרדי אגודת ישראל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי11.5.2014, 21:52

      בטח.. משחת פווש רוחצת בנקיון כפיהם, הם מעולם לא גנבו.. הם לקחו... והכל...
      ורק אם תפסו מישהו שניסה להושיט גם הוא את ידו לצלחת...

      מחק