יום ראשון, 18 במאי 2014

התקבל בדואר האלקטרוני : אפרים מאיר רובינשטיין והתירוצים.

וזה כתב ההגנה של רובנשטיין מאחד שיישב ודיבר איתו 

רובנשטיין כועס ופגוע ומקלל את כל העולם:
מבני ציבור - הוא נותן יותר מכל עיר חרדית אחרת במספר המבנים, מה לעשות שיש בביתר המון קהילות והוא צריך לתת לכולם מבנה.
חינוך - ישראל תיק הוא המושחת, חילק מבנים בלי שום קריטוריון, הוא מדבר נגדי כי הוא רוצה לחפות על עצמו (אני לא כותב את ההגדרה המדויקת שלו) ועכשיו הוא משמיץ אותי כאילו שאני פועל מאינטרסים אישיים.
כספים - יהושע פולק היה אמור לדווח לי על המצב של העירייה אבל הוא הסתיר ממני מידע, הוא עשה לי נזק אדיר, במקום שהוא יגיד לא, הוא השאיר אותי לעשות את זה.
חינוך מיוחד חסידי (נושא שקרוב לליבי) - וייסנשטרן (המנהל) התחנן אלי שנסגור את העניין לפני הבחירות, ישראל תיק התעקש שהם ישברו בסוף (הוא הרחיב גם למה, אבל אני אכתוב לכם בהמשך), הבעיה שזיידה חגג על זה. זה היה תרגיל של ישראל תיק נגדי כדי להוציא אותי איש רע וחסר רחמים ואח"כ הוא בעצמו מסתובב ואומר שההורים מרוצים אבל ראש העיר לא מרשה לו לעזור להם. וייסנשטרן חצוף, הוא עשה יד אחת עם ישראל תיק נגדי.
העיריה באופן כללי - מאיר פרוש גם יודע שהחגיגה נגמרה ואני הולך לעשות סדר.חשב מלווה - הוא לא חכם גדול, אל תדאג אני יודע לעבוד עם אנשים.
המשך יבוא...תהיו חכמים!

3 תגובות:

  1. אנונימי19.5.2014, 12:26

    מאיר.
    תעשה טובה לעצמך: תפרוש.
    תפרוש עוד כשנשארה לך לפחות שן אחת בפה...

    השבמחק
  2. אנונימי20.5.2014, 10:03

    בתור הורה לתלמיד בדרך התורה, אמרתי לרב וייסנשטרן שהבעיה שלו שהוא פשוט לא מבין את האנשים האלו בכלל, זה שתי עולמות. אותו כל הזמן מעניין רק התלמידים והוא משקיע בהם את הנשמה שלו ואת רובנשטיין וישראל תיק מעניין רק פוליטיקה כבוד וכסף וכמה שיותר מזה. הוא פשוט לא בקי בעולם שלהם ולכן הם מציקים לו. מי שמכיר אותו יודע שמדובר במנהל של פעם. כשספירתי לו שהבן שלי התקדם במשהו שהיה לו מאוד קשה היו לו דמעות בעיניים, אם הייתי מספר את זה לפוליטיקאים האלו היו אותרים לי רק כמה אני מוכן לשלם להם. וזה כל הסיפור על רגל אחת.
    אני בתור אבא יודע כמה זה נורא מה שנגרם לבן שלי עם הבניין של החיידר, ואני לא אסלח על זה לעולם. כל מי שהיה שותף לפשע לא יינקה
    הראתי את התגובה שלי לעוד אבא שהסכים עם כל מילה.

    השבמחק
  3. אנונימי20.5.2014, 18:19

    תיק בין נסיעת עסקים לנסיעת חופשה עוזר רק למוסדות המקורבים אליו ...... הרשלר ושות'

    השבמחק