יום רביעי, 18 ביוני 2014

התקבל במייל: בענין המתנס ברחוב ברסלב

 לכבוד 
ביתר בתנופה 

כתושב ברחוב החיד"א הפונה לרחוב ברסלב רצוני לברר מי נתן לעייריה אישור לבנות את המתנס החדשה ?!? אלינו לא פנו לביקוש אישור בניה כמו שאנו צריכים לבקש מכל השכונה על תוספת חדר. נודע לי שבתי ספר של בנות לא יכולים לשכור את המקום עבור מסיבות סיום כיון שזה תפוס . 
האם אדמור"ים שמחתנים קודמים למוסדות שלנו מביתר?!? 
אני כבר לא מדבר על הרעש כל לילה לאחרונה. חתונת פינסק נגמר ב12:30 חתונת סלאנים סיימו ב1 ונוסף לרעש של צפירות שהיה עד 2. פירוק הפרענטשעס עד 4 בבוקר?!? 
מי אחראי כאן בעיר ?!? 
פונים למוקד אין מענה מתקשרים לעירייה בבוקר ועונים "העירייה לא אחראית תפנה לניסים כהן . 
איפה דרכי החסידות בגזל שינה?!? 
ועוד בחודש מנחם-אב לפי ידיעות שקיבלנו תפוס כמעט כל לילה המתנס עבור חתונות של נכדי אדמור"ים.
ואיפה הכסף מההשכרות כל לילה .

8 תגובות:

  1. אנונימי18.6.2014, 11:23

    המתנ"ס החדש הוקם מכספי ציבור בדיוק בשביל חתונות לנכדי אדמור"ים, ובדיוק משום כך המשבקי"ם של האדמור"ים גררו אותם לחתום בבחירות עבור הכלומניק הזה, ומי שלא מבין את זה יש לו חור בהשכלה, היום בציבור החרדי זה שמיר לי ואני אחתום לך, מסחרה של תן וקח על חשבון הנתינים הפרמטיביים שגרים בעיר הזאת , וביום פקודה שאפשר לשנות הם מקבלים פקודות מהמשבק"ים מה לעשות ואח"כ מקטרים מייללים ובוכים במשך 5 שנים עד לפעם הבאה שאז זה יחזור על עצמו בריטואל קבוע, אתם הבנתם את זה? בכיינים.

    השבמחק
  2. אנונימי18.6.2014, 13:45

    דיברנו היום בבוקר להאחריאי על הטורבינות . הוא אמר שמצד העיריה דרשו ממנו לפנות את כל הציוד עד 7 בבוקר. "איך אפשר לפנות בתוך 5 שעות ללא להפריע לשכנים?" טוען אותו אדם. תחונה נגמרת אחרי 1 לפנות בוקר שכנים יושנים מסביב והוא חייב כבר לפנות ולהעריש?

    השבמחק
  3. אנונימי18.6.2014, 13:47

    פשוט מאד, לאותם אדמורי"ם ישנם חסידים שיבחרו בבחירות בשלישית ברובינשטיין או מטעו של פורוש, אבל אל דאגה כעת הגיע החשב ומהר מאד לפי המסתמן יבוא לדאבונינו ה'ועדה קרואה', ואולי אז יתחילו לתפקח הגבאים והעסקנים למיניהם.

    השבמחק
  4. אנונימי18.6.2014, 18:15

    תגידו חסר לכל האדמור"ים האלה אולמות או אוהלים לחתן תילדים שלהם ותנכדים שלהם שצריך לבוא ולהיתחתן באולם שניבנה למען תושבי ביתר לבתי ספר וכדומה הלא בשביל זה בנו תבנין הזה במקום מגורים?? וכן כשהעיריה החליטה כביכול לבנות את הבנין הזה למה הם לא שאלו את הדירים שגרים באזור להסכמה ורשות בדיוק כמו שכל מי שרוצה להוסיף חדר לדירה שלו צריך לקבל אישור מכל השכנים שברחוב שלהם איפה הצדק פה??? וכן שלושה חתונות בשבועיים זה מוגזם מיסכנים הדירים ולחזור הביתה ולמצוא שמישהו אחר תפס לך תחניה ליד הבית או חנו לך ממש על המדרכה ליד הבנין שלך כי הם באו לאירוע, ואתה תושב המקום צריך לחנות שני רחובות רחוק מהבית ושהבית שלך רועד מהמוזיקה עד 1 בלילה ואז לתת לעובדים שמה לנקות ולסדר עם הרבה רעש והמולה צפירות של משאיות ומכוניות עד השעה 7 בבוקר זה עוד בסדר נכון??? אבל זה לא בסדר כשמישהו לא מקבל רשות לבנות כי זה ללא אישור מכל השכונה או לא נתנו מספיק שוחד לעיריה?? אין צדק בדברים או איך שהעיריה פועלת פשוט גועל נפש!!!!

    השבמחק
  5. אנונימי19.6.2014, 11:24

    תתקשרו למשטרה בכל אירוע התקשרתי באירוע שהיה בשלשי האחרון הם באו הנמיכו להם תמוזיקה ואמרו להם לכבות ב11 אם זה יקרה כל אירוע לא יעשו אירועים יותר

    השבמחק
  6. אנונימי19.6.2014, 11:27

    לא מבין בכלל איך ניסים כהן אחראי על המתנס
    היה מכרז?
    מישו יודע? התפקידים בעיריה מחולקים ללא מכרזים. את מיז המ מעניין בכלל?
    תמשיכו לעשות רעש מזה לטובת הציבור והשכנים המסכנים

    השבמחק
  7. אנונימי19.6.2014, 11:29

    תופעת האולמות בביתר צריכה להדיר שינה מעינינו
    ברחוב קעניג יש אולם
    ברחוב התעוררות תשובה יש אולם
    הרעש שמתקיים שם הוא בלתי נסבל
    זה לא מפריע לעסקני הציבור שהאוכלוסיה סובלת. ילדים קטנים שמצעוררים מצהלות המוזיקה הרעשינית, זקנים וחולים.
    חייבים לעורר את הרגש היהודי. שזה לא יקטרג עלינו חס וששלום

    השבמחק
  8. אנונימי24.6.2014, 1:19

    למה אבל למה דלוק שם כל לילה כל האורות והמזגהים ? מי אם לא אזרחי תושבי ביתר משלמים את החשבון חשמל לאורדטוריום ? הארנונה שלי שלך וכל שאר האזרחים הפשוטים משלמי ארנונה בביתר. בטוח לא הרעיס אפרים מאיר !

    השבמחק