יום רביעי, 18 ביוני 2014

תדע כל אם ביתרית, שהפקידה את כספה ולחם ילדיה בידי מי שאינם ראויים לכך.

המצב אליו הגענו, חמור מאוד. אין ברירה, אלא להשתמש בדימוי מסויים שמאוד מזכיר את המצב העגום. צריך ללמוד מכל אדם, ואמר פעם מישהו מראשי הציונים: "תדע כל אם עברייה, שמפקידה את בנה לידי אלו שראויים לכך". ואילו אצלינו, המשפט יותר מתאים: "תדע כל אם ביתרית, שהפקידה את כספה ולחם ילדיה בידי אלו שאינם ראויים לכך".
כל זאת ולמה?
החשב המלווה של עיריית ביתר, מתוקף תפקידו, בדק את החשבונות של קוי הטלפון הנייד בעיריית ביתר. לתדהמתו הוא ראה שמשפחת רובינשטיין כולה, מדברת עם קוי טלפון זה תקופה ארוכה על חשבון העירייה. הגברת הנכבדה, והבנים. כמובן שהורה מיד על סגירת החשבונות הנ"ל.

רק בביתר זה יכול לעבור בשתיקה
בעיר נורמלית, דקה אחרי, ראש עיר אינו יכול יותר לשמש כראש עיר אחרי דבר כזה. איך יכול ראש עיר לבקש ממך ארנונה, בשעה שמהכסף הזה בדיוק הוא מחלק מכשירים ושיחות חינם למשפחה שלו ??? כיצד מחר ראש עיר כזה יכול לתבוע בכלל ארנונה מתושבים??? יש כאן בעיה מוסרית קשה מאוד מאוד, שאינה מותירה אפשרות להשאירו בתפקידו ולו רגע אחד!

הרגל - נעשה טבע
בן אדם שהתרגל לקחת כספי ציבור, כבר שכח מזמן ולא שם לב על הכספים  ה'קטנים.' הרי זה מעיד על התנהלות. הרגל לחיות על חשבון הציבור גם בבית, ובחיים הפרטיים. גניבה קטנה, יותר גרועה מגניבה גדולה. גניבה גדולה, בדר"כ מסתירים היטב והיא מחושבת, ואולי חד פעמית. גניבה קטנה, מעידה על הרגל שנעשה טבע.

מדוע  נאמר שכשאדם הדליק אור בשבת בשוגג חייב חטאת? הרי הוא לא שם לב? יש מסבירים, שדווקא בשוגג זה יותר חמור מבמזיד. משום שאדם חוטא במזיד, הוא מודע לכך שחטא, ויחזור בתשובה. אך בשוגג, ההרגל נעשה אצלו טבע, ולכן טעה מתוך שהתרגל. העבירות הקטנות מעידות על הרגל, ואין שם על לב. (בנמשל זה במזיד, הדימוי בא להסביר את ההרגל לחיות על חשבון הציבור)

אין ברירה, ויש לקרוא לראש העיר להתפטר מיד!
נבחר ציבור אינו יכול לגעת בכספי ציבור, ולהישאר בתפקידו. כמו גבאי בית כנסת, שנוגע בכספי ציבור ח"ו. אין ברירה, ראש העיר חייב להתפטר!


רובינשטיין. פלפונים למשפחה על חשבון משלמי המיסים

5 תגובות:

  1. אנונימי18.6.2014, 14:40

    הכל מושחת בעיריה הזאת חל מדייטש ועד רובינשטיין הם מפחדים מחילול ה' על חשבון הציבור החרדי אנחנו לא צריכים לשלם על מה שהם עושים אנחנו מפחדים שלא ישימו את הילדים שלנו בחיידרים ובתלמודי תורה אז אנחנו סובלים וסותמים את הפה לא עוד בואו נעשה משהו בנידון אחד שניים שלושה אנשים אפשר לפגוע עשרה גם אפשרי מאה זה מסוכן אלף יש לנו כוח שאף אחד לא יוכל לגעת בנו בואו נעשה את מה שהיינו צריכים לעשות מזמן בואו נקבל את מה שמגיע לנו באו נעיף את מי שפוגע בנו לא עוד לאלימות בריונית חרדית בואו נתאד אם אתה מסתכל פה כנראה שזה כואב לך אם אתה קורא את זה כנראה שאתה מסכים בואו ניתן כוח לתושב כוח לעצמנו כוח לילדנו בעתיד

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי18.6.2014, 18:22

      כולם יודעים את האמת וכולם שותקים. אתה צודק. עד עכשיו היו רק שמועות, עכשיו מדובר במציאות.

      מחק
  2. אנונימי18.6.2014, 17:13

    סוף גנב ל...

    השבמחק
  3. אנונימי18.6.2014, 22:54

    אתם שם בבלוג ביתר בתנופה אתם לא חוששים מתביעת דיבה? על סמך מה אתם טוענים שהוא הביא פלאפונים לבני המשפחה שלו ע"ח כספי הציבור? יש לכם הוכחות?

    השבמחק
  4. ביתריסט19.6.2014, 15:42

    כנראה שאם ביתרית ממוצעת לא קראה עיתונים לפני הבחירות. אבל בבחירות הבאות יש סיכוי קטן שהיא תקרא.

    השבמחק