יום שני, 23 ביוני 2014

הגיע הזמן להגיד: עצור!

מה שעושים לתושבי ביתר, זה פשוט גזל לאור היום. הציבור הכי נאמן, ומתנהג בדרך ארץ. קם מכלה ממונם של ישראל, ומחליט שהוא בזבז-והציבור ישלם! הרי זה לא יאומן מה שראה"ע מנסה להעביר במחטף, עם גזברו הפושט רגל על גבם של תושבי ביתר.

להלן ניתוח פשוט וברור של חלק מהגזירות:

1. בנייני מגורים: במקום 36.63 ש"ח למטר אחד לשנה יהיה 39.9 ש"ח למטר לשנה. אם ניקח ממוצע של דירה בת 120 מ"ר, במקום לשלם 4395 ש"ח בשנה, ישלם 4788 ש"ח לשנה. עוד 392.4 ש"ח לשנה!

2. עסקים, חנויות: במקום 111.43 ש"ח למטר לשנה ישלם 136.67 ש"ח למטר לשנה. אם ניקח ממוצע של גודל חנות בעיר 80 מ"ר, ישלם במקום 8914.4 ש"ח לשנה, ישלם 10933.6 ש"ח לשנה. כלומר עוד 2019.2 ש"ח בכל שנה.

3. בנקים: במקום 436.9 ש"ח למטר לשנה, ישלם 1290 ש"ח למטר לשנה. אם ניקח ממוצע של בנק בעיר 250 מ"ר, ישלם במקום 109,225 ש"ח לשנה, 322,500 ש"ח לשנה (!) כלומר תוספת שנתית של 213,275 ש"ח!

ניתוח הממצאים:

לגבי בנייני מגורים: בנוסף לכל ההתעללות שאינה קיימת בערים אחרות ע"ג מבקשי הנחות (דו פרצופיות במיטבה. תושבי ביתר לא שכחו את המודעות "קמפיין הנחות בארנונה" של מאיר רובינשטיין שפורסם בכלי המדיה) להביא אישורי ביטוחיך ומעסיקך מביטוח לאומי ועוד) הוא מעלה במאות שקלים רטרואקטיבית מתחילת 2014. 

כזכור אנו באמצע השנה, ומי ששילם עד היום את כל חובותיו לעירייה, יופתע לגלות הגדלה של חוב חדש, ואולי שוב פתק אדום אצלו בדלת. גזירה על גזירה.

לגבי חנויות: ידוע לכל בעל עסק איזה 0 עזרה מקבלים בביתר לעידוד עסקים. גורנישט. פתאום מקפיצים להם באלפי שקלים ארנונה? 
יש עסקים קטנים שהדבר יכול להביא להם מכת מוות. 
זה בדיוק ראיית הרגע במקום לחשוב קצת על עתיד העיר ועידוד לעסקים אלו, שבממשלה מכנים אותם "מנוע צמיחה". אלפי שקלים להוסיף עליהם זה "מנוע צמיחה"??? זה מכת מוות לכלכלה של העיר, ופרנסתם של תושביה.

לגבי הבנקים: נכון, יגיד מי שיגיד: "מה אכפת לי מהבנקים? שישלמו! (זה בדיוק מה שתכננו ראה"ע והגזבר המוצלח שלנו) בראיה יותר מעמיקה, הדברים אינם פשוטים כלל ועיקר. אם בנק שילם עד היום כ110 אלף שקל בשנה, הוא ישלם כ320 אלף שקל בשנה, בסופו של דבר הלקוח ישלם את המחיר. חלק מהבנקים יסגרו כנראה עם הזמן, וחלק אחר יאלצו לפטר עובדים, לצמצם שירותים ללקוחות ושירות, וישכרו פחות שטחים. גם הריבית פחות תהיה תחרותית, כי פחות בנקים ישרדו בשוק. וגם, מה פתאום העלאה של 300 אחוז "בלבד"? אפשר להעלות ב500 אחוז, כך יהיה יותר כסף בעירייה בסעיף "כיבודים על כיבודים על כיבודים". הרי זה מופרך העלאה של 300 אחוז!!! זה חסר תקדים, ולא הגיוני. ייתכן שרובינשטיין מתגעגע לימים שבהם היו תושבי ביתר נוסעים לעמוד בתורים לבנק בירושלים, ובגילה.

בדיוק כמו הפריץ התורן
פשוט הזוי מה שקורה. מכלה-ממונם-של ישראל, שהרבה לבזבז ע"ח הציבור והתנהל בחוסר ניהול תקין בלשון המעטה, מטיל את השלמת התקציבים על גבם השחוח של הציבור ברוב אטימותו. "שמנת עבית כסית". מרוב הנאה מכספי הציבור, הלב היהודי נאטם. גם הגזבר שאחראי לא יוצא צדיק הדור. (במאמר המוסגר: הציבור יצטרך לבקש חשיפת העלויות המלאה של העסקתו מידי חודש כולל רכבי השרד והנהגים, וכמות השעות השבועיות שהוא טורח לשהות בעירייה)
ראש עירנו מאיר רובינשטיין, מתנהג בדיוק כמו הפריץ, הפחה, והקיסר התורן, שבכל פעם שקופת העיר ריקה עקב מעשי הוללות וניהול מופקר של הקופה הציבורית, מטיל גזירות קשות על היהודים.
לכן, הופצו דפים הקוראים לתושבי העיר: אנא, התעוררו! בקשו מכל חבר עירייה המוכר לכם, וגם שאינו מוכר, לא לחתום בשום פנים ואופן על גזירות הרשע הללו! הציבור יכיר טובה גדולה ביום פקודה, לנבחר ציבור שהלך אחרי צוו מצפונו, ולא חשש מיועץ זה או אחר שנוהג להסתובב ולוודא מי מצביע כפי ראות הדיקטטור ומי לא! זה הזמן שלכם להוכיח מנהיגות, ולא נרפסות!!!

הקופה התרוקנה, מטילים גזירות רעות. רובינשטיין באוקראינה

8 תגובות:

  1. אנונימי23.6.2014, 14:59

    לא יעזור כלום, 6 חברי מועצה הם מנהלי מוסדות+ראש העיר + המייצג של מוסדות חב"ד שהוא הפעיל הכי אקטיבי בהעלאת הארנונה הרי לכם רוב של 8 חברי מועצה שגם מוכנים לפנות אותכם מהדירות שלכם אם זה ימשיך להוביל אותם עם צחוק מרוח על כל הפנים כל הדרך אל הבנק, ואתם התושבים תמשיכו לבחור במושחתים האלה גם בפעם הבאה, מגיע לכם, מגיע לכם, מגיע לכם, הזהירו אתכם והקשיתם את ערפכם אטמתם אוזניכם מלשמוע וכעת תשלמו את המחיר, אבל אנא ממכם תעשו את זה בכיף כי זה מה שבחרתם וזה מה שאתם מקבלים וזאת רק ההתחלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי23.6.2014, 17:24

      זה בעיה שהבחירות זה רק הצגה. כל הדילים עם גבאי חצרות האדמורים נסגרים הרבה לפני. אני רוצה לראות חסיד שלא ישמע בקול הגבאי של האדמור שלו.

      מחק
  2. בס"ד
    באו נעשה לראש העיר את מה שאמר אובמה לבנות שלו, שלפחות כמה חודשים הן יעבדו במשכורת מינימום. ואז יבינו (רק כאשר ירגישו על העצמן) את המצוקה של אנשים הפשוטים!
    מעניין אם יהיה לו כסף לשלם ארנונה? נראה לי שלא. והוא ירוץ לבקש הנחה! אך אנו לא ניתן לו!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  3. אנונימי23.6.2014, 22:04

    לפטר אותו יחד עם מנהלי המוסדות המושחתים ואנשים רעים.

    זה פשוט ללקח. את הלחם של הילדים שעוד נשאר מביבי ולפיד הרשעים!!!!!!!!!!!

    הקדוש ברוך הוא יצילנו מהם בקרוב.

    להתפלל להשם חזק למפלתם הגדולה בקרוב.

    השבמחק
  4. אנונימי23.6.2014, 22:05


    מי יודע איך זה קורה.

    תשלם בעירייה ותקבל קבלה בזול בשפע!

    השבמחק
  5. אנונימי23.6.2014, 22:06

    איך זה קורה.

    לשלם בעירייה וקבל קבלה בחסד לאלפים

    השבמחק