יום ראשון, 8 ביוני 2014

התקבל במייל : המשך ציטוטים נבחרים של אפרים מאיר בתקופה האחרונה [מצונזר]

בגלל מאיר פרוש לא סגרתי עם זיידה. הייתי נותן לו איזה ג'וב ואז היה לי שקט. מאיר פרוש אמר לי שהוא יטפל בוייסברג, ואז זיידה יפול לבד.אבל זיידה משגע אותי. בהתחלה הוא התחנן להסתדר איתי בעד איזה ג'וב, כי הוא פחד שהוא יעלם ואף אחד לא ישמע עליו. אבל מה שקורה עם האתר הזה שלו, לא יודע אפילו איך קוראים לו, שכל הזמן מעבירים לו חומר...


אתה חושב שאת זיידה מעניין משהו? הוא רק רוצה למצוץ לי את הדם.
תראה את פנחס כהן, פגעתי לו בכיס ומאז הוא הורג אותי. אבל אני לא נכנע לו. מצידי שזמיר כהן או שמיר כהן יטפל בבחורים האלו, אבל לא פנחס כהן לא מעניין אותי מי זה יהיה....

כל הזמן אומרים לי תראה כמה גוטרמן בונה למוסדות חינוך. אני צריך כל היום להתעסק בזיידה ובמי שמדליף לו חומר במקום לעבוד כמו שצריך. תאמין לי הייתי שולח לגוטרמן את הגיס שלו שיעבוד אצלו ואז היה לי שקט 
לגוטרמן אין זיידה, תאמין לי הייתי שולח את זיידה עם הגיס לגוטרמן. 
תגיד לי, מה אני יכול לעשות עם זיידה?
סוף ציטוט

5 תגובות:

  1. אנונימי8.6.2014, 23:22

    אם זה נכון שפרוש אמר שהוא יטפל בוייסברג וכולמשטיין הזה האמין לו, אז מסתבר שוייסברג טיפל בשניהם ולימד אותם לקח שיעברו הרבה שנים עד שהם יעכלו את זה.

    השבמחק
  2. אנונימי9.6.2014, 0:39

    חזק ביותר.

    השבמחק
  3. אנונימי9.6.2014, 0:43

    איך שראש עיר מזלזל ברבנים. אם זה נכון זה חמור. לצערי גם שמעתי התבטאות דומה ממנו.

    השבמחק
  4. אנונימי9.6.2014, 0:59

    הוא לא שואל למה יש חומר להעביר נגדו .אם לא היה חומר לא היה זיידה. שיבין הוא גנב מושחת מסריח

    השבמחק
  5. אנונימי11.6.2014, 23:32

    אני לא מצליח להבין את האיש הזה: כל פעם אני אומר לעצמי אולי עכשיו הוא ילמד את הלקח, אולי ישנה את דרכיו. אבל כלום! הוא רק צתלונן ומקלל ומאשים אחרים. איך בנאדם כזה נהיה ראש עיר? איך נתנו לזה לקרות?

    השבמחק