יום חמישי, 26 ביוני 2014

הגינות והפארקים בביתר, לצחוק או לבכות.



באחד העיתונים " הבלתי תלויים " של ביתר נאמר כי הסיבה למחיר הארנונה הגבוה בעיר לעומת העיר מודעין עילית היא מאות הפארקים והגינות. אם הילד לא היה שלנו וילדים וילדות שלנו לא היו צריכים לשחק ברחובותינו מחוסר מתקנים או משום שהעירייה הורידה לגמרי את כל המתקנים ושמה שלט זיכרון המזכיר כי הייתה גינה ואולי יום יבוא ויהיה כאן ראש עיר שמוכן לעשות עם הגינות משהו למען הילדים והילדות, שידע היכן להניח את המתקנים.

אם הדבר לא היה פוגע בנפשם הרקה של ילדנו אולי היינו יכולים לצחוק. אבל זלזול כל כך גס בתושבי העיר תוך כדי כתיבת עובדות לא נכונות. גורם לכך שהתושבים מרגשים שהנהלת העיר מנותקת לגמרי מהעיר, וכל הרצון הוא, לנסות כמה שיותר לקחת מהתושב ואת מעניין השירות לתושב. יתכן כי גם פיטורי הדובר החלקי, תושב העיר, והחלפתו במי שאינו תושב העיר. גרמו לכך שהעירייה נהפכה למנותקת מהציבור גם בידיעות לעיתון. כך, שאם פעם העירייה עוד הייתה מיפה את הדברים בעובדות מהשטח. היגע עכשיו דובר שכל היכרותו את העיר זה רחוב רבי עקיבא, הרחוב בו ממוקם בניין העירייה. גם את הרחוב הזה הוא מכיר רק מבעד חלון המשרד הממוזג אותו קיבל על חשבון משלם מס הארנונה הביתרי. האם יתכן שימנו תוך כדי מצב כלכלי כ"כ קשה דובר במשרה מלאה לעירייה. דבר אשר לו היה לעירייה מאז הייתה ביתר למועצה מקומית? האם את כל הכספים של התושבים צריך לשים על פרסום ורוח? מה יהיה עם הגינות?






משה גלסנר: הדובר שמכיר את רחוב רבי עקיבא מבעד חלון הממשרד הממוזג

2 תגובות:

  1. אנונימי26.6.2014, 11:26

    זה הדובר של ביתר? שהשם ישמור אותם.

    השבמחק
  2. אנונימי26.6.2014, 15:07

    ועל זה היה כתוב ב'מידע [רובינשטיין] ביתר' שהעירייה בנתה '100 פארקים' עושים צחוק מאינטלגנציה של תושבי העיר. אבל נכון כשהדובר גר באלעד וכנראה לספור הוא לא יודע, אז הוא מגיע לתוצאות האלו.

    השבמחק