יום חמישי, 3 ביולי 2014

מגייסים את התורה וההלכה למטרות שפלות

"אנשי הרשע של ביתר". יצאו בקמפיין מכוער, בהמשך למסע השיסוי שכרוך בחילול השם באתר מכבד האדמורי"ם 'שאולזון', באתר כיכר השבת, וברדיו קול חי. עיתון שערים השופר של ראש העיר בניהולו של וויס פיש, גם מגוייס בקול תרועה רמה, ויתכן מאוד בעוד אתם קוראים שורות אלו, כבר הוא מונח לכם בתיבת הדואר. גם "שערים" יוצא בצדקנות חוצבת להבות, נגד איסורי לשון הרע כביכול שאתר ביתר בתנופה מפיץ וכו'. עיתון "שערים" בהנהלת וויס פיש הוכיח חוסר עמוד שידרה ושום דעה עצמאית לכאן או לכאן. לפי איפה שהרוח או המימון נושבת. כל פעם דעה הפוכה מקודמתה, בצורה מתמיהה לחלוטין. 

כל זה כדי לאפשר לעסקן לעבור על עבירות של בזבוז כספי משלמי הארנונה, מינוי קרובים, ועבירות חמורות של "יתום ואלמנה לא תענון", ו"לא תישא פנים ולא תיקח שוחד". כאילו שבמקומותינו ח"ו עסקן חרדי הפך לשם נרדף לקומבינטור ר"ל.

כמה עובדות לאשורן:

1.אלמלא אתר "ביתר בתנופה", ליקויים חמורים בעיר לא היו מתוקנים.
2. "ביתר בתנופה" משמש לפה, לאלו שאין להם "קומבינה". ביניהם אברכים, נזקקים, וחלשים.
3. אתר "ביתר בתנופה" מכבד את ראש העיר שליט"א, (בביתו כמובן..) ולא מכנה אותו בשום שם מלבד ראש העיר מאיר רובינשטיין או בשמו המלא "אפרים מאיר". (כשם חיבה)
4. ואילו מאידך, הצד השני התחיל בהתקפה בעלת חילול השם וכינו את זיידה בשמות כגון "מוצץ דם", "הורס העיר וחבר של מחלל שבת", ועוד דברים ברמזים על עבירות חמורות שבתורה.
5. אתר ביתר בתנופה לא נסחף לרמה הזו, וממשיך לכבד את ראש העיר כאדם, ונלחם למען תושבי העיר. ההצלחה בנושא גזירות הארנונה הלחיצה מישהו, וכך החל מסע לשון הרע המרושע הגדול ביותר, במסווה של צדקנות, ואיסור להוציא דבר רע מהפה ח"ו וח"ו. בתוך המסע הזה גופא, מכנים לוחמים למען התושבים בכינויי רשע. אין לך דבר והיפוכו גדול מזה.
6. גם במקרה של פלפונים על חשבון העירייה, כשיש גניבה של כספי ציבור ומאידך, זלילה של הכספים כאילו יש איזה דוד שמשלם הכל, נזעק "ביתר בתנופה" לצעוק על כך, וזה מותר עפ"י ההלכה!
7. "ביתר בתנופה" יכל לספר דברים נוספים עד ש"יסמרו שערות ראשיהם" של תושבי ביתר. כדי לא לפגוע ביהודי, עשרות פעמים ויתרו ולא סיפרו שום דבר שעלול להזיק. (דוגמא: חשבונית קטנה, עם חוק התיישנות) המטרה: הפסקת הבזבוזים, ולא ח"ו פגיעה באף אחד.

לסיכום: קמפיין מרושע שמשתמש בשם התורה וההלכה לדבר דופי בלוחמים למען התושבים, ובו בזמן עוברים בכך על עבירות שבתורה!

יראה הציבור וישפוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה