יום רביעי, 30 ביולי 2014

המאבק ממשיך סיעת למעננו ממשיכה להיאבק למען התושבים נגד העלאת הארנונה

סיעת למעננו ב"ה הצליחה למנוע את העלאת הארנונה של 2014 וחלק מהעלאת הארנונה לעסקים של 2015 . בנוסף הבטיח ראש העיר הקלה בהנחות בארנונה לשנת 2015 למשפחות ברוכות ילדים דבר שלצערינו לא נכלל בצו הארנונה שפורסם.

הנה העתק ממייל של מנחם זיידה חבר מועצת העיר בפניה לראש העיר "על מי אתה עובד"

ב"ה

ר'מאיר

על מי אתה עובד ? אתה חושב שאף אחד מחברי המועצה לא יודעים לקרוא ?

הבאת למועצת העיר רשימת הקלות ולא הכנסת את זה לצו הארנונה.

באמת נראה לך שמנחם זיידה יצא לפנסיה ?

נכון שאת השותפים שלך לא מעניין באמת מתושבי העיר , אבל שכחת שיש כאן סיעת תושבים שכל כולה למען התושבים ?

מצ"ב צו הארנונה 2015 כפי שפורסם באתר העירייה ורשימת ההקלות שהבאת למועצת העיר וגם אושרה.

לצערי לא רשמת בצו הארנונה את הנאמר בסעיף 3 שלפיו זוג +8 ילדים , ההנחה תינתן עד 120 מ"ר ובנוסף הבטחת בישיבת המועצה להחיל את סעיף 1 גם לשנת 2015 שלפיו לבעלי משפחות מעל 11 נפשות ההנחה תיהיה על כל המטרים .

לעומת זאת קבעת שההנחה תהיה מוגבלת גם למשפחות גדולות עד 100 מטר ולמשפחות מעל 10 נפשות הסכמת לתת מתנה מגוחכת של 10 מטר הנחה .

בושה וחרפה שאתה פשוט משקר לחברי המועצה ולעיר כולה .

מאיר , למה לשקר ? תגיד את האמת בפנים אני צוחק עליכם !

בבניין ירושלים ננוחם
בברכה, חיים מתוקים עליכם
מנחם זיידה
חבר מועצת העיר ביתר ויו"ר ועדת הביקורת 


והנה המסמכים לפניכם 

שימו לב לתאריך החתימה של ראש העיר

15 תגובות:

  1. בס"ד
    אין על מאיר! אין! מה נסגר עם המקווה במתנס? למי הוא נבנה?
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. אנונימי30.7.2014, 12:26

    מערכת נכבדה, אנא ברחמים תורידו מיד את האשכול הזה , זה עלול להוריד לטמיון את כל ההשגים שהושגו אמנם לא ע"י הרב זיידה אבל הושגו בהרבה מאמץ ויגיעה , יש עוד עינים שעוקבים אחרי האתר הזה , והמבין יבין , אנא אל תגרמו נזק לתושבי העיר .

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי30.7.2014, 14:07

      על איזה השגים אתה מדבר, ומי הם העינים שאתה כה מפחד מהם, הרי ברוב העיריות בארץ ההנחה לא מגובלת למטרים ולא לנפשות רק בביתר קיימים גזירות אלו, אז מה יש לפחד, האם יש עוד עירייה בארץ שצריך 11-10 נפשות בשביל לקבל הנחה מעל 100 מטר,

      מחק
    2. אנונימי30.7.2014, 15:06

      ברוך הבא לתייר שנחת זה עתה מאפריקה, נגלה לך סוד אבל אל תספר לאף אחד "יש חשב מלווה" תמשיכו לפמפם ידיעות כאלה ואח"כ כולם יאכלו את הכובע אם עוד יישאר למישהו כובע, לשאלתך על עיריות אחרות ,תטריח את עצמך ותעיין בצוויי ארנונה של ערים אחרות ותאמין לי אתה תופתע כי מה שכתבת כאן בהתלהמות נובע מחוסר ידיעה .

      מחק
    3. תפסיק לבלל במוח אם יש החלטת הנהלה זה אמור להופיע בצו אנחנו לא ילדים בישיבה קטנה

      מחק
    4. אנונימי30.7.2014, 19:12

      כאן בבלוג לבד העלו לפני מספר חודשים את צוי הארנונה של הרבה מאד ערים ובכולם אין הגבלה במטרים או עכ"פ ההגבלה היא מ-150 מטר העיר ששם גם מוגבל ההנחה ל-100 זה 'אלעד' והיא כמו 'ביתר' מנוהלת באופון כושל עם חשב אז תפסיק אתה לדבר על 'תייר מאפריקה' הנתונים התפרסמו כאן בבלוג ואתה יכול לבדוק אותם ואם יש מישהו אם חוסר ידיעה זה אתה, ואתה יכול כעת לבדוק זאת.

      מחק
    5. אנונימי31.7.2014, 13:25

      יפה מאד , כאן בבלוג העלו את צווי הארנונה של הרבה ערים שאין הגבלה אבל לא העלו את הערים שיש הגבלה, דבר נוסף בערים שאין הגבלה אין גם 80% שמקבלים הנחות ובחישוב שנתי של הכנסות העיריה זה הרבה מאד כסף , אני לא מגן על השחיתויות שנעשים בעיריה בזה צריך לטפל אבל אין שום הגיון בזה שאנשים כאילו מרחיבים את הדירה ובעצם בונים יחידת דיור וברוב המקרים שני יחידות משכירים אותם במחירים אסטרונומיים ללא שום פרופורציה ורוצים לקבל פטור מלשלם ארנונה ואני האזרח הקטן שאין לי שום הנחה כי אני משתכר ב"ה בצורה יפה צריך לסחוב על גבי את כל הקומבינטורים, לכן צריך לשבח את הרב חיים וייסברג על פעילותו למען משפחות מורחבות שבאמת מגיע להם הנחה על יותר מטרים ממה שהיה עד היום, ותרשום לפניך החיובים בארנונה בשנת 2015 יהיו בדיוק כפי ההחלטה שהתקבלה במועצת העיר זה החוק ורק זה מה שקובע, בברכת חיים מתוקים עליך ועל כל תושבי העיר.

      מחק
    6. אנונימי31.7.2014, 14:05

      א. הנתונים שאתה כותב הם לא נכונים כי בביתר עפ"י נתוני מחלקת הגביה שפורסם בשערים [וזה עוד לפני הגזירות] זה קרוב ל-60% וכך גם טען רביץ מחזיק תיק כספים, ולא 80% כמו שיש מי שמשקר. ב. את הרב ויסברג צריך לשבח בלי קשר ואם קשר, כי הוא יהודי טוב שעוזר ורוצה לעזור. ג. אתה כותב תרשום לפניך שבשהת 2015 וכו' מנין לך האם ניתנה לך נבואה, הרי בעירייה הבטיחו הרבה דברים ולק קיימו אותם אז מדוע שהאמין, ומה עוד שבמסמך הרשמי של העירייה לא כתוב הבטחה זו.

      מחק
    7. אנונימי31.7.2014, 14:08

      במודיעין עילית ישנם יותר מקבלי הנחה בארנונה מביתר עילית, פחות גזירות מביתר עילית, מחיר מטר ארנונה יותר זול מביתר עילית, ההנחה היא עד 150 מטר לכולם לא מוגבל בנפשות, מחיר המקוואות תרתי משמע יותר זול מביתר עילית, גינות המשחקים במודיעין עילית אם 'תקן' לעומת ביתר עילית שהם מסוכנים ללא 'תקן', במודיעין עילית יש פרס ניהול תקין ובביתר עילית חשב מלווה.

      מחק
    8. קוראים נכבדים שימו לב לתגובה שכותב אחד מטעם החבר'ה של למעלה

      "מה שקובע זהו ההחלטה במועצת העיר" הם חושבים שאפשר לעבוד על כולם אבל לא . מה שקובע זה אישור הממונה ממשרד הפנים והוא ורק הוא קובע סופית מה יתקבל ומה לא ואם לא מגיש לו את החלטות ההנהלה אז שום החלטה לא שווה את הנייר שזה נכתב עליו ותפסיק למכור את הלוקשים שלך שוב ושוב ושוב ......

      מחק
  3. אנונימי30.7.2014, 13:27

    היכן חיים ויסברג שצעק במהלך הישיבה על זידע שזה בזכותו, היכן איציק רביץ שטען בשערים שזה בזכותו, אתם חזקים בדיבורים אבל במעשים אתם אפי' לא חלשים.

    השבמחק
  4. אנונימי30.7.2014, 15:24

    מגיב יקר , לפי סגנון הכתיבה שלך נראה שאתה מאד כאוב,אז סתם לידיעתך מה שקובע זה מה שהתקבל במועצת העיר וזה גם לפי החוק , ואני בטוח שגם הרב זיידה כמשפטן דגול יודע את זה , אבל מה לא עושים בשביל לעשות קצת שמח בימים עצובים אלה? הרב וייסברג השיג בעמל רב תוצאה ברוכה ל 300 משפחות שיקבלו הנחה על 120 מ"ר וזה גם מה שיהיה אם "אנשים טובים" לא יטרפדו את זה, נכון יש כמה וכמה ידידים שזה כואב להם אבל מה לעשות הרב וייסברג פועל כפי שנבחר ציבור צריך לפעול, לפני שלשה שבועות שעתיים לפני שבת תושבי רחוב הרב שך נתקלו ללא מים היחיד שהתחיל לפעול בנושא היה הרב וייסברג עמדתי לידו עד זמן הדלקת הנרות למטה ברחוב כשהוא מפעיל את כל המערכת העירונית כדי לספק מים לתושבים , וזה נקרא אצלך חלש במעשים? ישנם עוד מאות סיפורים על עזרה לפרט ללא כותרות , אז לפני שאתה שופך את כל העצבים על המקלדת תברר קודם את העובדות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי30.7.2014, 17:19

      מה זה קשור לשאלה ששאלתי אופה הוא ויסברג שטען שהשיג השגים ובפועל מה שראש העיר מפרסם באתר האינטרנט הוא דברים אחרים אני לא יודע אם ויסברג משלם לך אבל תשאל אותו איך הוא נותן לראש העיר להוציא אותו פיסטוק

      מחק
    2. אנונימי30.7.2014, 18:58

      אף אחד לא משלם לי , אולי מישהו משלם לך כדי לתקוף , לשאלתך , התשובה נמצאת ממש מעליך אם אתה מתמצא בהבנת הנקרא לא היית שואל שוב, כדי שתבין אכתוב שוב לפי החוק מה שקובע זה מה שהצביעו במועצת העיר ולא מה שכתוב בצו אולי כעת הבנת.

      מחק
  5. בס"ד
    למה כולם חותמים באנונימי? אם ראש העיר ירצה לברר, הוא יצליח לדעת מי עומד מאחורי אנונימי! רק אם משתמשים בגשלן Tor
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק