יום רביעי, 16 ביולי 2014

יושב על הגדר, רגל פה רגל שם

לתושבי ביתר היקרים!

הרי לכם כתבה שהתפרסמה ככתבה וכלשונה, באתר "אייס" לצרכנות מדיה ופרסום, ישפוט הקורא בעצמו:

15/12/13
רגל פה, רגל שם: משה גלסנר - הפרשן של רדיו קול חי הוא גם דובר בית"ר עילית
עיתונאי ודובר, 2 כובעים שלא יכולים להיות על אותו הראש, מונחים ברגע זה על משה גלסנר, הפרשן הפוליטי של קול חי. תגובת התחנה: "העניין בבירור"

בשבוע האחרון התקבלו במספר מערכות תקשורת, הודעה לעיתונות על מזג האוויר בבית"ר עילית. הידיעה אמנם בסיסית למדי, אך האיש שעומד מאחוריה, משה גלסנר, הוא הסיפור.

גלסנר משמש כפרשן הפוליטי בתחנה ונחשב לאחד הגורמים הדומיננטיים המועסקים בה

כפי שכבר קרה בעבר עם אנשי תקשורת מהמגזר החרדי גם כאן מדובר בעיתונאי - הפרשן הפוליטי של תחנת הרדיו קול חי, שמצא עצמו מהשבוע האחרון מכהן תחת כובע נוסף: דובר בית"ר עילית, ומי למעשה שיגר את ההודעה, כנראה שגם למערכת קול חי. מדובר כמובן במצב שלא יכול להתקיים בפועל, שכן זהו ניגוד עניינים מובהק.

במגזר החרדי מדובר במידע שכבר ידוע לכל אך עם זאת בתחנת הרדיו, בראשות המנכ"ל אבי רוזן, טרם התקבלה החלטה בנדון. גלסנר משמש כפרשן הפוליטי בתחנה ונחשב לאחד הגורמים הדומיננטיים המועסקים בה. במגזר יודעים לספר שלמנכ"ל רוזן התלבטות לא קלה בעניין, וזו מתחדדת כאשר מוסיפים לעניין את העובדה שלאחרונה פרש מתפקידו אברהם פרסטר מגיש המהדורה המרכזית של קול חי. אישי תקשורת חרדיים אומרים לאייס שרוזן "עושה חשבון שהוא לא יכול לאבד את פרסטר וגלסנר באותו החודש".

בתוך כך, לאייס נודע כי מי שכבר לוקח את העניין צעד אחד קדימה, הם גורמי אופיזיציה בעיריית בית"ר עילית, שצפוים לפנות לנציב תלונות הציבור דוד רגב, ולהצביע בפניו על ניגוד העניינים, שכן, בין היתר, גלסנר עוסק בפרשות פוליטיות מהעולם החרדי, לרבות אלו הקשורות בבית"ר.

מקול חי נמסר לאייס בתגובה: "העניין הספציפי בבירור. ככלל, רדיו קול חי פעל, פועל ויפעל במקצועיות ובהתאם לכללי האתיקה".
הלינק לכתבה:     http://www.ice.co.il/article/view/375666 


בנוסף לכתבה זו, אתר "חדשות ביתר עילית" כתב אז, שנמסר שהמינוי של גלסנר בעיריית ביתר, הוא זמני ולשלושה חודשים בלבד. (ככה"נ בגלל החשש לניגוד עניינים) בנתיים, את פרי הביאושים של המינוי, סובלת עיר שלמה, ולא נראה שמישהו ממהר לפטר אותו, אלא להיפך. בכל שבוע יש "ספין" חדש כדי ללבות בעיר מחלוקת, בנתיים ללא הצלחה יתרה.


גלסנר. ניגוד עניינים מובהק



4 תגובות:

  1. אנונימי16.7.2014, 13:14

    לי אין שום בעיה שיעבוד בעוד 8 מקומות. וגם נראה שלקול חי אין עם זה שום בעיה. תלמדו לקרוא בין השורות: "הענין בבירור"...
    יש לי כן בעיה אם הדברים החמורים שפירסם אותו גלסנר דברים המעודדים בצורה המפורשת ביותר חילולי שבת בידי יהודים באשר הם. ואם איני טועה מעניין בדיוק למה הוא כתב דברים אלה בזמן שאביו שיחי' מכהן כיו"ר הועדה למען השבת. איננו יודעים חשבונות שמים. ויש דברים נסתרים מאיתנו אבל ברור שדברים בגו.

    השבמחק
  2. חתיך....

    השבמחק
  3. אנונימי17.7.2014, 0:07

    הבחור לא טיפש. למה לא להרוויח שתי משכורות שמנות? הבעיה שהוא התלכלך יותר מידאי עם הסיפור של הכפשת זיידה אצל שאולזון.

    השבמחק
  4. אנונימי17.7.2014, 16:08

    לא יודע איך זה קשור אבל בתקופה האחרונה מתקשר הרבה רוע וחוסר יראת שמים אצל אחינו האשכנזים מי כתבות בערוץ 2 .על הדרדרות וחזרה בשאלה .עד שרה שמחה שמנהלת מוסד בלי רישיון .עד ראש העיר שלנו שקשור בעבותות של שחתות וכלה בדובר העיריה. תתעוררו

    השבמחק