יום רביעי, 30 ביולי 2014

תלונה בעיתון על חברת עילית

להזכירכם כתבה שהתפרסמה כאן

התקבל במייל תושבי ביתר עילית, אשר להם הורים או משפחה בב"ב סובלים רבות מיחס לא ראוי, מחברת התחבורה 'עילית'. בקישור זה תוכלו להצטרף לעצומה הקוראת לחברת עילית לשפר את השירות.

17 תגובות:

  1. אנונימי30.7.2014, 19:02

    כל הכבוד לחברת עילית חברה מצוינת ונותנת שרות, אנו אישית מאד נהנו מהסדר של פורים
    ושבועות במקום לשרוף זמן רב ויקר באוטובוס עלינו לאוטובוס שמיד יצא לדרך והביא אותנו בשלום ובשמחה הביתה. כל הכבוד לכם חברת עילית.

    השבמחק
  2. אנונימי30.7.2014, 23:28

    סוף סוף יש עיתון שמסכים לתת ביקורת על עילית.

    השבמחק
  3. דניאלה31.7.2014, 12:38

    אנחנו עולים חדשים ולדודים של בעלי בבני ברק נסענו בפורים ובשבועות. חבל על הזמן איזה טירחא היה לנו להיסחב עם כל החד גדיה במוצאי החג, בכל רחובות בני ברק.
    המזל שלנו, ויותר נכון של חברת עילית, שלא היה פאפארצ'י שצילם אותנו.

    השבמחק
  4. אנונימי31.7.2014, 13:52

    מותר לכתוב ביקורת, אך צריך גם לזכור להסתכל על החצי כוס המלאה, חברת עילית היא החברה הטובה ביותר בארץ, ותושבי ביתר מקבלים יחס טוב ומצוין יותר לעומת תושבי ערים אחרות.

    השבמחק
  5. בס"ד
    חברה טובה אך יש את מה לשפר! בזמן האחרון האוטובוסים פנימיים החלו קצת לאחר. לא כולם ולא כל הזמן, אך כשנוסעים לעבודה לא רוצים לאחר! ובגלל זה אני יוצא 10 דקות לפני! כמו כן לפעמים בנסיעה באוטובוס מרגישים שהנהג סבור שהוא נוסע ברכב הפרטי שלו! יש לי חבר נהג הובלות, עבדתי איתו המון זמן! הוא נוסע בעדינות, שאם אפילו אני שם כוס קולה הוא לא נשפך! וזה בהובלת רהיטים ולא בני אדם! תנסו לשים כוס עם אבנים בתוכו באוטובוס! הוא פטוש יעוף!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  6. שוליאקוב - אתה סטנדפיסט לא קטן. בזכותך הפורום נושם ובועט במקומות שצריך לבעוט בהם.
    בכל מקרה חברת "עילית" מזייפת בגדול גם בקו לירושלים בשעות אחה"צ, אבל הקו לב"ב שמעתי שהוא הרבה יותר גרוע בעיקר בערב שבתות של החורף.

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      מקווה אני מאוד שהמצב לא יתדרדר! ולא יהיה מה שהיה עם ביתר תור!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    2. בס"ד
      קו לירושלים אינני יודע כי לא נוסע בו כמעט! אך הקווים הפנימיים בזמן אחרון עושים בעיות. חוץ מזה שהם נוסעים כמו ברכב הפרטי שלהם! והנוסעים סובלים מזה מאוד!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      יעקב, אולי התכוותה לקרוא לי טוקבקיסט?

      מחק
  7. אנונימי3.8.2014, 3:10

    הבעיה מתחילה בזה שאין מי לדבר יקובזון לא מרים לטלפונים

    השבמחק
  8. הבעיה מתחילה בזה שאין מי לדבר יקובזון לא מרים לטלפונים

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      הכי חשוב שהעירייה לא תיתן להם גב! כמו שהיה עם ביתר תור! אחרת אנו נהיה בבעיה!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  9. אנונימי3.8.2014, 17:52

    אחד שעבר פעם בחברה, ומכיר את מערכת היחסים שבין החברה לעיריה, מעיד כי מדובר ביד רוחצת יד...

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      חבל על הזמן! ה' יעזור!

      מחק
  10. אנונימי4.8.2014, 14:17

    הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא ולהעיף את עילית לטול כארם. בתחרות של היום יש חברות טובות יותר בהרבה.

    השבמחק
  11. אנונימי6.8.2014, 5:12

    הנוסע לא לדבר עם הנהג
    היות והנהגים לא דוברת עברית
    וזה בושה למדינת ישראל .

    שחברת ישראלית
    לא מדברת את השפה שלה!!!!!!

    וגם לא ביטחונית!!!!

    השבמחק
  12. אנונימי6.8.2014, 5:13

    במקרה חרום אין קשר בין הנוסעים לנהגים בחברת עילית ולכן יש להעיף את הנהגים שלא דוברת עברית!!!!

    השבמחק